Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Det er direkte frekt av styrtrike QPR å legge inn et bud på £6.5m. Alle vet at han er verdt minst det dobbelte. Uansett dumt at han ikke møter på trening. Han har nok spilt sin siste kamp for Blackburn, dessverre. Men skal sies at jeg unner han å få spille for et bedre lag enn Blackburn, og jeg ser heller at han går til Tottenham enn QPR. Aller helst håper jeg han går til PSG, som også er linket, men tipper det blir Tottenham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samba skulker trening. Aargh, kan ikke akkurat si at jeg liker dette, har lite til overs for spillere som oppfører seg som små drittunger bare de ikke får viljen sin. Jeg kan forstå at han har lyst å spille for en større klubb men jeg er ikke enig i at dette er en god fremgangsmåte. Er det slik han kommer til å oppføre seg hvis han kommer til oss og vi ikke klarer å følge opp de siste sesongers fremgang?

 

Altså, ikke for å dra alle over en kam, men det er vel ingen hemmelighet at innen fotball stiller afrikanere og sør-europeere ofte helt vanvittige krav, samt oppfører seg som unger siden de har slått gjennom i en ung alder.

 

Tror jeg Samba kan oppføre seg slik hvis han kommer til Tottenham? Absolutt, folk endrer seg ikke over natta, men Redknapp fikk orden på Bale (og Levy på Modric så og si), så får vi bare håpe at de eventuelt klarer å få fyren til å oppføre seg skulle det dukke opp konflikter i fremtiden.

 

...Hvis vi kjøper han.

Lenke til kommentar

Aargh, i ferd med å bli voldtatt av dommeren IGJEN! Wolves scorer på sin første sjanse etter corner som aldri skulle vært corner. Vi kjører oppskriftsmessig over ulvene men hva hjelper det når dommeren underkjenner et helt perfekt mål? Og før noen sier noe om at det var en riktig avgjørelse, se på høyrebacken til Wolves. Vi har virkelig blitt rævkjørt av dommerstanden denne sesongen.

Lenke til kommentar

Det skal dog sies at vi er heldige med at VdV ikke fikk gult for frustrasjonstaklingen sin i slutten av første omgang, hvor han bare "kakker til" en forsvarer som fikk ballen vekk fra han.

Dog, siden han ikke fikk gult, så er vel det også eneste grunnen til at Frimpong ikke fikk sitt andre gule i andre omgang.

 

 

Edit:

Og der var Frimpong på ball, heldig med frispark der.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Denne kampen gir meg enda et argument mot trenerne som gang på gang lar kampen drøye og drøye før de bytter.

De siste 20 minuttene består av ballføring, lite kreativitet og dårlig bevegelse.

Parker spiller i mine øyne en utrolig dårlig kamp. Hans rolle er å ligge litt defensivt, være en trygghet forann forsvaret.

Føler han gjør stikk motsatt av det i dag. Går mye med ball. Misster den i farlige posisjoner og klarer ikke å ta de tunge løpene tilbake.

 

Hiv in Kranjcar, Pienaar, Livermore. Gjør noe. Få litt nytt inn på banen.

Skal Kranjcar spille i klubben nytter det ikke at han sitter på benken. Han har selv sagt at han ønsker å fortsette i klubben.

Livermore spilte en stor kamp mot Everton. La han spille denne gangen også. Evt bytt han når de ser Parker sliter.

 

Jag blir så arg.. :(

Lenke til kommentar

Blir neppe mindre rykter av dette men Harry og Kevin Bond er observert (på tv) i direktørboksen hos Marseille i kveldens kamp mot Lille. Regner med at det er Remy-sagaen som fortsetter, hadde vært veldig kult om dette går igjennom men blir overrasket hvis Marseille slipper ham uten en gedigen kompensasjon mtp at de fortsatt er i CL. Det eneste logiske (selv om det overhodet ikke er logisk sett fra Marseilles ståsted) er at Pavlyuchenko går andre veien. Hvis det skjer så har vi virkelig gjort årets handel :)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere andre steder, og ved flere anledninger, så tviler jeg sterkt på at vi kommer til å beholde Ade, da han rett og slett ikke er god nok til å ha en så stor lønn (etter min mening).

Defoe har avgjort nesten like mange ganger (om ikke flere) som Ade så langt i sesongen, og det med mye mindre tid på banen.

 

Ade er en fin fyr, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å beholde han (sterke spisser trenger man), men han er rett og slett alt for dyr.

Defoe og Remy på topp, DET hadde vært noe det!

 

 

Samba har forresten levert inn sin "transfer request" til Blackburn.

Hva tror dere er mest sannsynlig? PSG eller Tottenham?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere andre steder, og ved flere anledninger, så tviler jeg sterkt på at vi kommer til å beholde Ade, da han rett og slett ikke er god nok til å ha en så stor lønn (etter min mening).

Defoe har avgjort nesten like mange ganger (om ikke flere) som Ade så langt i sesongen, og det med mye mindre tid på banen.

 

Ade er en fin fyr, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å beholde han (sterke spisser trenger man), men han er rett og slett alt for dyr.

Defoe og Remy på topp, DET hadde vært noe det!

 

 

Samba har forresten levert inn sin "transfer request" til Blackburn.

Hva tror dere er mest sannsynlig? PSG eller Tottenham?

 

Dette er jeg helt uenig i. Den spisstypen Adebayor er har vi ikke hatt siden Berba og det er ekstremt viktig å ha en slik spiller i stallen. Defoe er god han men hans styrke er ikke det som er viktigst for laget slik vi spiller nå og det er nok derfor du ser Ade fra start så og si konstant så lenge han er tilgjengelig for spill. Det har med måten Ade jager hver eneste ball på topp, hvordan han beveger seg ikke bare med tanke på egen suksess men også for å lage rom for medspillerne. Han har også en oversikt på linje med de beste i laget og spiller ofte pasninger som er umulige for motstanderen å forutse. Han jobber effektivt hjemover når det trengs, alt i alt er han en ganske uforutsigbar spiller med stor fotballhjerne, egentlig det motsatte av en ung Defoe som i det siste har blitt bedre på det meste og mer av en lagspiller. i tillegg har du hans fysikk som er overlegen de fleste spisser i PL, han har en sjelden kombinasjon av fart, eksplosivitet, duell- og luftstyrke.

 

Ellers så har Iago Falque signert permanent og blitt utlånt til Southampton for resten av sesongen, spennende deal - jeg har likt alt jeg har sett av den lille spanjolen så langt og et utlån til en annen klubb er nok helt rett for ham nå, han trenger å matches litt mer enn han får mulighet til nå.

 

Også likte jeg de nye chantene vår kjære Ekotto har fått:

 

«♫ Don't cha wish your left-back was B-A-E ♫»

 

og

 

«♫ What's that struggling up the hill?

It's Benny's Smart Car, it's Benny's Smart Car ♫»

 

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...