Igniztion Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Går rykter om at Assou-Ekotto har en "buyout-clause" som Arsenal har møtt, og han kan dermed ende opp hos scum. Ifg. de samme ryktene sier BAE at han heller vil bli i Spurs, men vil da ha lønnsøkning. Han ligger forholdsvis lavt i lønn i forhold til hvor viktig han er for laget, så det får vi nok til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Spurs selger nok ingen som er viktig for laget denne sesongen. Har inntrykk av at det er all-in nå. Harry skal ha minst 4. plass uansett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Vet ikke om folk er enige med meg, men jeg har følt at Ekotto har vært en av de mer stabile over de siste sesongene. Selv om laget har hatt en dårlig kveld så har han alltid gitt flatt jern. Men så har han den tendensen til at når det virkelig går dårlig så er det så ræva at selv jeg skulle gjort en bedre jobb. Etter de 3 første kampene denne sesongen så har han spilt stabilt og gjort en fremragende jobb. Må for all del komme til en enighet ang lønna hans. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ekotto har vært ærlig tidligere og sagt han spiller for penger... Han har vel vært stabil sammen med resten av laget i år. Ba inn og Pav ut dette vinduet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg mener det er den holdningen som gjør han til den spilleren han er.Fokusert og innsats. Så lenge Pav er ut så er jeg fornøyd. Han har ikke riktig innstilling. Laget gir maks innsats. VdV springer til og med fletta av seg. Da er det utrolig trist å se Pav komme inn og stå statisk på topp. Var en passning fra VdV som ikke gikk hvor den skulle i går, og det var når han prøvde å stikke gjennom Pav. Han er en fantastisk spiller, men når han ikke er villig til å gi noe for laget, og faktisk overbevise når han får sjangsen så er han ikke noe å spare på. Selge han på billigmarked i Camden.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Give the man å raise sier jeg bare. Han er en av våre mest stabile spillere, både fremover og bakover, samt at han har få dårlige dager. Jeg håper, og tror, at Harry og co hører på Ekotto denne gangen, av flere grunner: 1) Han er den eneste venstre backen vi har som kan holde nivået (faktisk tror jeg han er vår eneste venstre back, punktum). 2) Hvorfor la han gå? Og enda verre, hvorfor til Arsenal? Harry har jo selv uttalt at han vil havne over Arsenal på tabellen, så hvorfor skal vi gi de det de vil ha? Atpåtil en av våre mest stabile spillere! 3) Han er Ekotto fuckings pirateface for faen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Samba vil visstnok til en klubb med ambisjoner, HER ER VI! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Heller Cahill en Samba. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Heller Cahill en Samba. Tviler på at vi kan utkonkurrere Chelsea når det kommer til penger. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ekotto har vært dønn stabil denne sesongen, og det er bare positivt for vår del at han blir oversett til fordel for andre venstrebacker i PL i diverse kåringer. Som nevnt over her så er han selvutnevnt leiesoldat, og går dit pengene er. At han fortjener en lønnsøkning er det vel egentlig liten tvil om. Den eneste andre som duger på venstreback er Gareth Bale, men han trenger vi lenger fremme på banen. Danny Rose har fortsatt et stykke å gå før han er stabil nok defensivt. Jeg blir fryktelig skuffet hvis Levy ikke holder Ekotto i klubben. Det blir ikke lett å finne en like god erstatter. Når det gjelder inn/ut så er jeg enig med at Pav må gå. Det samme kan gjerne Kranjcar gjøre. Har alltid litt Kranky, men han har vist i det siste at han er totalt umotivert og ikke gidder kjempe om en plass på laget engang. Når han først får sjansen er han så dårlig trent at han er andpusten etter 5 minutter. Gomes kommer nok til å forsvinne så fort han kan for å få spilletid. Ser gjerne at vi prøver å skaffe bedre dekning på alle plasser i forsvar, samt at vi trenger en på topp. Cahill og Samba er begge kandidater bak, mens jeg gjerne skulle sett f.eks Loïc Rémy få en sjanse på topp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hm. Kranjcar har jo nettopp uttalt at han ønsker å være i klubben og ønsker å sloss om plassen. Problemet er jo at Harry 'bytter ikke' Redknapp ikke rullerer. Husker to hendelser i fjoårets sesong når Krancjar kom inn, scora to flotte mål i løpet av sluttminuttene, redda poeng og så ble han benka igjen. Forstår godt at han kan være umotivert, og at det ikke er lett å gjøre det bra når man kommer inn. Men det går jo veldig på det at han aldri får sjansen heller. Når det gjenstår 20 min, man leder og Defoe springer rundt i ring og ikke aner hva han skal gjøre, da slenger man på Kranjcar. Men man ser gang på gang at det ikke skjer. Viktig å holde spillerne i gang, holde dem motiverte og få denne interne kjempingen. Men så lenge folk har klippekort så slipper ikke andre til. Parker skaden kunne lett ha vært unngått. Sa selv det 2 kamper før at han virket sliten og at det kanskje var på tide å benytte seg av Sandro. Så blir han selvfølgelig skadet, og Sandro får endelig sjansen. Det måtte en skade til for at han skulle få spille igjen.. Og se hvordan det gikk. Han storspilte jo de kampene han fikk, før han selv ble skadet. Redknapp gjør sinnsykt mye bra, men skal det nå helt opp og holde i det lange løpet så må det rullering til. Folk må holdes i konstant kamptrening. Forbanna irriterende at vi røyk ut av Europa cupen. Det hadde vært perfekt motstand for de spillerne som får mindre kamper i Premier League. Endret 12. januar 2012 av Hille Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er veldig enig i at Redknapp ikke er så flink til å ta vare på spillerne. Det virker som har har fobi for å gjøre bytter før det er gått 75 min. Parker burde vært byttet mye tidligere flere ganger, det samme gjelder Sandro og VdV. King kunne kanskje også unngått skade ved å slippe å spille hele kampen hver gang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Går rykter om at Assou-Ekotto har en "buyout-clause" som Arsenal har møtt, og han kan dermed ende opp hos scum. Ifg. de samme ryktene sier BAE at han heller vil bli i Spurs, men vil da ha lønnsøkning. Han ligger forholdsvis lavt i lønn i forhold til hvor viktig han er for laget, så det får vi nok til. Kommer til å bli en del venstrebackrykter ettersom Arsenal ikke har en skadefri, dette er et av ryktene jeg finner minst troverdig. Mitt tips er at Arsenals skadesituasjon brukes av BAEs agent for å presse Tottenham til å forbedre kontrakten hans. Endret 12. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg kan garantere at Ekotto aldri blir Arsenal-spiller. Han er riktignok en selverklært proff i at han "kun spiller for penger", men det betyr ikke at han er dum. WWWWDWWWWWWFoyWDWDWW Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dere skal være interessert i Yannick Sagbo fra Evian i Frankrike. Gjett hvilken klubb som ble linket til han for 1 uke siden? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du er paranoid godeste Maefteda. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Stater bare fakta jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dere skal være interessert i Yannick Sagbo fra Evian i Frankrike. Gjett hvilken klubb som ble linket til han for 1 uke siden? Vet av en danske i Evian som dere gjerne kunne hente. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 I følge alle ryktene den siste tiden er vi interessert i: Yannick Sagbo. C. Samba (sannsynlig dog i og med at Redknapp er fan). Demba Ba (hvem er vel ikke det halveis ute i sesongen?) Lukas Podolski Mateo Kovačić Jordan Rhodes James Collins James Tomkins Loic Remy Dembele (i bytte mot Krancjar) Junior Hoilett Paulo Ganso Osv osv. Stater bare fakta jeg. Sikker på det? At dere har meldt interesse for han kan så hende, men jeg ser ingen bevis på at vi angivelig er ute etter Sagbo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Samba skulker trening. Aargh, kan ikke akkurat si at jeg liker dette, har lite til overs for spillere som oppfører seg som små drittunger bare de ikke får viljen sin. Jeg kan forstå at han har lyst å spille for en større klubb men jeg er ikke enig i at dette er en god fremgangsmåte. Er det slik han kommer til å oppføre seg hvis han kommer til oss og vi ikke klarer å følge opp de siste sesongers fremgang? Berbatov var en spiller jeg ble enormt glad i pga hans prestasjoner på banen men jeg mistet all respekt for ham i transfersagaen med Utd. For all del, det må være lov å vise ambisjoner men da bør man heller se på hvordan Modric gikk frem og til slutt gikk med på et kompromiss fra klubbens side. Når alt dette er sagt er jeg spent på om det er oss han kommer til og hvem han evt skal erstatte, kan ikke se at vi investerer så mye uten at han er tenkt å gå rett inn og forsterke førsteelleveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå