el mindo Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 England var dårlige i dag. Stillestående og lite kreative. Kane absolut ikke den værste. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hva tror dere om dette? Bør dere ikke sikte høyere? Veldig begrenset spiller i mine øyne. Ok backup, men det overrasker meg at dere ikke prøver å oppgradere førstevalgene i stedet for å forsterke benken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 En spiller klubb og trener prøvde hente i fjor. En spiller som har spilt for treneren før og som det nåværende spillerlogistikkapparatet har hentet før. Høres helt greit ut for meg. Sikkert rimelig og. 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Hva tror dere om dette? Bør dere ikke sikte høyere? Veldig begrenset spiller i mine øyne. Ok backup, men det overrasker meg at dere ikke prøver å oppgradere førstevalgene i stedet for å forsterke benken.I akkurat den posisjonen trur eg ikkje at Tottenham treng å finne ei oppgradering, Dier er den nest beste DM i ligaen for øyeblikket. (Gløymde Kante..) Endret 20. juni 2016 av Karbutar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Vi trengte backup for Dembele (spesielt grunnet Dembeles supensasjon) og Dier skulle noe skje. Bentaleb og Mason varierer for mye. Ellers er det som Karbu sier, ikke noe behov for å oppgradere verken Dembele eller Dier. Spiss er vår mest prekære posisjon nå, ikke noe nytt der altså. Endret 24. juni 2016 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Vi trengte backup for Dembele (spesielt grunnet Dembeles supensasjon) og Dier skulle noe skje. Bentaleb og Mason varierer for mye. Ellers er det som Karbu sier, ikke noe behov for å oppgradere verken Dembele eller Dier. Spiss er vår mest prekære posisjon nå, ikke noe nytt der altså. Lol? Dere har PLs kanskje beste spiss og Son som har meget habil backup. Uansett, ganske artig at Tottenham kommer til Norges hovedstad. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Vi trengte backup for Dembele (spesielt grunnet Dembeles supensasjon) og Dier skulle noe skje. Bentaleb og Mason varierer for mye. Ellers er det som Karbu sier, ikke noe behov for å oppgradere verken Dembele eller Dier. Spiss er vår mest prekære posisjon nå, ikke noe nytt der altså. Lol? Dere har PLs kanskje beste spiss og Son som har meget habil backup. Uansett, ganske artig at Tottenham kommer til Norges hovedstad. Vi så på slutten av sesongen i år at vi sårt trenger en DM til. Det er stor konkurranse og dekning på de offensive midtbaneplassene, men som Snurreleif sier, så har vi kun Dembele og Dier på DM. Mason er ikke god nok i rollen hos en topp 4 klubb og Bentaleb har ikke fått tillit under Poch. Dembele har fortsatt 4 kampers karantene og skulle noe skje med Dier, så sliter vi på DM. Neste sesong skal vi også ut i CL og vi vil få behov for å stille sterkest mulig 11'er både i Europa og hjemme i serien. Da kan det være greit å ha 3 gode spillere som kan bekle og rullere på de 2 DM-rollene Poch bruker i sin taktikk. Så hjertelig velkommen skal du være Wanyama! Du skal nok se vi vil få stort behov for deg og du vil bli satt pris på. Når det kommer til spiss, så har Snurreleif også riktig her. Jo da Benbjo, Kane er kanskje PL's beste spiss, men Son er ikke den backup'en vi bør satse på. For det første er ikke Son en ren spiss, han passer bedre som offensiv midtbane, skjærende ving og i 10'er-rollen. I Tottenham har han fått prøve seg i alle disse rollene, mens han i Leverkusen hovedsaklig spilte ving og ss (secondary striker). Han har også prestert ganske langt under pari i Tottenham og har bare scoret 8 mål på 42 kamper, i motsetning til 17 mål på 42 kamper i Leverkusen (14/15). Dette kan ha noe med ligaene å gjøre, men han har uansett ikke bevist at han er et reelt alternativ som ensom spiss i Tottenham. Men som en liten trøst til Snurreleif så kommer det litt nytt om spiss hele tiden (selv om det er bare rykter). De siste ukene har Vincent Janssen, vært kraftig ryktet en overgang til klubben. Sammenes med; Antonio Sanabria, Michy Batshuayi, Alexandre Lacazette og Breel Embolo. Som Eggen selv sa: "It's hope in hanging snore. Fishing-snore!." #COYS Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Wanyama har to gode fotballkamper i året, begge mot Arsenal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Vi trengte backup for Dembele (spesielt grunnet Dembeles supensasjon) og Dier skulle noe skje. Bentaleb og Mason varierer for mye. Ellers er det som Karbu sier, ikke noe behov for å oppgradere verken Dembele eller Dier. Spiss er vår mest prekære posisjon nå, ikke noe nytt der altså. Lol? Dere har PLs kanskje beste spiss og Son som har meget habil backup. Uansett, ganske artig at Tottenham kommer til Norges hovedstad. Son er god, men ikke god nok som spiss etter mitt syn. Kanes målløse start på sesongen er blant mange faktorer som kostet oss tittelen (uten å klandre han på noe som helst vis så klart, han skøyt oss dit vi kom). Snakkes det om posisjoner som bør styrkes, er definitivt en god spiss som gir Kane god konkurranse og kan tre inn om noe skulle skje øverst på min liste ihvertfall. Mulig en ekstra stopper men der har vi en spennende unggutt på vei opp i akademiet også. Edit: Mener spiss er øverst nå som Wanyama er hentet inn altså. Endret 27. juni 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 England burde ta ut Rooney og sette på Dembele. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Enn å ta ut Dier for så å la Rooney bli eneste holdende midtbanespiller.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Mange Spurs der var dessverre elendige, som jeg forventet, jeg har alltid håpet på England skulle vinne et mesterskap. Men under dette mesterskapet så jeg tidlig at England ikke ville vinne EM med Dier, Kane, Sterling, Rose, Rooney og Hart. Tre av dem spiller for Spurs. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Mange Spurs der var dessverre elendige, som jeg forventet, jeg har alltid håpet på England skulle vinne et mesterskap. Men under dette mesterskapet så jeg tidlig at England ikke ville vinne EM med Dier, Kane, Sterling, Rose, Rooney og Hart. Tre av dem spiller for Spurs. http://cdn-ak.f.st-hatena.com/images/fotolife/m/masayang/20110321/20110321204328.jpg 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Dier og Rose (og Walker i tillegg) som var blant Englands desidert beste dette mesterskapet? Okei. Moro at Arsenal-supporterne føler en trang for å klandre Spurs-spillerne for Englands miserable resultat dog. Å sette spørsmålstegn ved at det kanskje er Hodgson som var problemet, den samme som tok ut Jack Wilshere til troppen, som var for feig til å benke Rooney eller Sterling, og satte Kane til å ta hjørnespark er visst ikke like viktig. Endret 28. juni 2016 av Snurreleif 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Walker var helt fantastisk! Det er jeg enig i Dét med Wilshere kan jeg forstå, selv om jeg ikke helt var enig. Jeg ville ha foretrukket å se Drinkwater. Jeg kommenterte bare fordi dere nevnte at Dembele burde ha vært på banen og Dier skulle aldri bli tatt av. Mange Arsenal-supporterne? Det er bare meg, og jeg synes at de fleste Tottenham-spillerne var ikke gode nok sammen med Rooney, Sterling og Hart. Sånt enkelt er det, jeg reagerte på disse spillerne allerede før EM begynte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Dembele er da ikke engelsk? Ellers må jeg si meg enig i at England skuffet veldig. De var ikke spesielt gode i gruppespillet heller. Ingen spillere, Spurs eller ei, imponerte. Spurs-spillerene var på ingen måte de svakeste over 4 kamper, selv om Kane kanskje var den som skuffet mest. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Da er draktene for 2016/17 sesongen offisielle! Edit: evt. grell bildekvalitet/størrelse skyldes mobiltasting. Fjernes så fort jeg/noen finner et bedre bilde! Personlig liker jeg de veldig godt, skuldrene på hoveddrakta kunne med fordel vært fjernet, men absolutt spiselig! Elsker den retroaktige tredjedrakta! Endret 8. juli 2016 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor insisterer de på rød logo på hoveddrakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå