Solaar Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Heldig med trekningen i år gitt. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Greit å være heldige også en gang i blant. Håper de tar disse kampene litt mer seriøst en de gjorde i Europa cupen. Hadde vært fint med en pokal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heldig med trekningen i år gitt. Jau, helt greit for min del. Skulle vi vinne cupen og til gjengjeld få en 2dre plass i serien, så har jo dette vært et fantastisk år! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ikke for å være alt for slem med våre argeste rivaler, men du vet de synes synd på seg selv og at de sliter, når de jubler såpass mye for 1-0 over Leeds i FA cupen. Nå skal det jo sies at de sikkert er mest glad for at Henry er tilbake ut Februar, men alikevel. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ler av hvor dum du er akkurat nå. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ler av hvor dum du er akkurat nå. Så er jeg heller ikke helt 100% seriøs Et lite stikk til rivalen hvor jeg med vilje opptrer som dum må da være greit en gang i blant? I stedet for å være 100% drittsekk mener jeg. Endret 9. januar 2012 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Henry er en midlertidig løsning på deres største problem (mangel av målscorere bortsett fra RvP), la oss håpe han gjør det litt godt nå i starten så Wenger glemmer det skrikende behovet og de ender opp med egg i fjeset når låneavtalen er over. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Henry er en midlertidig løsning på deres største problem (mangel av målscorere bortsett fra RvP), la oss håpe han gjør det litt godt nå i starten så Wenger glemmer det skrikende behovet og de ender opp med egg i fjeset når låneavtalen er over. Det samme jeg håper på. Henry kan nok medføre at de gjør det meget bra en periode, med RvP og TH sammen på topp, men det fjerner fortsatt ikke problemet (lik det eller ei) deres når Henry drar. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Henry ble hentet inn for å dekke for tapet av Gervinho (stort tap) og Chamakh (knapt et tap) mens ACN pågår, og selv om han startet helt fantastisk tror jeg ikke han kommer til å spille fast fra start. Endret 10. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 5-1 i kveld! Drømte om det i natt. Første gang jeg drømmer om fotball. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 5-1 i kveld! Drømte om det i natt. Første gang jeg drømmer om fotball. Det var nok desverre resultatet mitt mot Liverpool på FIFA. Men jeg har iallefall, en kamptråd! Henry ble hentet inn for å dekke for tapet av Gervinho (stort tap) og Chamakh (knapt et tap) mens ACN pågår, og selv om han startet helt fantastisk tror jeg ikke han kommer til å spille fast fra start. Tviler personlig på at han har "formen" til det, men han blir jo en super-reserve. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jordan Rhodes £6M? Doble det, ihvertfall. Altså, greit nok at det er nivå 3, men når Arsenal betaler £15M for Alex Oxlade-Chamberlain fra samme liga burde noe i nærheten kunne forventes for Rhodes syns nå jeg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Mange spillere som gjorde en god jobb idag. Vil spesielt trekke frem Modric som eide midtbanen, Livermore som gjorde en utmerket jobb veldig lik den rollen Parker bruker å ha når Modric går amok som han gjorde idag. Ekotto var også enorm, hvordan han konstant blir oversett blandt PL-s beste venstrebacker forstår jeg ikke men måtte det fortsette i lang lang tid. VdV hadde også en veldig god kamp og var en viktig grunn til at Modric fikk herje vilt, det samme gjelder Bale som Neville denne gangen aldri var borti (tror jeg?). Ellers var det herlig å se Dawson og Lennon tilbake fra skade og spille som om de var i tipptopp matchform. Når jeg tenker på det kunne jeg egentlig trukket frem hele laget, vi er en føckings maskin denne sesongen! Jordan Rhodes £6M? Doble det, ihvertfall. Altså, greit nok at det er nivå 3, men når Arsenal betaler £15M for Alex Oxlade-Chamberlain fra samme liga burde noe i nærheten kunne forventes for Rhodes syns nå jeg. Jada, men nå er jo Arsenal kjent for å gjøre dårlige dealer og Spurs for det motsatte (under Levy) så du skal ikke se bort ifra at det er mulig. og som de sier på Twitter: Ekottos tryne etter han scoret #winning 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jada, men nå er jo Arsenal kjent for å gjøre dårlige dealer Er du rablende gal? Er det noe Wenger er kjent for å gjøre, så er det å hente kvalitetsspillere for en billig penge. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jada, men nå er jo Arsenal kjent for å gjøre dårlige dealer Er du rablende gal? Er det noe Wenger er kjent for å gjøre, så er det å hente kvalitetsspillere for en billig penge. Jeg vet at det er noe Arsenalfansen sier ja. Gullungene fra noen sesonger siden har jo virkelig slått til. Fakta er at Wenger arvet et fantastisk forsvar av boring-Graham, så kjøpte han alle de beste spillerne i Frankrike og deretter har han gjort fuck all. Mind the gap. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jordan Rhodes for £12 mill? Haha. Oxlade-Chamberlain var en av stjernene i laget som hadde rykket opp til Championship og er 3 år yngre enn Rhodes som spiller på et lag som kjemper om opprykk i League 1. Det er snakk om en av de fremste talentene til det gode akademiet til Southampton på flere år, mot en spiller som for 2 år siden ikke ble ansett som god nok for Ipswich. Forøvrig syntes jeg £15 mill var litt mye for Ox. Uansett så har begge en god mulighet til å bli gode spillere i Premier League. Endret 11. januar 2012 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Vanvittig mye rart disse Spurs supporterne klarer å lire av seg. Dog skal Tottenham ha credit for å ha et bedre fungerende lag enn hva Arsenal har denne sesongen. Må nok dessverre handles litt kvalitet (eller formasjonsendring) før vi er på lik linje med eks lillebror. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Folk legger for mye vekt på en sesong. Vis ikke Tottenham blir enda et skitten doping lag så vil ting gå tilbake til normalen iløpet av 1-3 sesonger. I år har de svevd på en sky, blir spennende å se hvor lenge det vil vare. Men jeg tror faktisk de ender over oss denne sesongen, men det har lite å si i det lange løpet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Folk legger for mye vekt på en sesong. Enig, men det forandrer ikke det faktum at etter år av "lijjebjoj" prat og slengbemerkninger fra Arsenal/Chelsea fans, så er det godt å kunne ta tilbake med samme mynt, og det med en (i teorien) mye smalere stall, og mindre penger å rutte med, samtidig som vi spiller attraktiv fotball. Vi klarte å beholde en av våre nøkkelspillere, og selv om vi fryktet at det kunne slå feil ut (Modric som gir f. osv), så har det faktisk gått overraskende bra, og Modric som pleier å være litt smågrinete spiller med hjertet utenpå drakta. Vis ikke Tottenham blir enda et skitten doping lag så vil ting gå tilbake til normalen iløpet av 1-3 sesonger. Kan hende, men er vi dyktige og beholder en plass blant topp 3 vil vi få sjansen i CL, noe som kan være en motivasjon for spillerne, og en økonomisk innsprøytning som kan få fart på utbyggingen av den nye stadion, som igjen vil generere (rett og slett) dobbelt så mye billett-inntekter ved en fullsatt stadion (og det er ca 30.000 Spurs fans på ventelista for sesongkort, så det er ikke en umulighet). Får vi denne økonomiske fordelen, så vil vi også bli et mer attraktivt navn (også fordi vi jo da er et CL-lag) som kan bli med å kjempe om underskriftene til større navn innen fotballen, selv om 'Arry har bevist hvor mye det går an å få ut av en stall som ble sett på som max "topp 6 materiale". I år har de svevd på en sky, blir spennende å se hvor lenge det vil vare. Men jeg tror faktisk de ender over oss denne sesongen, men det har lite å si i det lange løpet. Og denne skyen har vært fantastisk, ikke bare på grunn av hvor vi ligger på tabellen, men fordi det faktisk er vel fortjent og gjennom gode prestasjoner på banen. Gutta spiller også med vanvittig selvtillit, selvtillit man får når man ikke har press på seg til å være "den beste klubben", et press som jo kan bli vår akilleshæl senere, men det kan bare tiden vise. Vi har også bevist at selv med vårt tredjevalg som midtstopper (som har spilt antall kamper man kan telle på en hånd), og vårt tredjevalg som defensivt midtbaneledd (som fyller skoene til Parker, sko som har blitt ganske store i dette Tottenham laget), så presterer de fortsatt opp mot det førstevalgene gjør. Dette blir en vanvittig spennende vårsesong for alle Spurs fans, og forhåpentligvis alle andre også når dette skal avgjøres senere i år. Vanvittig mye rart disse Spurs supporterne klarer å lire av seg. Kanskje du synes det er rart, men se litt på spillerne deres som ikke er skadet, hvordan presterer de? Er det rart at vi synes det er litt "morsomt" at vår argeste rival som i alle år har kalt oss "lillebror", ved hjelp av en gammel storhet så vidt klarer 1-0 mot Leeds i Cupen? Vi godter oss jo selvfølgelig over at det går dårlig med dere, men det er ikke mange av oss Spurs fans her inne som oppsøker dere og gnir det inn i trynene deres, eller påstår at vi er klare favoritter til å vinne trofèet eller noe slikt. År etter år med middels plassering på tabellen har lært oss en veldig viktig lekse, og det er å takle motgang og beherske oss når ting går vår vei. Selvfølgelig skal vi feire og være glade, men etter min erfaring merker man sjelden slike enorme humørsvingninger hos Spurs fansen som man kan gjøre hos fans av de "største" klubbene. Dog skal Tottenham ha credit for å ha et bedre fungerende lag enn hva Arsenal har denne sesongen Takk skal du ha. Jeg er overbevist om at Arsenal kun er i en dårlig periode, og at de vil være en større motstander i returkampen (hvis de ikke har for mange skader) enn de var i vårt første møte som endte 2-1. Slike år er dog viktige for enhver klubb å ha, slik at man kan lære og ta seg videre neste sesong. Men for all del, det er fortsatt en halv sesong igjen, ingenting er avgjort, og vi kan fortsatt falle på tabellen. Og ang. Rhodes: On Jordan Rhodes: As for Rhodes our scouts still don't fancy him!!! Havent heard directly what they said but previously he has been scouted quite a bit and they haven't been impressed? Endret 12. januar 2012 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå