Solaar Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Var litt rart ja. Ellers er det Lloris-show som vanlig. Han må ha berget minst 20 poeng for oss denne sesongen, skremmende å tenke på hvor vi hadde vært uten ham. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Green løper fortsatt i skauen på bærplukking. Og Kane da. Selvfølgelig. /Feil, navn/ Endret 7. mars 2015 av oOF Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 QPR var veldig gira på Townsend her forleden. Jeg var ikke akkurat triggerhappy for å selge en HG spiller som er greit å ha i stallen, men jeg er som kjent heller ikke Townsend sin største fan. Satt nå nettopp å tenkte på om både Soldado og Ade-major forsvinner til sommeren, så må det jo to spisser inn. Hva om Spurs krevde Charlie Austin i bytte for Townsend? Hva tenker dere her inne om det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Real Madrid neste mao. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 QPR var veldig gira på Townsend her forleden. Jeg var ikke akkurat triggerhappy for å selge en HG spiller som er greit å ha i stallen, men jeg er som kjent heller ikke Townsend sin største fan. Satt nå nettopp å tenkte på om både Soldado og Ade-major forsvinner til sommeren, så må det jo to spisser inn. Hva om Spurs krevde Charlie Austin i bytte for Townsend? Hva tenker dere her inne om det? Hadde vært en knalldeal det! Townsend, en av våre dårligste spillere, mot en av ligaens toppscorere samtidig som vi får penger for Soldado og Ade? Vanskelig å se hvordan man skal argumentere mot det... Når det er sagt er det vel bare i FM det skjer byttehandler Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Når det er sagt er det vel bare i FM det skjer byttehandler Njaaaa.. Tottenham og Swansea gjorde en byttehandel senest i fjorsommer. Swansea tok Gylfi Sigurdsson i bytte mot Ben Davies og Michel Vorm. Endret 7. mars 2015 av Adrax 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Når det er sagt er det vel bare i FM det skjer byttehandler Njaaaa.. Tottenham og Swansea gjorde en byttehandel senest i fjorsommer. Swansea tok Gylfi Sigurdsson i bytte mot Ben Davies og Michel Vorm. Pluss for den, men er vel ikke så ofte ellers. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ræva dommere i PL denne sesongen. Ftfy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Joda. Men i dag var det skikkelig ille. Begge veier. Hele tiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) http://m.tottenhamhotspur.com/news/northumberland-development-project-update-130315/Da ser det ut til at det blir stadion. Edit: Håper de betaler det metallverkstedet bra. De har vel vært der ganske lenge de og. Endret 13. mars 2015 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Herlig! Da kan det jo hende det blir byggestart til sommeren uansett ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Vinn på søndag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1656291 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er det bare meg eller går Kane ofte på lette og tåpelige offsider? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er det bare meg eller går Kane ofte på lette og tåpelige offsider? Det er ikke bare deg nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå