Snurreleif Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Faren til Nacer Chadli døde nettopp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ryan Mason har fornyet kontrakten sin til 2020! 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ryan Mason har fornyet kontrakten sin til 2020! Veldig positivt, liker utviklingen vi har i stallen. Hvis vi bare kan kvitte oss med de råtne eggene nå så blir dette bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Får håpe han fortsetter det gode spillet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kjenner jeg er litt glad at jeg ikke får sett kampen i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Noen som har noe tips om hvor jeg kan se kampen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ingen tv-kanaler viser kampen så sjansen er nok liten med mindre det dukker opp en luguber russisk stream Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Helt håpløst at de ikke viser kampen.. Her er straffen. Edit: BBC Radio http://www.twitch.tv/quantumdruid Endret 24. januar 2015 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Merkelig lagoppstilling egentlig. Men det funka jo forrige kamp jeg kommenterte at FA-cupen ble nedprioritert, så... Edit: Virker som om Lamela er mye med i følge oppdateringene på hjemmesida. Det er jo noe! Endret 24. januar 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Soldado har fått seg mohawk. Alt vi går glipp av i dag! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Vet ikke helt om jeg skal være glad for at det ikke ble omkamp eller sur over å slippe inn mål på overtid. Men lagoppstillingen viser vel egentlig igjen at dette ikke ble prioritert, som i forrige kamp. Allikevel er det surt når man ser på statistikken fra kampen. Før målene i mot hadde Spurs dobbelt så mange skudd og skudd på mål og 65-35 i posession i følge tottenham.com. Men kampen bryter jo og en tendens Tottenham har hatt i det siste, at det er de som avgjør sent i kamper. Her skjer det motsatte. Begynner spillerne å bli slitne eller er det de store utskiftningene, spesielt i midtforsvaret og på midtbanen med spillere som har deltatt lite i år som er problemet? Er dette et tegn på hvorfor spillere som burde hatt mye overskudd ikke figurerer mer i laget i viktigere kamper? Forøvrig så kom begge målene i mot etter at Soldado gikk av banen og Adebade kom inn... Just sayin'! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det er én kamp, kjipt som faen å ryke ut av FA-cupen, spesielt når andre storlag også gikk ut i dag. Men arbeidsuhell inntreffer, dette er for meg den mest uviktige kampen i januar. Vi er ikke gode nok til å vinne FA-cupen allikevel og vi har allerede et enormt tett kampprogram. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournament&tournamentId=6190 Det er jevnt i Afrikamesterskapet, Algerie kan ryke ut allerede om et par dager. Håper vi får Bentaleb helskinnet tilbake. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Så lenge han ikke blir deprimert av å ryke ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Nabil Bentaleb virker å sikre Algerie avansement faktisk! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hmprf, da må vi klare oss uten ham i januar, håper vi har ham tilbake mot Liverpool i det minste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Skjer med Vorm da? Fin mur. Endret 28. januar 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kane må putte snart. De andre begynner surmule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå