Sexylubb1 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tror han er kjøpt inn for midten ja. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Dier er primært midtstopper ja, stort talent helt klart men Fazio er mye bedre pr i dag spør du meg. Som jeg påpekte i et annet innlegg tidligere så mener jeg at forsvarsrekka styres best når han er på banen. I går var det overlatt til Vertonghen og det kan virke som det blir litt for mye for ham og han mister hodet, godt illustrert i opptakten til frisparket som Sunderland scoret på. Fazio var for øvrig på east lower sammen med fansen. Kult Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Noen som vet om dagens kamp vises på tv en plass? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kampen er i morgen, og ja det er mange kanaler som viser den: http://liveonsat.com/LJS_FT_br_uk_irish_ALL.php Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Den vises på TV2 Sport Premium og Sumo også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bra for alle parter. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Absolutt. Og da får vi nok se Yedlin snart også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Skal vel dog sies at det neppe bringer Spurs nærmere et nytt kjøp ettersom Naughton var en del av HG-kvoten til Spurs. Og Yedlin, som du nevner, er jo allerede hentet før tiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Så forresten nettopp highlights fra Burnley-kampen, og jeg la merke til to ting. Soldado virket å ha en kjempekamp, utenom missen sin. Townsend slo to gode innlegg mot Soldado!!! Kanskje det er håp for ham (Townsend, altså) allikevel. Endret 21. januar 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg er hemmelig fan av Soldado, synes han stort sett spiller veldig bra. Hvis han bare kunne begynt å pute mål så blir han en enorm spiller for oss for rent bortsett fra det så gjør han nesten alt riktig. Litt ironisk at vi hentet en av Spanias mest notoriske målscorere og gjort ham om til en tilrettelegger av rang. Jeg kune tenkt meg å sett ham i 10’er-rollen bak Kane i stedet for omvendt som i sist kamp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Med alt transferryktene om dagen tok jeg meg selv i å tenke på hvor kult det hadde vært med Carrick, Modric og Eriksen på banen samtidig. Og så rullet ballen videre. Hva er din beste lagoppstilling for Spurs i PL? Min er en snerten, noe urealistisk 433-formasjon. Lloris Walker - King - Verthongen - Bale Eriksen - Carrick - Modric Berbatov - Sheringham - Klinsman Endret 21. januar 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er jo et vist mentaltilfelle som spillemessig fortjener plassen ved siden av King men han utelater jeg glatt. Vanskelig å velge formasjon siden vi alltid har vært håpløse bakover, fuck it - vi er Tottenham: ALL OUT ATTACK! (2-2-3-3) Lloris King Woodgate Carrick Modric Bale Van der Vaart Ginola Berbatov Sheringham Klinsmann Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 http://www.tottenhamblog.com/2015/01/21/why-soldado-is-shining-example-everyone-spurs/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 4 minutter gått. Vil fortsatt ha Ade ut. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Fortsatt ingen yedlin Endret 21. januar 2015 av jjkoggan Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 4 minutter gått. Vil fortsatt ha Ade ut. Der burde du fått viljen din om det var ut av banen og ikke ut av klubben du mente. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 4 minutter gått. Vil fortsatt ha Ade ut.Der burde du fått viljen din om det var ut av banen og ikke ut av klubben du mente. Hadde ikke merket noe fra eller til uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har gjennomskuet planen til Spurs. Ade spiller første omgang for å la United tro de har kontroll. Forsvaret prøver å gi bort ballen på 16 meter helt til United scorer og så går Ade ut i andre og Kane/Eriksen putter et par mål. Funker nesten perfekt. Eneste er at Sheffield faen ikke klarer score. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hva er sørgebåndene for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå