Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dier er primært midtstopper ja, stort talent helt klart men Fazio er mye bedre pr i dag spør du meg. Som jeg påpekte i et annet innlegg tidligere så mener jeg at forsvarsrekka styres best når han er på banen. I går var det overlatt til Vertonghen og det kan virke som det blir litt for mye for ham og han mister hodet, godt illustrert i opptakten til frisparket som Sunderland scoret på.

 

Fazio var for øvrig på east lower sammen med fansen. Kult :)

Lenke til kommentar

Jeg er hemmelig fan av Soldado, synes han stort sett spiller veldig bra. Hvis han bare kunne begynt å pute mål så blir han en enorm spiller for oss for rent bortsett fra det så gjør han nesten alt riktig. Litt ironisk at vi hentet en av Spanias mest notoriske målscorere og gjort ham om til en tilrettelegger av rang. Jeg kune tenkt meg å sett ham i 10’er-rollen bak Kane i stedet for omvendt som i sist kamp.

Lenke til kommentar

Med alt transferryktene om dagen tok jeg meg selv i å tenke på hvor kult det hadde vært med Carrick, Modric og Eriksen på banen samtidig. Og så rullet ballen videre.

 

Hva er din beste lagoppstilling for Spurs i PL? Min er en snerten, noe urealistisk 433-formasjon.

 

Lloris

Walker - King - Verthongen - Bale

Eriksen - Carrick - Modric

Berbatov - Sheringham - Klinsman

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Er jo et vist mentaltilfelle som spillemessig fortjener plassen ved siden av King men han utelater jeg glatt. Vanskelig å velge formasjon siden vi alltid har vært håpløse bakover, fuck it - vi er Tottenham: ALL OUT ATTACK! (2-2-3-3)

 

Lloris

 

King Woodgate

 

Carrick Modric

 

Bale Van der Vaart Ginola

 

Berbatov Sheringham Klinsmann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...