Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig, men omtrent som jeg fryktet, midtbanen vår var elendig i dag. Vi har for dårlige spillere over hele linja, håper vi får noen forandringer der i januar selv om jeg er overbevist om at det ikke kommer til å skje. Stambouli og Capoue er langt i fra gode nok for det nivået vi ønsker å være på.

 

Satan det er så flaut dette!

Lenke til kommentar

Fortsatt stille på overgangsmarkedet. Rykter her og der, men lite info fra klubben.

 

Det var mange meninger om "frelseren" eller "djevelens advokat" i sosiale medier i høst.

 

Noen ville ha han ut, mens andre hyllet han.

 

Lyon president Jean-Michel Aulas har sagt at: det var de vanskeligste forhandlingene han hadde opplevd på 25 år, da Daniel Levy forhandlet om Hugo Lloris overgang til Tottenham.

 

Hvordan står folk på #LevyOut problemstillingen?

Lenke til kommentar

Jeg har helt siden ansettelsen av Frank Arnesen vært godt plantet på Levy-in siden. Ikke noe som har fått meg på andre tanker, ingenting har vært i nærheten faktisk. Er det en ting som fungerer i klubben vår så er det eierskapet. Nå som han endelig har skaffet seg god forståelse for det sportslige ville det vært katastrofe å miste ham. Herregud, er jo bare å se på all galskapen blant andre klubbers eiere så skjønner man hvor godt stilt vi er.

Lenke til kommentar

Synes heller ikke han har gjort noen store feil, bortsett fra muligens at han kunne støttet AVB litt lengre men det er forståelig det som skjedde da også.

 

Hva med at AVB har uttalt at han egentlig ikke ønsket noen av spillerne som ble kjøp og ikke fikk gehør for de spillerne han ville ha?

Lenke til kommentar

På en måte forstår jeg hans frustrasjon, samtidig er det viktig å huske at helt siden Levy tok over har han hatt en ambisjon om å etablere et system der en fotballdirektør og et lag av talentspeidere tar seg av rekrutteringen. Tanken bak det er å sikre kontinuitet dersom manageren ikke leverer. Dette arbeidet har fått flere skudd for baugen, det startet da Chelsea "stjal" Arnesen fra oss og kulminerte i det komplette kaos under Redknapp.

 

Det vi har sett etter at Redknapp/Sherwood forlot oss og Baldini kom tilbake er et ønske om en retur til det systemet som tok oss til CL, for det var ikke Redknapp, det var spillerne han hadde til rådighet som alle var fremskaffet under stor påvirkning av Levy og hans fotballdirektører.

 

Jeg har tillit til det systemet og er villig til å akseptere feilansettelser i alle posisjoner, fra fotballdirektør til u-16 spillere. Det sikrer en kontinuitet på en helt annen måte enn når en manager har all makt. Det er fornuftig men samtidig et veldig ambisiøst prosjekt med mange fallgruver.

Lenke til kommentar

Jeg er helt imot et slikt system. Det undergraver manageren noe så til de grader og er med på å gjøre det ekstra vanskelig også.

 

Ingen i styret vet helt sikkert hvordan manageren ønsker å ha det, selv etter samtaler, og da resulterer det i at det blir litt gambling på spillerkjøp. Spesielt hvis det er slik AVB sier, at han ikke fikk noen av spillerne han ønsket seg. Hvordan forventet styret at en manager skal fungere med sin egen filosofi når han ikke får hente spillermaterialet han trenger for å utfylle visjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...