Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Walker gjorde en god kamp. Davies virker å bli bedre og bedre på andre sida. Samme midtstoppere har vel spilt ganske mange kamper sammen i ligaen nå. Forsvaret er på vei?

Kane - "poor mans Rooney" sa de i TV2-studio. Stemmer nok ganske bra. Jobber mye. Presset frem sjansen som førte til mål nr 2.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at ikke Eriksen brukes der han er best: i en fri rolle bak spissen.

Hadde jeg fått velge ville de fire angriperne våre bestått av Chadli, Eriksen, Lennon og Kane.

Lamela gjør alt for mye rart og sliter med å anpasse seg tempoet. Soldado scorer ikke mål.

I tillegg bidrar Lennon og Chadli med mye mer defensiv trygghet enn når vi har Lamela og Eriksen på kantene.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at ikke Eriksen brukes der han er best: i en fri rolle bak spissen.

Hadde jeg fått velge ville de fire angriperne våre bestått av Chadli, Eriksen, Lennon og Kane.

Lamela gjør alt for mye rart og sliter med å anpasse seg tempoet. Soldado scorer ikke mål.

I tillegg bidrar Lennon og Chadli med mye mer defensiv trygghet enn når vi har Lamela og Eriksen på kantene.

Helt enig med deg.

Jeg ser at Soldado er flink til å bidra i det oppbyggende spillet etc, men når vi har en unggutt som skårer flere mål og som fungerer bedre som oppspillspunkt, så er det bare å gi han den tilliten han fortjener og sette Eriksen der han virkelig hører hjemme, i 10'er rollen.

Greit at vi mister oppspillspunktet litt lavere på banen, og jeg tror jeg ser intensjonen med å ha Kane i 10'er rollen, men som du er inne på mister vi for mye defensiv trygghet på kantene, samt muligheten til å variere angrepsspillet vårt med en "ren" kjapp ving, og en sterk og målfarlig kantspiller i Chadli.

Lamela bør frataes klippekortet til han klarer å overbevise etter et eventuelt innhopp, begynner å bli ganske oppgitt over gutten nå etter å ha forsvart han helt siden han kom hit, foruten "DET" målet så har han ikke gjort mye konstruktivt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...