InsertNumLock Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Hadde vært konge på en så dårlig dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Helt greit rødt kort Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er så latterlig dårlig, her må Poch ta ansvar, laguttaket i dag var ekstremt svakt. Ang AVB, jeg likte fyren men synes også han var litt begrenset. Mener han fortjente mer tid basert på det første han presterte. Samtidig hadde han (i likhet med Poch) en veldig omstendelig spillestil som jeg rett og slett ikke har tro på. Den eneste som er i nærheten til å få til noe lignende er Wenger og laget hans er det lenge siden det var en fryd å se på. Possession-orientert fotball er kanskje ikke greia i England, ihvertfall ikke den trege typen vi har fått presentert i to versjoner på WHL i det siste. Akkurat nå er jeg veldig splittet ang fremtiden til Poch. Som med AVB liker jeg fyren men prestasjonene vi ser på banen er jo horrible. Noe må skje innen veldig kort tid, hvis ikke støtter jeg Levy (nok en gang) i å la øksen falle. Skulle bare ønsket vi var flinkere til å hente "den rette". Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Denne kampen burde etterforskes for kampfiksing. Så utrolig mange idiotiske balltap. Tror ikke jeg har sett så mye balltap noen gang. Utrolig. Har De sett Liverpool og spesielt Glen Johnson denne høsten? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg tror problemet ligger dypere enn rett mann i sjefsstolen. Spillerne virker umotiverte og selvtilliten er totalt borte så fort vi får et mål eller en avgjørelse i mot oss. Det er forøvrig også statistisk bevist at å ha 2 dager mellom kamper, slik det blir når man spiller EL, øker sjansen for tap betraktelig ( http://worldfootballacademy.com/wp-content/uploads/2012/05/WFA_Study-on-recovery-days.pdf ) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvem er Paul Mitchell og hvorfor kjøper vi ham fra Southampton? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Og en liten videosnutt som viser litt av arbeidet han gjorde for Southampton (ca 4 min fra 6:17) youtube-link Virker veldig spennende og litt nyskapende. Regner med at arbeidsfordelingen for spilleroverganger da vil fungere slik: Poch formidler hvilken type spiller vi trenger -> Mitchell og hans team identifiserer mulige transfermål-> Baldini/Levy sluttforhandler. Ser på dette som et signal om støtte til både Baldini og Poch fra Levy. Endret 18. november 2014 av Solaar Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Når kommer Yedlin ? Sitter han på benken når han kommer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Ryktene går om at han kommer i Januar selv om det opprinnelig var tenkt å skje neste sommer (som med Holtby), mye grunnet at Kyle Walker har vært ute lenge med skade og at Naughton ikke ses som en fullverdig konkurrent til Walker. Om han sitter på benken eller ikke kan man ikke si for sikkert enda med tanke på skaden til Walker, og Naughton (drar han eller blir han?). Endret 18. november 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Yedlin er lånt tilbake frem til sommeren, med klausul om at han kan hentes til England i januar om Tottenham vil. Som Snurre sier, har det jo vært mange rykter at han kommer i januar, da Walker har vært lenge ute med skade (er tilbake i trening nå) og backupspilleren "han vi ikke sentrer til" nok en gang ikke klarer å fylle skoene. I tillegg har Klinsmann fått mye kritikk i USA, for å ha rådet alle landdslagsspillere om å komme seg til Europa, hvor "nivået er høyere". Om Yedlin skulle komme i Januar, så vil han gi Nothing (nei, Naughton) en utfordring. Men Yedling er nok mange hakk bak en Walker i form. Av det jeg har sett av Yedlin i det siste, bl.a. mot Columbia, er at han har stor fart og er mye bedre teknisk enn Naughton. Han har med andre ord mer å tilby i det offensive. MEN! Han har alt for ofte balltap og klønete feil bakover, på lik linje med Naughton og mangler vel fortsatt mye rutine. Walker kommer nok ikke tilbake i toppform med det første, så jeg mener Yedlin kunne hatt godt av å få utfordre på høyrebacken. Men noen redning/løsning for Tottenham, vil han ikke være med det første. Endret 18. november 2014 av el mindo Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Yedlin er lånt tilbake frem til sommeren, med klausul om at han kan hentes til England i januar om Tottenham vil. Som Snurre sier, har det jo vært mange rykter at han kommer i januar, da Walker har vært lenge ute med skade (er tilbake i trening nå) og backupspilleren "han vi ikke sentrer til" nok en gang ikke klarer å fylle skoene. I tillegg har Klinsmann fått mye kritikk i USA, for å ha rådet alle landdslagsspillere om å komme seg til Europa, hvor "nivået er høyere". Om Yedlin skulle komme i Januar, så vil han gi Nothing (nei, Naughton) en utfordring. Men Yedling er nok mange hakk bak en Walker i form. Av det jeg har sett av Yedlin i det siste, bl.a. mot Columbia, er at han har stor fart og er mye bedre teknisk enn Naughton. Han har med andre ord mer å tilby i det offensive. MEN! Han har alt for ofte balltap og klønete feil bakover, på lik linje med Naughton og mangler vel fortsatt mye rutine. Walker kommer nok ikke tilbake i toppform med det første, så jeg mener Yedlin kunne hatt godt av å få utfordre på høyrebacken. Men noen redning/løsning for Tottenham, vil han ikke være med det første. Jeg har vært på flere MLS og landslag kamper her i USA og sett Yedlin spille. På MLS klarer han ofte å reagere fort nok når han er i feil defensivt posisjon, noe som blir vanskelig å gjøre i EPL. Han er bedre offensivt enn defensivt Selv, ville jeg ikke at han spiller på Tottenham, han trenger mer tid til å forbedre sine forball evner. Hvis han sitter på benken på tottenham blir det vanskelig å utvikle hans fotball evner. Han er ung og kjenner ikke fotballkulturen i England som er helt annerledes enn i Sesttle, selv om tribunen i Seattle er stor og awesome. På andre siden, hvis han lyktes og får mye spilletid lærer han mye fra talent omkring han Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Kanskje han er mer egnet som ving? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 La Bale-sammenligningene komme! Var den "han vi ikke sentrer til" myntet på meg? Husker jeg klagde på det i forfjor Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Naughton er vel internasjonalt kjent som "han vi ikke sentrer til" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jaha. Husker jeg var mektig irritert på at Bale konsekvent ikke sentra selv på løp hvor Naughton kom nærmest fri inn mot boks fra kant. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Og: here's a piece on why @kylewalker2 & balance are so important: http://addictedtospurs.co.uk/?p=5019 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Litt å konspirasjonsteorisere om på en tirsdag: http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/tottenham-hotspur-new-stadium-fire-4689611 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/emmanuel-adebayor-blasts-tottenham-fans-4602908 Jeg liker ikke det Adebade vanligvis lirer av seg, men han har rett i at det til tider ikke virker som om noen vil ha ballen. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Både Bentaleb og Walker har trent de siste dagene og ryktene sier at begge får prøve seg mot Partizan på Torsdag.Christian Eriksen har kommentert at flere av lagets spillere har slitt med å forstå og tilpasse seg Pochettinos treningsmetoder, kamptaktikk og spesielt pasningsfilosofi. Men han mener nå det går bedre, og Mail Online har publisert en video med pasningsøvelser fra uken økter:http://www.dailymail.co.uk/embed/video/1139390.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå