Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei av å se Townsend, herregud så begrenset han er. Forstår ikke hvordan spillere som Lamela, Dembele, Soldado etc kan benkes til fordel for ham. Og hvorfor spiller fortsatt Kaboul? Hvorfor får ikke Stambouli sjansen i PL når han leverer i EL samtidig som Capoue fortsetter å underprestere i PL?

Nevnte jeg forresten at Stoke er det ekleste laget i PL? Drøying allerede etter 15 min, imponerende. Mangler bare at Charlie Adam kommer inn og gjør det han kan best: kveste Tottenham-spillere.

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av å se Townsend, herregud så begrenset han er. Forstår ikke hvordan spillere som Lamela, Dembele, Soldado etc kan benkes til fordel for ham. Og hvorfor spiller fortsatt Kaboul? Hvorfor får ikke Stambouli sjansen i PL når han leverer i EL samtidig som Capoue fortsetter å underprestere i PL?

Nevnte jeg forresten at Stoke er det ekleste laget i PL? Drøying allerede etter 15 min, imponerende. Mangler bare at Charlie Adam kommer inn og gjør det han kan best: kveste Tottenham-spillere.

Enig i alt du sier.

Tørsten får være at 2 Stoke spiller er av banen med skade før pause. Møkkalag

Lenke til kommentar

En ting er at han er i laget, men han er også gjort til kaptein og har klippekort i startelleveren. Forstå det den som kan.

Begynner å miste litt troen på Poch nå. Det er klart at han har ikke det beste spillermaterialet å gå på men han gjør det ikke enklere for seg selv når han insisterer på å ta ut de dårligste alternativene.

Det er så deprimerende hvor ødelagt denne klubben har blitt. Nedturen begynte med Redknapps England-flørt, tenk så mye bedre det hadde vært for alle hvis han hadde fokusert på jobben sin den gangen.

Lenke til kommentar

Tror enda dere burde hatt AVB. Jeg har ekstremt stor tro på han, selv om han ikke fikk det til i Chelsea og Tottenham.

Jeg tror det kan ta over et år før taktikken hans begynner å sitte skikkelig. Han er en taktiker på nivå med Mourinho.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...