AvIOn Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Gjorde seg med en seier i går, virkelig!!! Om det var fortjent? Nååja. Men seier er seier! håper dette er starten på en liten opptur... Kane framfor soldado og adebayor any day!!!! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) 3 lokale gutter fra start og en jævlig dyr benk ... Endret 9. november 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper Kane spiller bra. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Spurs skuffer ingen ... bortsett fra sine egne Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er så lei av å se Townsend, herregud så begrenset han er. Forstår ikke hvordan spillere som Lamela, Dembele, Soldado etc kan benkes til fordel for ham. Og hvorfor spiller fortsatt Kaboul? Hvorfor får ikke Stambouli sjansen i PL når han leverer i EL samtidig som Capoue fortsetter å underprestere i PL? Nevnte jeg forresten at Stoke er det ekleste laget i PL? Drøying allerede etter 15 min, imponerende. Mangler bare at Charlie Adam kommer inn og gjør det han kan best: kveste Tottenham-spillere. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kaboul løper jo fra situasjonen som en vettskremt hund med halen mellom beina Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er så lei av å se Townsend, herregud så begrenset han er. Forstår ikke hvordan spillere som Lamela, Dembele, Soldado etc kan benkes til fordel for ham. Og hvorfor spiller fortsatt Kaboul? Hvorfor får ikke Stambouli sjansen i PL når han leverer i EL samtidig som Capoue fortsetter å underprestere i PL? Nevnte jeg forresten at Stoke er det ekleste laget i PL? Drøying allerede etter 15 min, imponerende. Mangler bare at Charlie Adam kommer inn og gjør det han kan best: kveste Tottenham-spillere. Enig i alt du sier. Tørsten får være at 2 Stoke spiller er av banen med skade før pause. Møkkalag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nå vurderer jeg slå av kampen. Se på kvalitetslag som WBA i stedet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kaboul.. Må være kjipt å ha han på laget. Gjorde masse tabber forrige sesong og fortsetter trenden denne sesongen også. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 En ting er at han er i laget, men han er også gjort til kaptein og har klippekort i startelleveren. Forstå det den som kan. Begynner å miste litt troen på Poch nå. Det er klart at han har ikke det beste spillermaterialet å gå på men han gjør det ikke enklere for seg selv når han insisterer på å ta ut de dårligste alternativene. Det er så deprimerende hvor ødelagt denne klubben har blitt. Nedturen begynte med Redknapps England-flørt, tenk så mye bedre det hadde vært for alle hvis han hadde fokusert på jobben sin den gangen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Har lurt litt på det der selv. Hva om Redknap bare hadde fått fortsette. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tror enda dere burde hatt AVB. Jeg har ekstremt stor tro på han, selv om han ikke fikk det til i Chelsea og Tottenham. Jeg tror det kan ta over et år før taktikken hans begynner å sitte skikkelig. Han er en taktiker på nivå med Mourinho. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Denne kampen burde etterforskes for kampfiksing. Så utrolig mange idiotiske balltap. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Jeg likte også AVB, en god manager som burde fått mer tid. Dessverre har ikke Spurspublikumet tålmodighet nok og når resultatene var som de var ble sparkingen uungåelig. Endret 9. november 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 AvB har klart sine svake sider og da. Alt for arrogant til tider og slet mye med man-management både hos Chelsea og Spurs. Taktisk like god som Mourinho er det første gang jeg har hørt. Ser ut til at han gjør det bra i Russland nå da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Denne kampen burde etterforskes for kampfiksing. Så utrolig mange idiotiske balltap. Tror ikke jeg har sett så mye balltap noen gang. Utrolig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Kom igjen nå! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Skal dere komme tilbake igjen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå