Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Stambouli spilte rollen som defensivt anker med oppgave å bryte opp spillet og får mer enn godkjent av meg. Fazio hadde også en god kamp. Ellers lite å glede seg over her, bortsett fra at Lamela hadde et godt innhopp, vil si han var den som skapte bevegelse i spillet vårt i andre omgang. Håper det løsner i PL for ham snart, samme med Kane. Ellers forventer jeg å se Soldado i PL snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The answer to Spurs problems is easy

We train every aspect of footballers and then leave the most important part out, what's between the ears. Every decision we make, every movement we make is the result of the brain.

There are physios, fitness trainers, medical staff, nutritionist, former players, coaches , managers, an abundance of experts on hand to deal with and optimise every aspect of a player, so why are we not optimising their brain, the most important component of all?

- See more at: http://tottenhamhotspur.blogspot.no/2014/10/the-answer-to-spurs-problems-is-easy.html

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Ikke for å fjerne fokus fra at vi suger griseballe men Per Jarle Heggelund må være den kjedeligste kommentatoren Tv2 har hatt noensinne, muligens slått av Arve Fuglum.

Han har jo peiling på fotball, det er ikke det, men engasjementet er jo en golfkommentator verdig. Hadde passet mye bedre i studio.

Tilbake til kampen: ut med Capoue, han har hatt en horribel omgang. Hadde gjerne sett Fazio for Kaboul også, men det er vel ønsketenkning. I tillegg burde Lamela og Kane vært på banen. Men uansett, det er så mange spillere i dette laget som ikke fortjener å spille på dette nivået at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Når Trollettino i tillegg velger å spille 4-4-2 i en kamp hvor vi egentlig kunne stilt opp med hvem som helst i vår vanlige formasjon og sikret poeng så blir jeg bare oppgitt. Jeg frykter nedrykk, helt seriøst.

Lenke til kommentar

Synes Heggelund er grei jeg. Men nå har han jo kommentert samtlige Spurs-kamper så jeg skjønner det er vanskelig å holde seg engasjert.

Skjønner heller ikke 4-4-2. Jeg håpet lenge at Soldado skulle komme i gang og, og har poengtert at han ofte er med i oppspillsfasen, men nå er jeg lei. Sluttpakke i januar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...