Solaar Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Stambouli spilte rollen som defensivt anker med oppgave å bryte opp spillet og får mer enn godkjent av meg. Fazio hadde også en god kamp. Ellers lite å glede seg over her, bortsett fra at Lamela hadde et godt innhopp, vil si han var den som skapte bevegelse i spillet vårt i andre omgang. Håper det løsner i PL for ham snart, samme med Kane. Ellers forventer jeg å se Soldado i PL snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/spurs-sjef-skylder-paa-for-smal-bane-for-daarlig-hjemmeform/a/23325347/ Hæ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det er da vel ikke noe nytt? Dembele sa vel det samme i fjor eller året før der. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) The answer to Spurs problems is easy We train every aspect of footballers and then leave the most important part out, what's between the ears. Every decision we make, every movement we make is the result of the brain. There are physios, fitness trainers, medical staff, nutritionist, former players, coaches , managers, an abundance of experts on hand to deal with and optimise every aspect of a player, so why are we not optimising their brain, the most important component of all? - See more at: http://tottenhamhotspur.blogspot.no/2014/10/the-answer-to-spurs-problems-is-easy.html Endret 2. november 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er Dier skadet? Ser han er helt utelatt fra troppen deres i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det kan jo ha noe å gjøre med innsatsen sist. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Soldado virker noe uinteressert. Og Benteke spiller ball i hatt med forsvaret. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvorfor får ikke Kane sjansen i PL som Mason har gjort? Om han ikke har like gode kvaliteter som Soldado og Adebayor, har han i alle fall innsatsen og entusiasmen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hva skjer med Tottenham om dagen ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Si det. Han gjorde det jo greit i vår. Kanskje Soldado synger kjærlighetssanger på spansk til Poch. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hva skjer med Tottenham om dagen ? Om dagen? Dette har vært det vanlige siden Modric dro. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke for å fjerne fokus fra at vi suger griseballe men Per Jarle Heggelund må være den kjedeligste kommentatoren Tv2 har hatt noensinne, muligens slått av Arve Fuglum. Han har jo peiling på fotball, det er ikke det, men engasjementet er jo en golfkommentator verdig. Hadde passet mye bedre i studio. Tilbake til kampen: ut med Capoue, han har hatt en horribel omgang. Hadde gjerne sett Fazio for Kaboul også, men det er vel ønsketenkning. I tillegg burde Lamela og Kane vært på banen. Men uansett, det er så mange spillere i dette laget som ikke fortjener å spille på dette nivået at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Når Trollettino i tillegg velger å spille 4-4-2 i en kamp hvor vi egentlig kunne stilt opp med hvem som helst i vår vanlige formasjon og sikret poeng så blir jeg bare oppgitt. Jeg frykter nedrykk, helt seriøst. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er Dier skadet? Ser han er helt utelatt fra troppen deres i dag. Sa på britisk tv at han var syk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Synes Heggelund er grei jeg. Men nå har han jo kommentert samtlige Spurs-kamper så jeg skjønner det er vanskelig å holde seg engasjert. Skjønner heller ikke 4-4-2. Jeg håpet lenge at Soldado skulle komme i gang og, og har poengtert at han ofte er med i oppspillsfasen, men nå er jeg lei. Sluttpakke i januar! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det var et veldig billig rødt kort, tipper enten Weimann eller Capoue ryker før slutt også. Få inn Stambouli! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Like greit å spille uten midtbane tydeligvis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Harry Kane var hans navn! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Like greit å spille uten midtbane tydeligvis. Indeed. Det skal ikke være mulig egentlig. Kane kan ikke bli utelatt fremover nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 FIkk ikke sett kampen, men ut fra høydepunktene på Sumo så det jo ut som vi var totalt overlegne. Skjønner ut fra kamptråder rundt forbi at det var langt fra sannheten. Uansett, knall med 3 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå