Solaar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 I avisene ja, men aldri i Spurs. Han fikk sjansen fordi han presterte, det var jo ikke hans feil at det tilfeldigvis ble tapt noen kamper da han spilte, det var mediaskapt og det visste alle som hadde noenlunde peiling på Spurs. Dos Santos har fått mange sjanser han og han er nødt å ta bedre vare på de han får. Hvems plass mener du han burde ta slik troppen er nå? Lennon? VdV? Burde han evt være på benken foran spillere som Kranjcar og Pienaar? Jeg og har hørt at han skal ha potensiale, "han har jo spilt for Barcelona", men det har han ikke vist noe til i Tottenham. Det eneste jeg har sett av ham som har vært bra var i forrige VM, men der hadde han en rolle hvor omtrent helle laget spilte til hans styrker og akkurat det ser jeg ikke for meg at Spurs kommer til å gjøre. Når alt dette er sagt så håper jeg selvfølgelig at han slår til for oss, det er bare det at jeg mister mer og mer tro på det for hver gang jeg ser ham (til forskjell fra f.eks Boateng og Taraabt som jeg regner med du sikter til når du sier du har sett det før). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det jeg mente med Bale var han ikke presterte på sitt beste når han spilte back. Og jeg tror at det er lignende omstendigheter som gjør at Dos Santos ikke blomstrer. Nå har de spilt han i litt av de samme rollene som VdV, og du nevner Kranjcar og Pienaar. Selv mener jeg at de burde spille han som en hengende spiss. Slik han gjør for Mexico. Når Defoe har en dårlig dag, og vi ikke har særligt med andre alternativer så mener jeg at det ikke skader å sette inn Dos Santos. Når Defoe har en dårlig dag så treffer han jo ikke engang en låvedør på 2 meters avstand. Var i grunn Taraabt jeg siktet til ja. Edit: Kan forøvrig hende jeg har for mye tillit til spillere. Men jeg har vært i de situasjonene tidligere, som eneste i min gruppe som mente Kranjcar hadde noe i laget å gjøre. Og Lennon nå etter han kom tilbake fra skade. Flere i min sirkel som mente at han ikke var verdt 1 mill engang nå. Folk har for lite tro på sine egne når de ikke har en god kamp og 5 Endret 15. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Får desverre ikke med meg kampen i kveld pga besøk hos familie, men jeg satser på at vi vinner selv om Sunderland har mer selvtillit med ny manager. Får tro at formsvikten ikke har startet enda. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 familie foran fotball? Nå har jeg aldri ... ! Til forskjell fra forrige helg så er dette en kamp hvor ingenting annet enn 3p er godt nok. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Edit: Kan forøvrig hende jeg har for mye tillit til spillere. Men jeg har vært i de situasjonene tidligere, som eneste i min gruppe som mente Kranjcar hadde noe i laget å gjøre. Og Lennon nå etter han kom tilbake fra skade. Flere i min sirkel som mente at han ikke var verdt 1 mill engang nå. Folk har for lite tro på sine egne når de ikke har en god kamp og 5 Jeg og har lang tålmodighet med spillere, men noen få skiller seg negativt ut og Dos Santos er av den typen. Han virker rett og slett ikke intelligent nok til å kunne adaptere sin spillestil til å passe inn i den engelske ligaen. Det er godt mulig han kan oppnå fremgang et annet sted men jeg tviler sterkt på at det blir hos oss eller et annet sted i England. Bale, Lennon, Kranjcar har jeg aldri tvilt på, har heller ikke møtt så mange som har gjort det men nå kan det hende at min vennegjeng er over middels fotballinteressert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja jeg vet, jeg får nok min straff i det hinsidige. Håper jeg får med meg Chelsea kampen dog, for da er jeg forhåpentligvis hos den delen av familien som har internett. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sterk seier idag! Regnet med 3p men da jeg fikk høre at Bale var skadet og Lennon måtte ut etter 15 min ble jeg veldig usikker. Det var aldri noe tvil om hvem som eide kampen men det ble litt vel smalt innimellom. Uansett, godt å plukke poeng etter poeng trass i alle skadene vi har. MoM var VdV for meg, Pavlyuchenko forsterket nok en gang inntrykket av å være Dr Jekyll og Mr Hyde. Han kan gå fra Iversen-nivå til Nistelrooy raskere enn Fantomet, merkelig spiller. For øvrig sinnsykt deilig å se idiot-Bendtner dumme seg ut gang på gang, hva Wenger såg i den spilleren klarer jeg aldri å forstå. Så er det bare å håpe på City-seier eller uavgjort i kampen som spilles nå Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 og Lennon måtte ut etter 15 min ble jeg veldig usikker. 25-30 minutter. Høhøh! Men flott med Tottenham-seier. Knall! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Den langpasningen fra VdV ga meg frysninger nedover hele ryggen. Edit: Fikk det til å høre ut som han kun la en pasning, men den han dro avgårde fra forsvaret og over til ekotto. Endret 18. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den til Ekotto som ble rotet bort av Pav? Eller den andre? Enig åkkesom! For øvrig var det nok en gang hårreisende dømming i svært avgjørende situasjoner. To ganger blir vi snytt for straffe og i begge situasjonene står dommeren nærme nok til å ta riktig beslutning. På meg virker det enkelte ganger som at det er større sjanse for at det dømmes straffe jo lengre unna dommeren står. Ja det var vanskelige situasjoner men begge var soleklare, handsen skjer når Sunderland-spilleren har armen langt ut fra kroppen og fellingen av Pav skjer på innsiden av 16-meteren. Den siste er jo ekstra tydelig siden Sunderland-spilleren aldri er utenfor 16-meteren med foten en gang! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Gode argumenter for linjedommer på alle kanter av banen. Edit: Selv om vi da også har blitt snytt for straffer :!: edit2: Og mål som har blitt annulert. Endret 18. desember 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Serbisk målvakt påstår Tottenham har meldt sin interesse. Bale kjemper visstnok for å bli fit for fight til Torsdagens kamp mot Chelsea, mens Lennon er ute i flere uker pga skade. Wing worry for Tottenham. Endret 19. desember 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hører rykter om Akinfeev og andre mer eller mindre kjente navn også så det er tydelig at vi er ute etter en langtidsløsning på keeper-plassen. Ellers tror jeg vi får se Bale mot Chelsea, Lennon er nok ute i en måneds tid tipper jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Synes dere om oppstillinga? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Pav, Pav, Pav... Fint om du gjør litt innsats når du får sjansen. Makan til tafatt innhopp har jeg nesten ikke sett. Kampen i går var til tider bra, til tider helt forferdelig dårlig. BAE viser nok en gang at han har tendenser til å sovne i perioder. King så sliten eller småskadet ut. Parker løp fra seg alt på 60-70 min. Modric blir veldig anonym når han blir plassert på kanten etter pausen. Sandro viser en enorm innsatsvilje, og er en bauta på midtbanen. Vi leker med Chelsea, helt til de gjør et par justeringer og blir flinkere til å komme tett på ballspiller. Da blir vi plutselig Tottenham anno 07, med lange pasninger over midtbanen som lett blir snappet opp av Chelseas forsvarsrekke. BAE, Gallas og VdV hadde alle hatt muligheten til å avverge 1 - 1 målet om de hadde vært våkne. BAE våkner ikke før Sturridge er flere meter forbi ham. Savnet etter Lennon blir veldig tydelig gang på gang når Walker står alene på høyrekanten, omringet av blå drakter. Vi er heldige som ikke får flere mål imot. Sturridge og Drogba burde begge ha scoret. Vi har dog gode muligheter selv også ved flere anledninger. Vi blir muligens feilaktig avblåst for offside og snytt for 2 - 1, men Webb stanser en gedigen overgangsmulighet for Chelsea når han gir Bale gult, så avgjørelsene går i alle fall begge veier enten de er rett eller feil. Alt i alt, en ok kamp. Vi bør ta 3 poeng på WHL mot Chelsea om vi skal ha tittelambisjoner, men sånn som kampen utviklet seg må jeg si meg fornøyd med U. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg kan ikke se at du nevner handsen på Cole på Chelseas mål heller. Det er sikkert ikke med intensjon, men det er da hands og skal dømmes på likefullt da spilleren får en enorm fordel av den. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Da måtte han dømt hands på BAE også, som ville gitt straffe til Chelsea. For min del er begge to mer ball til hånd, og begge har armene i forholdvis naturlige posisjoner. Synes Webb gjorde riktig på begge "handsene" EDIT: Selv om jeg selvsagt i kampens hete satt og skjelte ut både dommer og alle rundt meg Endret 23. desember 2011 av Igniztion 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Hehe, samme :] Men etter å ha fått roet nervene. Så har jeg også innsett at det var en grei avgjørelse. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg mener det er noe annet på straffesituasjoner. I offensivt spill hvor en spiller får fordel av at ballen treffer hånd bør det blåses. Ekotto-situasjonen fikk jeg aldri med meg, så den kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Tabell basert på poeng tapt: 1. Man City _____ 18.......... 9 2. Man Utd _____ 18 .......... 9 3. Spurs _______ 16 ......... 13 4. Arse*** _____ 18 ........ 21 5. Chelsea _____ 18 ......... 20 6. Liverpool _____ 18 ........ 23 7. Newcastle ____ 18 ........ 24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå