jjkoggan Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Stand aside Usain Bolt - Tottenham Hotspur have a player in their ranks who is lightening fast. 21-year-old American DeAndre Yedlin signed for Spurs this summer but was loaned back to MLS side Seattle Sounders. He played a part in Seattles US Open Cup Final victory on Tuesday night. DeAndre showed a moment of super speed to break up Union one-on-one opportunity. The young full-back looked to have been caught out on the counter attack but he managed to make up a head start of 10 metres after losing to the ball in the midfield. Not many non-USA soccer fans would have been watching this one but the magic of GIFs has allowed us all to see the demonstration of ultimate pace you dont want to miss it. See the GIF of DeAndre Yedlins bionic pace below. He's a keeper, that's for sure, and he's all ours, an authentic american born and bred speedster, already one World Cup under his belt, can't wait until he puts on our national uniform again- especially after some time at Tottenham! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Fått oss ny spiss og greier! Endret 18. september 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 hehe, er det McIntyre? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) The one and only! http://youtube.com/watch?v=sHktMEvjojc Endret 18. september 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Morsom fyr. Var så heldig å få se han live, da jeg bodde i Edinburgh. Mener å huske at han da uttrykte at han var Tottenham-fan Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Han er Spursfan ja. Opptrer ofte i pausen og ved arrangement i regi av klubben. Sesongkortholder er han også. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) I could return to Spurs one day Fansen har vært utrolig med meg. De støttet meg gjennom de dårlige tidene og trodde på meg, og jeg vil aldri glemme de store europeiske kveldene på White Hart Lane. De var fantastisk. Tottenham vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Jeg håper fansen fortsatt elsker meg selv om jeg har flyttet på meg. Jeg håper de forstår at Real Madrid er en massiv, massiv klubb og at de respekterer min avgjørelse. Fra det øyeblikket Real Madrid kom med tilbudet, var det åpenbart vanskelig. [Tottenham] var et sted jeg følte meg komfortabel og så glad - det var vanskelig å reise, men når Real Madrid kommer så er det er en once-in-a-lifetime mulighet. Jeg elsker alle Tottenham-fans og forhåpentligvis en dag, du vet aldri, kan jeg være tilbake. [ mer på engelsk...] Endret 18. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Oppstillingen vår i kveld: Lloris Naughton - Fazio - Vertonghen - Davies Stambouli - Bentaleb Lennon - Paulinho - Townsend Kane 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 I could return to Spurs one day World's most expensive player tells BT Sport's Jake Humphrey he would not rule out a move back to Tottenham in the future. [more..] Han sier vel bare at man aldri vet hva som skjer i fotballen, legger absolutt ingenting i det selv, men hadde selvsagt vært morsomt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Oi! Det var en sprek elever. Tre debutanter fra start. Spent. Kamptråd? Blir å se den på filmon/itv4. Verdens mest geniale app ))) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) I could return to Spurs one day World's most expensive player tells BT Sport's Jake Humphrey he would not rule out a move back to Tottenham in the future. [more..] Han sier vel bare at man aldri vet hva som skjer i fotballen, legger absolutt ingenting i det selv, men hadde selvsagt vært morsomt.+ at sitatene er et år gamle ... mener jeg at noen skrev på et annet forum. Endret 18. september 2014 av Solaar Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Oi! Det var en sprek elever. Tre debutanter fra start. Spent. Kamptråd? Blir å se den på filmon/itv4. Verdens mest geniale app ))) Mekker nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628681 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Partizan-fansen hadde et fint banner igår: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og Pochettino reagerer . Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Og sist vi var i Serbia var det annen rasisme og spesielt Danny Rose som fikk gjennomgå. Litt vittig at dommeren er fra Israel forresten. Men nå må UEFA ta grep, de fansen der er jo fullstendig sinnsyke. Så jo flere knallskudd som ble kastet mot målet der Lloris voktet buret i andre omgang. Riktignok landet de langt unna (Partizan-fansen kaster som pussies, kanskje det var det de mente?) men det er langt over grensa for hva som bør tolereres på en fotballarena. I tillegg har vi jo episoden med Toulouse-fanen som ble stukket ned og drept etter at en pub de holdt til på før kampen ble angrepet. Eneste som hjelper her er å stenge de ute fra UEFA, det er kun selvjustis som kan få slike grupperinger til å roe seg ned og da hjelper det ikke med bøter. edit: De ble visst utestengt et år i 2007 pga hooliganisme. Toulouse-episoden skjedde i 2009. På tide med enda strengere straff snart? Jeg spår krigslignende tilstander senere i denne gruppa hvis ingenting skjer, er ikke akkurat mors beste barn de andre suppportergjengene heller... Endret 18. september 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Noen tanker fra helgens motstanderfans: http://boards.footymad.net/forum.php?tno=550&fid=255&sty=2&act=1&mid=2110710614 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Helt enig. De trenger en straff som svir hardt. Trussel om 3 år utestengelse hvis det gjentar seg, og straffen må selvfølgelig bli gjennomført hvis den brytes. Banner de ikke folk fra stadion eller? Det kan ikke være så jævla vanskelig å få bukt med det tullet der! Endret 19. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 KAMPTRÅD Tottenham v West Bromwich 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Benoit Assou-Ekotto har fått £50,000 i bot og tre kampers karantene for hans Twitter-anerkjennelse av Nicolas Anelkas quenelle-hilsen. Eller som vi Tottenhamfans sier. Benny har fått 50,000 i bot. http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/29281955 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det betyr vel at om et annet engelsk lag leier eller kjøper han så må han sone kampene for dem ettersom han ikke er registrert i troppen. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå