Snurreleif Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Bare jeg som savner flere honorable mentions om Chadli fra Spurs-supporterne? Virkelig fått en ny vår under Pochettino, og har vært involvert i det meste offensivt for oss de kampene han har fått startet. Endret 14. september 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Så nettopp målene fra helga (var på HV-øvelse...). Fy faen for en uflaks. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Chadli har vært ok, men ikke noe å ta av for enda. Mer imponert over Lamela, like før han tar av nå. Men mest ros fortjener Poch, vi fremstår som et lag, en enhet, for første gang på lenge. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Snakker ikke om å nødvendigvis ta av, men han har vært god, bedre enn noensinne i Spurs-trøya. Lamela får jo oppmerksomheten han fortjener nå, føler Chadli kommer litt i skyggen av det kanskje, men det kan jo være en fordel. Den relativt dårlige formen til Eriksen overskygges også av at vi er bedre kollektivt samt Lamela står frem. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Joda, enig der. Chadli gjør jobben han. Spent på fortsettelsen. Alle har stort sett hatt en grei start denne sesongen. Frykter bare at vi får en gjentakelse av dårlige resultater etter EL-kamper. Endret 14. september 2014 av Solaar 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Da virker det som om det har kommet et offisielt bud på klubben, fra Cain Hoy: http://www.tottenhamhotspur.com/news/rule-2.10-announcement-150914/ 15 September 2014 Tottenham Hotspur Limited (“THFC”) Rule 2.10 Announcement In accordance with Rule 2.10 of the City Code on Takeovers and Mergers (the "Code"), THFC confirms that, as at the close of business on 12 September 2014, it had 213,102,209 ordinary shares of 5 pence each in issue. The International Securities Identification Number for THFC shares is GB0008962986. http://www.thetakeoverpanel.org.uk/wp-content/uploads/2008/11/code.pdf Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Hva håper dere på ift eierskifte? Hvordan er den eventuelt nye eieren økonomisk ift den gamle? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Kjenner svært lite til den potensielle nye eieren, annet en det jeg har lest på nettet de siste dagene. Cain Hoy Enterprises skal være et av USAs største private investeringsselskap, ledet av den London-fødte Jonathan Goldstein, som skal være en årelang sesongkort holder på White Hart Lane. Prisantydningen skal ligge på £1 milliard, og tilbudet skal visstnok være cash, så selskapet kan ikke mangle penger. Joe Lewis og hans ENIC group (med Daniel Levy som styreformann og ca 26% eierandel) kjøpte hovedandel av aksjene fra Alan Sugar i 2001. De har drevet klubben økonomisk bra, med en fornuftig lønnstruktur og stor fortjeneste. Men nye eiere hadde kanskje økt sjansene for større overgangsmidler. Om man ser på kjøp iforhold salg, så har faktisk ikke Tottenham brukt så mye penger de siste 10 årene, som f.eks. de 5-6 andre klubbene i toppen. Men det er vanskelig å si. Føler liksom ikke at jeg er for eller i mot. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Wow, spennende. Vet ikke hva jeg tror blir å skje eller hva dere forventer, men kanskje det blir slutt på å alltid tjene penger på overganger hele tiden? Kan bli starten på en ny æra det! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har lest kommentarer om at den uttalelsen er noe Spurs er lovpålagt å komme ut med etter at Cain Hoy uttalte at de ville komme med et bud på klubben. Umulig å gjette hva som skjer men magefølelsen min sier at vi ikke har sett det siste av Levy. I det minste håper jeg han blir. I de rådende omstendighetene hvor kun de rikeste klubbene får lov å vinne og hvor det nå har blitt forbudt å utfordre disse kartellene har jeg vanskelig for å forstå hvem som kan gjøre en bedre jobb. Jeg er utrolig fornøyd med Levy selv om han har gjort en del alvorlige blundere mtp den sportslige utviklingen av klubben. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg vil beholde Levy, utelukkende fordi han og ENIC har brakt klubben inn i en sunn økonomisk kultur, som, til tross for utålmodige supportere, har vært utelukkende positiv, også til tross for varierende resultater/trenere.Det er lett å glemme nøyaktig hvor langt nede i suppa vi var på 90-tallet, og jeg er redd for den dagen vi får en ny eier, i frykt av at vedkommede kan være en type "All-in" figur som er mer ivrig etter å kaste penger på spillere, enn å sørge for en sunn langsiktig økonomisk drift.Klart vi er en fotball-klubb, og burde derfor strebe etter trofèer, men jeg tar heller langsiktighet som kan være grunnmuren for en ny god æra for klubben, enn å risikere alt for 1-2 gode år.Kanskje er det at jeg er RBK-supporter en grunn til at jeg er skeptisk etter å bare hente spillere uavhengig av lønningsposen, men jeg er også takknemlig for at vi ikke har en eller annen sullik til å styre skuta.Levy kan kanskje fremstå som en, men han er ihvertfall en sullik med god peiling på det økonomiske, og overgangsvinduene kan tyde på det.At han knuste overgangsrekorden 3 ganger i samme vindu i fjor viser også at det er muligheter for å bruke penger, så lenge det er økonomi som tillater det. 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg vil beholde Levy, utelukkende fordi han og ENIC har brakt klubben inn i en sunn økonomisk kultur, som, til tross for utålmodige supportere, har vært utelukkende positiv, også til tross for varierende resultater/trenere. Det er lett å glemme nøyaktig hvor langt nede i suppa vi var på 90-tallet, og jeg er redd for den dagen vi får en ny eier, i frykt av at vedkommede kan være en type "All-in" figur som er mer ivrig etter å kaste penger på spillere, enn å sørge for en sunn langsiktig økonomisk drift. Klart vi er en fotball-klubb, og burde derfor strebe etter trofèer, men jeg tar heller langsiktighet som kan være grunnmuren for en ny god æra for klubben, enn å risikere alt for 1-2 gode år. Kanskje er det at jeg er RBK-supporter en grunn til at jeg er skeptisk etter å bare hente spillere uavhengig av lønningsposen, men jeg er også takknemlig for at vi ikke har en eller annen sullik til å styre skuta. Levy kan kanskje fremstå som en, men han er ihvertfall en sullik med god peiling på det økonomiske, og overgangsvinduene kan tyde på det. At han knuste overgangsrekorden 3 ganger i samme vindu i fjor viser også at det er muligheter for å bruke penger, så lenge det er økonomi som tillater det. Ikke mye Bill Nicholson over det du sier der ;-) "It is better to fail aiming high than to succeed aiming low. And we of Spurs have set our sights very high, so high in fact that even failure will have in it an echo of glory." Men jeg må si jeg er enig i mye av det du skriver. Levy har gjort mye bra for klubben, hvor bl.a. det å holde urealistiske spillerlønninger nede, er noe jeg er mest fornøyd med. Når det er sagt, så har vel også Levy stått for noen fatale kjøp (spessielt sammen med Comolli), som er nesten like ille som å kaste penger etter store stjernespillere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Bill Nicholson snakket vel heller om det som skjedde på banen enn det som skjer i administrasjonen."Bill Nic" er min personlige favoritt som Tottenham-profil, men vi snakker også tross alt om to helt forskjellige æraer, i denne er (desverre) penger en såpass stor faktor at man MÅ sikre seg for å i det hele tatt kunne konkurrere mot klubber med "falske inntekter" eller hva man nå skal kalle disse pampene.Jeg er enig i at Levy har gjort mye rart innen ansettelser og sportslig, men igjen mener jeg det økonomiske totalt sett veier opp for det.Han har, diskutabelt, tjent klubben mye mer penger enn han har kostet oss, og selv om det burde være rimelig enkelt å passe på at innteksbunken er større enn utgiftsbunken, flere synlige bevis på at det ikke alltid er tilfelle i dagens fotball.Heller bevare klubben og den SPORTSLIGE sjelen, enn å ende opp som Leeds og Pompey.Der tror jeg Bill Nic ville vært enig. Edit: Dortmund og Atletico Madrid er to flotte eksempler på at med sunn fornuft og tålmodighet kan man fortsatt konkurrere høyt der oppe, og fortsatt bevare en tradisjonell offensiv spillestil, det er DET vi burde strebe etter. The Tottenham way så klart! Endret 15. september 2014 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Vel, dette var en overaskelse! Mauricio has announced that Younes Kaboul has been named our new Club captain with Hugo Lloris and Emmanuel Adebayor as vice-captains. Mauricio: "@YounsKabs4 has shown me all the values needed to be a captain.” Mauricio: “He has the character to lead this team as well as the respect of his teammates.” @YounsKabs4: “I am delighted to have been given this responsibility.” @YounsKabs4: “To follow in the footsteps of some of the legendary captains that have represented this football club is a fantastic honour.” @YounsKabs4: “It is a great achievement for me on a personal level and I hope to help lead this team to great things in the future." Endret 15. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Og Adebayor som vise-kaptein? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Adebayor? Jeg ler meg skakk Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Gode valg alle tre synes jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 [15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Er dette grunnen til at Kaboul og Adebayor ble kapteiner? Levy stilte opp på AvB sin nominasjon Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Stand aside Usain Bolt - Tottenham Hotspur have a player in their ranks who is lightening fast. 21-year-old American DeAndre Yedlin signed for Spurs this summer but was loaned back to MLS side Seattle Sounders. He played a part in Seattle’s US Open Cup Final victory on Tuesday night. DeAndre showed a moment of super speed to break up Union one-on-one opportunity. The young full-back looked to have been caught out on the counter attack but he managed to make up a head start of 10 metres after losing to the ball in the midfield. Not many non-USA ‘soccer’ fans would have been watching this one but the magic of GIFs has allowed us all to see the demonstration of ultimate pace – you don’t want to miss it. See the GIF of DeAndre Yedlin’s bionic pace below. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå