oOF Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Han blir bedre i år enn i fjor. Det skal jo ikke mye til for det egentlig. Han ser mye skarpere ut rett og slett. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Kan nesten se sånn ut, uten at jeg har sett mer enn dette klippet Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) 25-manns troppen bekreftet av klubb og liga: Tottenham Hotspur Player ('Home Grown' status in brackets) 1 Adebayor, Emmanuel (No) 2 Bezerra Maciel Junior, Jose Paulo (No) 3 Capoue, Etienne (No) 4Ceballos, Cristian (No) 5 Chadli, Nacer (No) 6 Chiriches, Vlad Iulian (No) 7 Dembele, Moussa (No) 8 Eriksen, Christian (No) 9 Fazio, Federico (No) 10 Friedel, Bradley Howard (No) 11 Kaboul, Younes (No) 12 Lamela, Erik (No) 13 Lennon, Aaron (Yes) 14 Lloris, Hugo (No) 15 Mason, Ryan Glen (Yes) 16 Naughton, Kyle (Yes) 17 Rose, Daniel Lee (Yes) 18 Soldado Rillo, Roberto (No) 19 Stambouli, Benjamin (No) 20 Townsend, Andros (Yes) 21 Vertonghen, Jan (No) 22 Vorm, Michel (No) 23 Walker, Kyle Andrew (Yes) Tottenham – Under-21 players (contract and scholars)1 Akindayini, Daniel Oluwaseun 2 Amos, Luke Ayodele 3 Archer, Jordan Gideon 4 Ball, Dominic 5 Bentaleb, Nabil 6 Carter-Vickers, Cameron 7 Coulibaly, Souleymane 8 Coulthirst, Shaquile Tyshan 9 Daly, Armani 10 Davies, Benjamin Thomas 11 Dier, Eric Jeremy Edgar 12 Georgiou, Anthony Michael 13 Glover, Thomas William 14 Goddard, Cy 15 Gomelt, Tomislav 16 Harrison, Shayon 17 Hayford, Charlie Garath 18 Kane, Harry 19 Lameiras, Ruben 20 Lesniak, Filip 21 Loft, Ryan 22 Maghoma, Christian 23 Mcdermott, Thomas William 24 McEneff, Aaron 25 McEvoy, Kenneth 26 McGee, Luke Paul 27 McQueen, Alexander Luke 28 Miller, William 29 Muscatt, Joseph Luis 30 Oduwa, Nathan 31 Ogilvie, Connor Stuart 32 Onomah, Joshua 33 Owens, Charlie 34 Paul, Christopher David 35 Pritchard, Alex David 36 Pritchard, Joe Cameron 37 Ross, Lloyd 38 Sonupe, Emmanuel Olukolade 39 Stylianides, Zenon 40 Veljkovic, Milos 41 Voss, Harry William 42 Walker-Peters, Kyle 43 Walkes, Anton 44 Ward, Grant Antony 45 Winks, Harry Under-21 players will have been born on or after 1 January 1993. Read more at http://talksport.com/football/confirmed-tottenhams-official-25-man-premier-league-squad-and-u21-list-140904111893#BtFWHJAOxLqi2Eq2.99 Vi har bare registrert 6 Home Grown-spillere, så troppen på de over 21 år er på bare 23 mann. Ingen bombe at Benny ikke ble registrert kanskje.. Endret 4. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Er han i det hele tatt med laget på trening osv? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Internettryktene sier at ha ikke trener med laget og at klubben jobber med utlån til Spania Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Ble ikke Coulibaly solgt? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Jo, ble solgt til Bari og utlånt ut vider. Men han er jo heller ikke meldt inn/registrert av tottenham. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Nei, men han står jo på den listen under U-21. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Kamptråd: Sunderland v Tottenham Endret 9. september 2014 av el mindo 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Hører rykter om at Potchetino er inne på tanken om å flytte Dembele tilbake på spissplassen. En ide som ikke er meg i mot. Dembele har styrke som få og klarer å holde på ballen i de mest utrolig situasjoner. Moussa Dembele signerte for Louis van Gaal sitt AZ (Alkmaar Zaanstreek) i 2006 som spiss og var en viktig målscorer da klubben tok seriegull i 2009. The crafty Belgian scored 10 goals that season, playing in the deep-lying striker role which he had made his own. Effortlessly drifting into space, ghosting past defenders and shooting with venom, he was hard to pick up and harder to stop. Da han byttet klubb til Fullham under Mark Huges i 2010, var det fortsatt som spiss. Uheldigvis for Dembele ble sesongen preget av skader og få mål (kun 3), så da Martin Jol tok over klubben, ble Dembele flyttet ned på midtbane. En rolle han har beholdt siden (men kun 3 år av sin profesjonelle karrière). Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Husker når vi møtte AZ når Dembele spilte spiss. Han var en konstant trussel for å si det mildt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Ser ut som det går mot stadiondeling i en sesong pga den enormt sta familien som nekter å selge eiendommen sin. Hvem tror dere vi kommer til å dele med? Arsenal? West Ham? ? huff http://tottenhamhotspur.com/news/new-stadium-update-100914/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Jeg trodde det var snakk om å spille kampene på stadion til Milton Keynes Dons? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Ok, det har jeg ikke fått med meg, trodde vi slapp unna deling og at stadion ble bygd samtidig som den gamle ble brukt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Jeg husker ikke hvor jeg har det fra, så det er selvsagt mulig det bare er rot fra min side. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2596913/Tottenham-consider-groundshare-Milton-Keynes-Dons-new-400m-stadium-built.html Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Har ikke fulgt noe særlig med selv heller, det blir når det blir, dette har Levy kontroll på. Liker for øvrig tanken på Dembele høyere på banen, han er litt for treg med å gi fra seg ballen når han ligger dypt men jeg liker spilleren. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Hmmm, kanskje Levy ikke har kontroll allikevel? Eller ... Er det akkurat det han har? Er mer spennende å følge Spurs utenfor enn på banen. http://www.dearmrlevy.com/dml/2014/9/12/quickly Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Mauricio Pochettino etter kampen: I am very disappointed. When you create a lot of chances it is difficult to accept the draw. We need to improve. We need to be more aggressive and more focused. It's difficult to accept. You need to have luck and it's true Sunderland had luck. I think there's a gap in the stats but you need to kill the game. We did not do that and this happens in football. We need to show collectively more calm, more security. We need to win games like this. Helt klart, så enkelt og så vanskelig er det i slike kamper som dette. Tenk om han blir den første Spurs-manageren som klarer å unngå slike kamper som dette i fremtiden? Endret 13. september 2014 av Solaar 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Jeg har trua på Pochettino! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå