InsertNumLock Skrevet 24. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Levy stilte opp på AvB sin nominasjon 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Hille beat me to it! Endret 24. august 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Hah, før deg! Skylder meg en iskald cola. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Trapp opp på døra skal jeg spandere au! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Sky Sport bekrefter Dawson til Hull. http://www.ftbpro.com/posts/chris.deeley/1210826/hull-agree-deal-for-tottenham-s-michael-dawson-but-bruce-says-rhodes-deal-dead Endret 24. august 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Selv om han har blitt for treg og "utdatert" for det spillet vi vil spille, er han fortsatt som klubb-legende å regne. Flott fyr, og ønsker han alt mulig hell videre! Endret 25. august 2014 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Tenterressante tanker fra Chadli."[Our style] is very different and I have never played this system before. But we have to learn it and it can help us improve. I think it’s a good system.We have Ade [Adebayor] at the top and then behind him we have me, Christian [Eriksen] and Erik [Lamela], who can change positions all the time. That makes it difficult for the opponents to choose which one of us to pick up. It becomes automatic and we’re trying to play like that.For me it’s better to come off the left wing and get into a central position when we have a cross because I can finish it off – or sometimes I can move out to the right. I think it’s good for me.We can also get the full-backs into forward wide positions, and it’s happening a lot with Danny Rose and [Eric] Dier. When the full-backs go high, there’s no point in me staying there, high on the wide side, so I have to go into the box. I’m tall and Ade’s tall and we try to make the difference.”We have a lot of good attacking players with a lot of confidence. You have to make sure you keep playing well so you can stay in the team.” http://www.thetottenhamway.com/2014/08/26/nacer-chadli-relishing-free-role-mauricio-pochettino-spurs-2352/ Også en morsom sammenligning fra SC: I'd compare our last 3 Managers to Artists;1) Poch is a Van Gogh type with bold use of colours and textures,2) Sherwood more of a Picasso in a WTF? type of style.3) AVB - Painting by Numbers. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 At Sherwood var en eneste WTF skal jeg være enig i, men derifra til Picasso er noe helt annet. Sherwood er nok den manageren jeg har mislikt mest i min tid som Spurs-fan. Er så hjertelig glad for at han er ute av klubben. Mannen er på nivå med Fjøra og jeg må innrømme litt skadefryd i at jeg gleder meg til å se ham i en annen klubb igjen. West Ham f.eks 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Dawson ut -> £6m Fazio inn -> £8m Levy er den eneste personen i verden som kan stjele bilen din, selge den tilbake til deg, til full pris og like vel få deg til å føle at du har gjort et kupp. 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Men fra spøk til alvor. We'll miss you Daws! En spiller med hjerte utenpå drakten. Endret 26. august 2014 av el mindo 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Ble offentliggjort tidligere i dag!Velkommen til klubben Federico Fazio!Artikkel her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Sammenlignes med Dawson og Titus Bramble. Lover godt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Sååå. Dawson ut og en som ligner inn? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Nei, han der er mørkhåret. Ligner ikke i det hele tatt Forest hjemme i ligacupen, kult, 80/90-talls flashback. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 http://m.bleacherreport.com/articles/2177289-is-federico-fazio-future-tottenham-hotspur-transfer-bust 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Gratulerer med en strålende signering. Passer bra inn i Pochettinos spillestil! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Men kan det i en surrealistisk verden tenkes at Fazio hentes inn i stedet for Schneiderlin? Har jo spilt på midtbanen før har han ikke? På stopperplass har vi jo fortsatt per dags dato; Kaboul, Vertonghen, Chiriches, Dier og til nød Fryers. Med mindre Fazio går rett inn på laget og Chiriches eller Kaboul drar, så ser jeg ikke hvordan vi skal klare å holde 5 stoppere fornøyd. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Kan nok hende at Fryers skal lånes ut. Og med farten til Fazio skal han nok ikke spille midtbane. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Tror faktisk at Tottenham kan endelig lykkes med Pochettino. Flott fyr forresten Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Kan nok hende at Fryers skal lånes ut. Og med farten til Fazio skal han nok ikke spille midtbane. Eventuelt Fredericks også: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå