Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Greit nok det, det var dette utsagnet jeg reagerte på:

Det er konstant syting fra andre lags supportere om hvor mange skader de har samtidig som man totalt overser at vi stort sett klarer oss uten 2-3 av våre beste spillere i hver kamp pga skader så langt denne sesongen.

Deres tre beste spillere må vel være Modric, Adebayor og Bale, og de har spilt henholdsvis tolv, tolv og fjorten kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en annen ting, hvordan i alle dager forventer dere, Londons tredje største lag, å kunne fylle opp en stadion som har mer enn 50 % større kapasitet enn WHL?

Det faktum at det per dags dato er rundt 30.000 på venteliste for sesongkort sier vel sitt. I tillegg er det veldig få ligakamper som går til General Sale, de aller aller fleste blir utsolgt mens billettene fortsatt kun er tilgjengelig for medlemmer av kundeprogrammet.

At vi skal klare like høy fyllingsgrad på en 50-55.000 seters stadion er vel tvilsomt, men det er liten tvil om at vi går glipp av enorme inntekter fra billettsalg og spesielt corporate hospitality.

I følge siste års finansrapport hadde vel Arsenal omtrent det samme bare i corporate hospitality, som Spurs har totalt i inntekter fra stadion.

Lenke til kommentar

22nd December

Tottenham Hotspur v Chelsea (8pm)

Referee: H Webb

Assistants: D Cann, M Mullarkey

Fourth Official: C Foy

Match Delegate: P Shreeves

Gode GUD! Webb OG Foy?!?? Hva faen? Hvordan kan den mannen få være involvert i PL-kamper igjen så raskt? Og atpåtil med oss?

Lenke til kommentar

Ingen som ser kampen? Dette er jo litt morsomt. Før kveldens oppgjør låg Rubin Kazan på andreplass og Spurs på tredje i gruppa, forskjellen var 3 poeng og 6 mål i Rubins favør. Spurs må mao vinne, samtidig som Rubin taper + at det skal hentes inn et forsprang på 6 mål. Stillingen i de to kampene til pause er nå:

Shamrock 0-3 Spurs

Paok 1-0 Rubin Kazan (i tillegg har Rubin fått sin keeper utvist).

Hele denne europaleague gruppespillefarsen har egentlig vært veldig "meh" for meg men akkurat nå er det litt morro.

edit: Hvis stillingen i Hellas står seg og kampen mellom oss og Shamrock ender 1-5 så går vi videre på høyere UEFA-koeffisient, vittig!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Grei kamp av gutta.

Men jeg følte ikke noe spesielt for å se den.

Når Redknapp gir så klare signaler om hva han mener om Europa ligaen,

så føler jeg at det er feil at vi som fans skal bry oss.

Dette kunne de ha avgjort for 2 kamper siden.

I steden så blir det en sånn, viss om og men kamp.

Forøvrig så skal de ha skryt. Et lag som ikke har spilt mye sammen i år.

Klarer seg greit bak, får til mye fremover.

Kranjcar viser at han fortsatt henger med.

Skulle ønsket å få se enda mer til Dos Santos på A-laget.

Dommeren er snill mot oss i kveld. Men det skulle bare mangle etter Stoke kampen :p

Lenke til kommentar

Jeg synes vi var horrible bakover i andre omgang men det er jo forståelig når 3 av 4 spiller ute av posisjon. Dos Santos håper jeg virkelig ikke vi får sett mye til i første-elleveren, har fortsatt ikke sett en god kamp av den gutten. Det virker som han aldri klarer å tilpasse seg farten vi spiller med.

Lenke til kommentar

Er vel nettopp slikt som gjør at de ikke spiller bedre.

Skal Dos Santos få til noe nytter det ikke at han sitter på benken hele sesongen.

Fyren har så stort potensiale, og det er utrolig kjipt at han ikke får det ut i Tottenham.

Men han er ikke den første.

Men jeg mener helt og holdent at han må få enda flere sjanser.

Er jo bare å se på Bale som et eksempel på nettopp det.

Han fikk jo 20++ kamper før han slo ordentlig til.

Han var jo mer eller mindre latterliggjort i avisene, og nå driver hele Europa og sniffer på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...