Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad for at vi endelig har fått en ny VB, men den skrytevideoen var ikke all verden.

Nå er det kanskje ikke like imponerende å se slike videoer av backer, som det er av spisser eller offensive midtbanespillere. Eller så er vi Tottenham-supportere, bortskjemte med Bale-videoer. Men velkommen skal han uansett være! :D

Lenke til kommentar

Ja leste et par slike statistikker og sammenligninger av Shaw og Davies.

Alt i alt så var de så godt som like. (Kommer litt an på kilden statistikken kommer fra.)

Forskjellern på £10-12m og £26-30m blir da ganske stor.

Men så må man også ta høyde for at Davies er 2 år eldre.

Jeg sier ikke at det forsvarer dobbel og kanskje nesten trippel pris, men jeg er sikker på at om du ser på statistikken til Shaw etter 2015/16 sesongen, opp i mot Davies i dag, så vil nok Shaw komme bedre ut.

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å påstå at Davies er et større talent eller mer lovende spiller enn Shaw, spesielt hvis de foregående sesongene og veksten hos spillerne er noe å se ut i fra, men som en umiddelbar impact-player vil jeg si at vi har gjort et bedre kjøp i Davies, og det er helt klart den posisjonen sammen med venstrekanten hvor vi har vært mest svake de to siste sesongene.

2 år i fotball er lang tid ja, men ingenting er hugget i stein og det kan godt være at historien vil vise at Davies var en viktigere og mer innflytelsesrik back enn Shaw.

Lenke til kommentar

Statistikk kan være så mye og så lite på samme tid. Bekrefte teorier og skape illusjoner.

Petter Veland hadde bl.a. ett interessant blogginnliegg i fjor sommer om Knoll og tott, eller rettere sagt Soldado vs Negredo.

Han konkluderte ut ifra statistikken at Soldado var spilleren som ville slå best ann i PL.

Resten av historien kan vi jo alle....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å påstå at Davies er et større talent eller mer lovende spiller enn Shaw, spesielt hvis de foregående sesongene og veksten hos spillerne er noe å se ut i fra, men som en umiddelbar impact-player vil jeg si at vi har gjort et bedre kjøp i Davies, og det er helt klart den posisjonen sammen med venstrekanten hvor vi har vært mest svake de to siste sesongene.

2 år i fotball er lang tid ja, men ingenting er hugget i stein og det kan godt være at historien vil vise at Davies var en viktigere og mer innflytelsesrik back enn Shaw.

Jeg er enig i at Tottenham har gjort et bedre kjøp, med tanke på bruk av midler. £30m for en 19 år gammel VB er mye.

Lenke til kommentar

Statistikk kan være så mye og så lite på samme tid. Bekrefte teorier og skape illusjoner.

Petter Veland hadde bl.a. ett interessant blogginnliegg i fjor sommer om Knoll og tott, eller rettere sagt Soldado vs Negredo.

Han konkluderte ut ifra statistikken at Soldado var spilleren som ville slå best ann i PL.

Resten av historien kan vi jo alle....

Jau husker den meget godt.. mener jeg lenket den her bl.a.

Vi satser på at soldaten kommer til sin rett i år!

Jeg er enig i at Tottenham har gjort et bedre kjøp, med tanke på bruk av midler. £30m for en 19 år gammel VB er mye.

Jau, selv om han er Engelsk.

On another note:

http://www.thesportbible.com/videos/tottenham-staff-initiation

Lenke til kommentar

Herlig!

Blir moro å se dettane her!
Fikk ikke sett forrige så er skikkelig spent for i kveld!
Noen som har erfaring med når streamen er oppe og går på Spurs-TV forresten? (fikk opp linken nå).

Edit:
Laget:

Friedel, Naughton, Kaboul, Veljkovic, Davies, Capoue, Mason, Lamela, Lennon, Eriksen, Soldado.

Subs:

McGee, Fredericks, Walker, Rose, Dawson, Fryers, Falque, Carroll, Ceballos, Townsend, Holtby, Kane

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...