Snurreleif Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ikke når spillerne "våre" lager idiotiske straffer og slår ned hverandre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For å være ærlig så merker jeg at jeg gir litt faen i om Verthongen forsvinner i sommer akkurat nå. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Vil se Januzaj og Mirrallas inn for Chadli og KDBruyne. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For å være ærlig så merker jeg at jeg gir litt faen i om Verthongen forsvinner i sommer akkurat nå. Den følelsen har vel lusket litt i buskene i hele vår? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For å være ærlig så merker jeg at jeg gir litt faen i om Verthongen forsvinner i sommer akkurat nå. Den følelsen har vel lusket litt i buskene i hele vår? Ja, egentlig. Hva er rekorden for antall spillere fra Spurs på banen i en VM-kamp? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For å være ærlig så merker jeg at jeg gir litt faen i om Verthongen forsvinner i sommer akkurat nå. Den følelsen har vel lusket litt i buskene i hele vår? Ja, egentlig. Hva er rekorden for antall spillere fra Spurs på banen i en VM-kamp? Spørsmålet er allerede stilt: Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kom det noe svar? Venter i spenning... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Les Ferdinand ute av klubben, da er vel så og si alle 90-talls-spøkelser gone og vi kan endelig begynne å se fremover igjen etter grunnmuren av papir som ble bygd av Redknapp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Du fikk ikke viljen din med Freund dog Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hull bekrefter på Twitter at de er enige med Tottenham om en overgang for Livermore. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hull bekrefter på Twitter at de er enige med Tottenham om en overgang for Livermore. Det nevnes £6 mil Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du fikk ikke viljen din med Freund dog Det går greit, han er vel den eneste av de jeg faktisk liker litt da. Han er jo ekte yiddo ? 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Cunts Muhaha! Alltid fint å stjele folk fra Gooners. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Cunts Muhaha! Alltid fint å stjele folk fra Gooners. Jepp. For Cambiasso er en spiller som har vært i søkelyset vårt. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Gammel er Cambiasso nå a.. 33 faktisk, trodde han var ihvertfall 40, fyren har vært lenge i gamet.. Endret 29. juni 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Cunts Muhaha! Alltid fint å stjele folk fra Gooners. Jepp. For Cambiasso er en spiller som har vært i søkelyset vårt. I know. Sikkert tungt å svelge. Liker satsingen, trenger flere folk over 33! Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ben Davies skal visstnok være på vei. Personlig kontrakt gjenstår. £8 millioner. Grei nok oppgradering på venstreback, men ikke akkurat overveldende signering. Har godt potensiale dog, fyren er jo bare 21. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå