Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 5 år?! Jøsses, Pochettino må ha en tunge av gull! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Spennende greier. 5 år virker veldig dristig. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Velkommen til klubben. La det bli mange gode år! http://www.tottenhamhotspur.com/news/mauricio-pochettino-appointed-new-head-coach-270514/ 5 år er vel en statement fra Levy, siden han har sparket så mange trenere over de siste årene. Betyr ingen ting i mine øyne, annet enn at Pochettino får med seg en saftig fallskjerm, om han blir sparket. Endret 27. mai 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tar med seg støtteapparatet sitt fra Sputhampton, er nok lurt men synd om det betyr at Freund er ute. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Synd. Hadde noe bra på gang i Southampton. Håper ihvertfall det øker sannsynligheten for at Shaw går til United. Tror dere han vil ta med noen spillere fra the saints til spurs? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Vært fint å fått Shaw på venstrebacken da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Lovren eller Shaw hadde vært supert, men Shaw er urealistisk. Lallana er god men vi har for mange midtbanespillere slik det er nå, samt han jo er lenket til Liverpool. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 5 år? Tror trenerne at Levy vil tenke seg to ganger om før han sparker noen bare de ber om lengre kontrakter? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Spøk til side: Jeg er glad de har ansatt en ny en så fort. Lurer på om nasjonaliteten i forhold til Lamela har hatt noe å si i det hele tatt eller om det bare er en bonus (om det i det hele tatt har noen effekt på å å få han i gang). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tar med seg støtteapparatet sitt fra Sputhampton, er nok lurt men synd om det betyr at Freund er ute. Jeg blir sjeleglad hvis Freund forsvinner. Jeg digger mannen, kult-legende og alt det der, men alt som minner meg om 90-tallet vil jeg ha UT av klubben. Ingenting jeg har sett fra ham som tyder på at han har noe ekstraordinært å komme med heller. Hvis vi bare blir kvitt Adebayor også nå så føles det nesten så jeg har fått klubben min tilbake ❤️ 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Freund har helt klart liten innflytelse på selve spillet, men en flott fyr på treningsfeltet. Men selvsagt, hvis det står mellom Freund og støtteapparatet til Pochettino, bør helt klart Freund gå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Endret 27. mai 2014 av Snurreleif 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Spennende trener, grættis. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Tror det er et bra valg for den spillergruppa vi har tilgjengelig nå, med enkelte unntak. Adebayor og Sigurdsson passer neppe inn i spillestilen til Pochettino. Townsend og Lennon er vel også tvilsomme, mens Dembele også muligens kan tas med i tvilsomgruppen. Det er jo lov å drømme om at han kan få sjansen til å bygge opp laget og spillestilen sin uten å ha Levy's fot klar til å sparke han ut ved første negative trend. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Hentet han mye nytt til Southampton da han ble ansatt der? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Lovren er vel den eneste som kan kalles et godt kjøp, Osvaldo og Ramirez(?) skuffet. Husker ikke om han har hentet flere. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Han var vel mer heldig med de han hentet opp fra development laget enn de han kjøpte ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå