Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til klubben. La det bli mange gode år!

 

http://www.tottenhamhotspur.com/news/mauricio-pochettino-appointed-new-head-coach-270514/

 

5 år er vel en statement fra Levy, siden han har sparket så mange trenere over de siste årene. Betyr ingen ting i mine øyne, annet enn at Pochettino får med seg en saftig fallskjerm, om han blir sparket.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Tar med seg støtteapparatet sitt fra Sputhampton, er nok lurt men synd om det betyr at Freund er ute.

Jeg blir sjeleglad hvis Freund forsvinner. Jeg digger mannen, kult-legende og alt det der, men alt som minner meg om 90-tallet vil jeg ha UT av klubben. Ingenting jeg har sett fra ham som tyder på at han har noe ekstraordinært å komme med heller. Hvis vi bare blir kvitt Adebayor også nå så føles det nesten så jeg har fått klubben min tilbake ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det er et bra valg for den spillergruppa vi har tilgjengelig nå, med enkelte unntak. Adebayor og Sigurdsson passer neppe inn i spillestilen til Pochettino. Townsend og Lennon er vel også tvilsomme, mens Dembele også muligens kan tas med i tvilsomgruppen.

 

Det er jo lov å drømme om at han kan få sjansen til å bygge opp laget og spillestilen sin uten å ha Levy's fot klar til å sparke han ut ved første negative trend.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...