Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

GOAL OF THE SEASON 2013 / 2014

 

Voting is now open for you to pick your Goal of the Season. We’ve seen some real crackers both at home and abroad over the course of the 2013-14 campaign.

 

Pick your favourite from this special compilation and then cast your vote by clicking one of the boxes below. We’ll then pick one voter at random to win a signed shirt.

You can also vote on Twitter* using the hashtag #GOTSG(number of goal below) – example, #GOTSG1

 

Voting closes on June 1. To enter the prize draw you will need to submit your details in the form at the bottom of the page .

http://www.tottenhamhotspur.com/GOTS

10333694_10152171792203505_3801751632348
Endret av el mindo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da blir det ikke Louis van Gaal i allefall, uten at det var noen bombe.
Manchester United opplyser mandag ettermiddag om at klubben som ventet har ansatt Louis van Gaal som ny manager. Ryan Giggs blir nederlenderens assistent.

Van Gaal har signert en treårskontrakt på Old Trafford, melder Manchester United på sin hjemmeside

 

 

Van Gaal named United manager

- Club appoints Dutch national coach, who won multiple titles in Holland, Spain, Germany
- Ryan Giggs to be assistant manager
- Frans Hoek and Marcel Bout join as assistant coaches

Louis van Gaal will take over as manager of Manchester United from the 2014/15 season. He has signed a three-year contract.

Louis, 62, has managed at the top level of European football for over 20 years and in that time has won domestic titles and domestic cups in three countries, as well as the UEFA Champions League, the UEFA Cup, an Intercontinental Cup, two UEFA Super Cups and domestic Super Cups in Holland and Germany.

He will take up his post after the FIFA World Cup, where he will manage the Dutch national team.

Ryan Giggs, English football's most decorated footballer and the United player with most appearances in the club's history, has been appointed as assistant manager. Ryan took charge of the first team for the last four matches of the 2013/14 season.

Announcing the appointments, Ed Woodward said: "In Louis van Gaal, we have secured the services of one of the outstanding managers in the game today. He has achieved many things in his career to date and Old Trafford provides him with a fitting stage on which to write new chapters in the Manchester United story.

 

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Townsend er ung med potensiale, men hypet deluxe. Han hadde noen gode kamper helt i starten av sesongen og dro nok nytte av at motstanderne enda ikke leste / var forberedt på hans spillestil.

 

Han fikk fort kallenavnet "den nye Bale" i engelske medier og dette tror jeg dessverre gikk litt til hodet på Townsend. Jeg observerte utover sesongen økende tendenser til egoistisk spill og noe jeg oppfattet som valg (av Townsend) som hadde større potensiale til å fremheve hans ferdigheter, enn å gagne angrepsspillet. Dette kan kanskje også tillegges umodenhet og en uerfaren spillforståelse. Men det er ingen hemmelighet at Townsend sitt spill var en økende frustrasjons-faktor denne sesongen.

 

Gutten har vist at han innehar både fart og gode tekniske ferdigheter. Han har også til tider vist at han har en skuddfot. Men han er per dags dato ikke god nok som en ving (førstevalg) hos en topp fire klubb.

 

Jeg tror Townsend med tid og erfaring kan bli en veldig god spiller. Med litt mer erfaring og spillforståelse, hvor han klarer å bli en bedre kollektiv faktor i angrepsspillet, vil han uten tvil kunne forsvare en plass på f.eks. det engelske landslaget.

 

Gutten trenger tid til å utvikle seg, samt å vokse av seg verdensmester-oppfattelsen (jeg føler han har av seg selv). Klarer han det og med de rette forholdene, er nok Townsend et attraktivt objekt for fremtiden. For neste sessong, vil han ikke være (i mine øyne) mer enn de fleste engelske spiller, overvurdert og overpriset. Han vil som sagt ikke kunne forsvare en start XI-plass i en av de bedre klubbene. Men når det er sagt, så håper jeg han blir i klubben, så lenge han finner seg i å ikke være førstevalg.

Lenke til kommentar

Helt greit all den tid vi ikke har noe kjempetalent i klubben. Friedel har ikke prestert dårlig de kampene han har stått i år og det er alltid bra med slike rollemodeller i klubben.

 

Jo da. for all del. Ønsker ikke bestefar ut av klubben. Men litt usikker på om jeg ønsker han som 2. valg.

Lenke til kommentar

Pochettino kan være et godt valg, men det avhenger av at han får spillergruppa med seg. I Saints var nok det en del lettere enn det vil bli i Spurs, da vi har et par spillere som nok tror de vet best selv. Om han klarer å få spillet sitt gjennom til hele troppen, tror jeg Poch kan bli et meget bra valg. Jeg er bare ikke sikker på at han er autoritær nok til å få med seg alle, så da må han få mandat til å velge bort noen og det er det vel lite som tyder på at Levy gir til en head coach.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...