Latias Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 Sherwood ferdig. Hørte denne mannen er ledig: 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Gidd å prøve å dytte vrakgodset deres på oss da Ellers? HIPP HIPP HUZZAAH! Endret 13. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 Sherwood ferdig. Hørte denne mannen er ledig: Da må det vel være gode sjanser for at Fellaini spiller der neste sesong? Spurs kan umulig ha problemer med å punge ut £30m for ham Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 Da ligger høydepunktene fra kampen i går ute: http://www.tottenhamhotspur.com/king-of-the-lane/ 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Herlig med Sherwood ute, mangler bare at vi kvitter oss med Adebayor nå så er all Arsenal-pest ute av klubben. Jajaja, Ade er en fantastisk god spiss når han gidder, og jeg liker mannen, men mer frustrerende spiller å ha i laget skal man lete lenge etter når man tar alt i betraktning. ...og long live the King! Fantastisk spiller, herlig personlighet og så nær en model-pro man kommer i dagens fotball. Endret 13. mai 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2014 Behold Kane, Soldado og få inn Lukaku. Ellers trenger vi bare ny LB og "forfremme" en høyreback i f.eks Fredericks. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Herlig med Sherwood ute, mangler bare at vi kvitter oss med Adebayor nå så er all Arsenal-pest ute av klubben. Jajaja, Ade er en fantastisk god spiss når han gidder, og jeg liker mannen, men mer frustrerende spiller å ha i laget skal man lete lenge etter når man tar alt i betraktning. ...og long live the King! Fantastisk spiller, herlig personlighet og så nær en model-pro man kommer i dagens fotball. Tottenham tar også over 100% av lønningene til Adebayor, fra og med neste måned. Det betyr jo også at Tottenham får en spiller i klubben, som cash'er ut £170.000 i uka. Noe denne mannen absolutt ikke er verd. I tillegg kan dette få ringvirkninger hos andre spillere i troppen, som da føler at de ikke får høy nok lønn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 59 Tim Sherwood (59%) has the highest winning percentage of any Tottenham Hotspur manager in Premier League history. http://www.theguardian.com/football/2014/may/13/premier-league-2013-14-the-season-in-numbers 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Ryktes at Ade skal til Monaco i sommer i følge ItK-folk. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 59 Tim Sherwood (59%) has the highest winning percentage of any Tottenham Hotspur manager in Premier League history. http://www.theguardian.com/football/2014/may/13/premier-league-2013-14-the-season-in-numbers Fyren tok over klubben halveis ut i sesongen. Kan ikke se på en winning rate over så kort tid. Gjorde ikke de store taktiske forandringene fra AVB, bortsett fra å hente tilbake Ade. Har hatt utrolig mange rare utspill i media. Både om seg selv og om spillere. Har bl.a. benket Sandro og Paulinho og uttalt til media at grunnen til at de ikke spiller er at de ikke er gode nok for en første XI. (Slik tar man først på bakrommet) Mangler UEFA trenersertifisering. Har ved flere anledninger vist sin taktiske inkompetanse. Jeg kan ramse opp i hele dag om du ønsker flere grunner på at det er riktig å ikke fortsette med TIMMAY i hovedsetet. Skal man kun se på det en trener vinner i sine første 6 måneder (i andre halvdel i en sesong) burde vel strengt tatt Di Matteo fortsatt sitte ved roret i Chelsea. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Noe av det som irriterer meg er hvordan så mange av disse engelske supporterne forguder engelske managere.Hylekoret som startet da klubben sparket 'Arry, går fortsatt sine runder på diverse forum. Mange av disse roper nå også om at det er feil å sparke TIMMAY. Og flere mener at Glenn Hoddle skal være vår redningsmann.Det kan så være at disse managerne er joviale, men man må jo være blind av forelskelse for å se at ingen av disse tre holder mål for en topp 4 klubb.Transfer-taktikken til 'Arry er jo horribel. Han kjøper kun spillere han har jobbet med før og de fleste er godt over topp-alder. I tillegg har han en lønnspolitikk som ikke holder mål. Se bl.a. på forbruket i QPR. Taktiske ferdigheter var heller ikke 'Arrys sterke side. Flere spillere sa vel til media, da de spilte under han, at de aldri hadde sett en taktikktavle i garderoben. Og instruksen før kamp var gjærne "gå ut å gjør det dere gjør best".TIMMAY var som flere har vært inne på en løs kanon. Brukte store ord om seg selv. Havnet tydelig vis på kant med flere spillere. Manglet taktiske ferdigheter og virket til tider handlings-løs når det virkelig buttet imot. Hoddle vet jeg ikke om jeg en gang gidder å argumentere mot. Kan ikke påstå at han gjorde noen dugelig jobb ved årtusenskiftet og mannen har vel ikke blitt så mye bedre med årene.Hans 5 - 3 - 2 lag-uttak i Sky studio for noen måner siden tyder vel på at han både er utdatert på taktikk/spillestil og har manglende kunnskap om Tottenhams tropp. (se link: http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/1972257/656x369xhoddle_spurs_formation.png.pagespeed.ic.Fyd7XbeJCi.png ) Det betyr at (etter dagens tropp) med Hoddle sitter vi med disse midtbanespillerne på benken: Lennon, Lamela, Capoue, Dembélé, Chadli, Sigurðsson, Eriksen, Bentaleb, Holtby og mest sansynlig vis Carroll. Når det er sagt tror jeg heller ikke LvG er det riktige valget for Tottenham. Jeg tror han kommer til å bli alt for rigid. Han har også et rykte om å havne på kant med spillere, være alt for sta og ensformig i spiller valg. Flere av hans tidligere spillere har bl.a. annet karakterisert han som rev ruskende gal. Han ville nok halt sikkert fått laget til å prestere bedre enn denne sesongen, men i det lange løp tror jeg ikke han vil være et bra valg. Og alderen tatt i betraktning er han vel heller ikke et langsiktig valg.Pocchetino, som det har gått veldig mye rykter om det siste døgnet er jeg også ganske skeptisk til. Han har uten tvil gjort det bra med Southampton, men her må det vel også nevnes at Nigel Adkins hadde lagt ned et godt grunnlag. (Hvor mye ære bør Poccetino få?)Mannen er også uhorvelig dårlig i engelsk, noe jeg mener er et uheldig utgangspunkt. Men tiden får vise. Kanskje denne mannen fortsetter like bra som han startet.Selv håper jeg på Frank de Boer, som har gjort veldig mye bra i Ajax de siste årene. Han har fått klubben tilbake på rett kjøl og gjenopprettet filosofien til Cruijff. En filosofi mange mener LvG ødela samtidig som han rev istykker Ajax årelange ungdoms-system (akademi).Og mens vi alle sammen hiver navn ut i løse luften. Hva med: Murat Yakin Roger Schmidt Thomas Tuchel Vincenzo Montella Jeg gleder meg iallefall til de neste dagene for å se hva som skjer rundt klubben. Håper Levy har nok vett til å ansette en trener så fort som mulig, slik at han får tid med stallen og styret (overganger) før neste sesong banker på døren. Endret 14. mai 2014 av el mindo 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Pocchetino, som det har gått veldig mye rykter om det siste døgnet er jeg også ganske skeptisk til. Han har uten tvil gjort det bra med Southampton, men her må det vel også nevnes at Nigel Adkins hadde lagt ned et godt grunnlag. (Hvor mye ære bør Poccetino få?) Mannen er også uhorvelig dårlig i engelsk, noe jeg mener er et uheldig utgangspunkt. Men tiden får vise. Kanskje denne mannen fortsetter like bra som han startet. Hvor i all verden har du det ifra? Fyren kan mer eller mindre flytende engelsk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Han prater vel relativt godt, men bruker han ikke fremdeles tolk? Sliter litt med å forstå hva som blir sagt, eller tar jeg ture ut på jordet igjen nå? Men det er neppe et problem uansett. Endret 14. mai 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Flytende? Joda han snakker "engelsk" men bruker tolk. Og du kan ikke påstå at det er enkelt for spillerne å forstå dette og greit for Pocchetino å formidle alt slik han vil i pause-garderoben: Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Det kan da se ut som om det har funka veldig bra i Soton, så hvorfor i alle dager skulle det plutselig bli et gigantisk problem i Tottenham? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Det kan da se ut som om det har funka veldig bra i Soton, så hvorfor i alle dager skulle det plutselig bli et gigantisk problem i Tottenham? Men nå er det ikke kun engelsk-kunnskapene til Pocchetino som gjør at jeg er skeptisk til han. Skulle han dog bli klubbens nye trener, så er det ingen ting som ville glede meg mer enn at han motbeviser mine tvil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 59 Tim Sherwood (59%) has the highest winning percentage of any Tottenham Hotspur manager in Premier League history. http://www.theguardian.com/football/2014/may/13/premier-league-2013-14-the-season-in-numbers Han har også en av de høyeste loss-percentagene, men den partiske pressen driter en lang marsj i det. At folk gidder å dra opp den "statistikken" der gang på gang i forsvar Sherwood er latterlig. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Gooneren er ute, let's move on! ? Ellers enig i så og si alt i det lange innlegget over her. Levy gjør en enestående jobb selv om han innimellom har sine feilskjær han også. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 TIMMAY er "ekspert" kommentator i iTV4-studio i kveld på Europa League finalen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå