Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så forbanna at jeg ikke er forbanna, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenge siden vi har blitt så voldtatt av en dommer. Samtidig er det utilgivelig av oss å starte kampen slik vi gjorde. Skjønner egentlig ikke hvorfor VdV startet denne kampen, hva skal Defoe gjøre for å få sjansen fra start? Må være enormt frustrerende for han når han scorer og legger opp til mål i kamp etter kamp også blir han satt på benken. Jeg tror at vi hadde hatt bedre kontroll i første omgang hvis Defoe hadde startet. Det hadde gjort at Stoke ikke hadde klart å ligge så høyt som de gjorde, eller i det minste hadde rommene blitt større for spesielt Modric og Parker som hadde en ganske tam første omgang.

Lenke til kommentar

Fantastisk resultat å komme hjem til.

Forstår det på SMS at det var en så som så første omgang, men at dommeren var vond å ha med å gjøre i andre..

 

Skal man prøve å finne noe positivt i et tap så er det vel at de kanskje får faste bein på bakken igjen.

Ser at det ikke er et cruiseskip til toppen. Reboot og stiller sterkere til neste kamp nå.

Lenke til kommentar

VdV hadde et par gode inntredner i første omgang (pasninger, skaffe rom), men fyren lider av frustrasjons-problemer og lar det påvirke spillet sitt (og Tottenham).

 

Gi Defoe sjansen fra start neste gang (fordi jeg mente jo selv at VdV ville være det beste valget i kveld), eller bytt han inn så snart VdV begynner å sutre.

Neste kamp blir jo mot Sunderland som har all grunn til å være optimistiske etter dagens snuoperasjon mot Blackburn, så jeg er spent på den kampen også selv om det er på hjemmebane.

 

Sunderland burde vi klare enkelt dog, ellers har vi ikke mye på tredje plass å gjøre ;)

Lenke til kommentar

Ja er det noen jeg virkelig savnet i dag så var det King.

Parker ble for slapp i markeringen og løpet på det siste målet, noe jeg tror King ville ha klart/sett bedre.

 

Edit:

Synes også det er litt "morsomt" at såpass mange påpeker at vi nå er på vei nedover etter et tap, de bemerker at dette har vært et spørsmål om tid siden vi har en såpass "tynn stall" og at så snart vi får noen skader så ryker vi.

 

Glemmer fort at vi allerede har ganske så mange skader ;)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg tror det skyldes at mange ikke kjenner så godt til spillerne våre fordi vi ikke har vært i CL, mange er fans som bare følger med på de "store" kampene og bryr seg lite om hvordan det går ellers og hva som skjer med motstanderne i PL.

 

Det er konstant syting fra andre lags supportere om hvor mange skader de har samtidig som man totalt overser at vi stort sett klarer oss uten 2-3 av våre beste spillere i hver kamp pga skader så langt denne sesongen.

 

Og kampen idag beviste overhodet ingenting, det var bare et helt freaka resultat som alltid skjer i løpet av en sesong men nå er vi heldigvis ferdig med "den" kampen, kanskje det betyr at vi får dommeren med oss mot Utd i år? hahaha, I wish.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Jeg tror det skyldes at mange ikke kjenner så godt til spillerne våre fordi vi ikke har vært i CL, mange er fans som bare følger med på de "store" kampene og bryr seg lite om hvordan det går ellers og hva som skjer med motstanderne i PL.

 

Nja, kan vel også skyldes fordi man rett og slett gir beng i andre lag sine skadesituasjoner og derfor ikke er klar over de.

Selv er de dog raske med å klage på sine egne skadesituasjoner (husker jo diskusjonen vi hadde med Arsenal supporterne her på forumet etter derbyet tidligere i år, da var det ikke få som nevnte skadesituasjonene deres), derfor blir det veldig dumt å påstå at vi vil slite når vi "først får en skade".

Vi har allerede utrolig mange!

 

Det er konstant syting fra andre lags supportere om hvor mange skader de har samtidig som man totalt overser at vi stort sett klarer oss uten 2-3 av våre beste spillere i hver kamp pga skader så langt denne sesongen.

 

Enig, men forhåpentligvis er vi vitne til en ny tid fremover, hvor Tottenham vil virkelig bli sett på som en verdig motstander, og som alltid vil kunne befinne seg blant topp 4, noe som er veldig mulig i år om vi ikke lar dette stoppe oss.

 

det var bare et helt freaka resultat som alltid skjer i løpet av en sesong men nå er vi heldigvis ferdig med "den" kampen, kanskje det betyr at vi får dommeren med oss mot Utd i år?

 

Foruten at dommeren var veldig mye verre i denne kampen, så kanskje vi nå får igjen for det "urettferdige" resultatet mot Fulham tidligere i år? ;)

Lenke til kommentar

Over til noe langt hyggeligere, sakset dette fra et annet forum:

 

Since October 2008, we have:

 

- gained full planning permission

- bought virtually all the property that we needed to buy

- levelled, ready for construction, half of the land upon which the new stadium will stand

- secured a significant amount of public funding to help make north Tottenham a better area

- announced that we will be delisting from the AIM in January for the specific purpose of enabling the funding of the stadium by means of equity finance.

 

And we are rumoured to be a mere matter of two days away from an announcement, at the AGM, to the effect that construction of the new stadium will commence in 2012.

 

All of this during the greatest global economic crisis in living memory.

 

Maybe it's just me..............but I'd call that progress.

 

Yes, there was the distraction of the Olympic stadium. But while I was utterly opposed to a move to Stratford, it's easy to see why Levy was tempted - especially given that the various authorities begged him to make a bid.

 

And do bear in mind that the NDP is an enormously complex and risky project. £450 million is a huge amount of money for a company of Spurs' size. This is no cheapo, knock-off, Amstrad of a stadium. This is no piecemeal redevelopment. This is the full monty. And it requires meticulous planning and preparation. Bite off more than we can chew and it could mean the end of Tottenham Hotspur FC. No exaggeration.

Lenke til kommentar

Hvor mange førstelagsskader har dere egentlig nå? Tar høyde for at jeg tar feil nå, men ser ikke førsteelleveren deres slik ut når den er skadefri?

 

Friedel

Walker - Gallas - King - Assou-Ekotto

Modric - Parker

Lennon - VDV - Bale

Adebayor

 

Ser bare en spiller her som ikke startet i dag.

 

Og en annen ting, hvordan i alle dager forventer dere, Londons tredje største lag, å kunne fylle opp en stadion som har mer enn 50 % større kapasitet enn WHL?

Lenke til kommentar

Med tanke på at svigers står i kø for sesongkort, som er like lang som det er kapasitet på WHL den dag i dag, så tror jeg det skal gå relativt greit.

 

 

Ang. skadesituasjonen vi snakket om, så er det mest det at vi ikke har noen alternativer å bytte de ut med skulle det bli skader, eller hvis de som nå er vår start-ellever spiller dårlig.

Kranjcar, Huddlestone, Dawson og Bentley er alle spillere som lett kunne kommet inn som fullverdige alternativer i startsoppstillingen vår.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Da skjønner jeg ikke hva Solaar mener med dette:

 

Det er konstant syting fra andre lags supportere om hvor mange skader de har samtidig som man totalt overser at vi stort sett klarer oss uten 2-3 av våre beste spillere i hver kamp pga skader så langt denne sesongen.

 

Til sammenligning har vi fire backer ute og må spille med stoppere på begge backplassene, i tillegg til at vi mangler Wilshere, som kanskje var ligaens beste midtbanespiller i fjor.

Lenke til kommentar

At han mener noen av de er av våre beste er vel ikke usannsynlig?

Jeg mener Kranjcar klart er en av våre beste (når han ikke spiller som en idiot så klart), og Huddlestone er også en soleklar forsterkning på banen etter min mening.

 

Hvem han mener er våre beste er ikke opp til meg å si noe på, men at vi har skadesituasjoner på linje med (og verre) enn mange lag i øyeblikket er ikke å se bort i fra.

Arsenal er kanskje veldig ekstreme, men der går vel som regel "mobbingen" fra andre lag ut på at dere ikke har noen fullverdige alternativer til RvP på topp.

 

Vi har bl.a. Defoe.

Lenke til kommentar

Synes det er ganske drøyt å påstå at Kranjcar og Huddlestone er blant deres 2-3 beste spillere når de bare har spilt henholdsvis 17 og 16 ligakamper hver siden starten av forrige sesong. Ingen av dem hadde vel en gang fått plass i en skadefri førsteellever?

 

Det er dessuten ikke bare vi som er skadeplagede. United har også hatt store skadeproblemer de siste sesongene.

Lenke til kommentar

Igjen, hva jeg mener er hva jeg mener, og det er blant annet store forsterkninger blant våre skadde spillere, og ihvertfall på lang sikt.

Bare fordi noen som mest sannsynlig er reserver selv som skadefrie, er skadet, så betyr ikke det at vi ikke blir lidende av det, vi mister jo forsterkningene våre og blir veldig sårbare hvis det skulle bli skader.

Vi mangler også som nevnt alternativer til de som spiller, noe som kan være godt å ha når formen til spillerne går ned i løpet av en sesong.

 

Jeg prøver ikke å påstå at Spurs er det laget med mest skader eller de som er hardest rammet, men det er latterlig å påstå at vi har en tynn stall når alle er skadefrie, når vi først begynner å få en tynn stall med 4-5 skadde spillere som alle er gode alternativer.

Hadde vi manglet disse alternativene helt og holdent, så hadde vi vært mer i Arsenal sin situasjon (ingen til å erstatte RvP), og dermed enda mer utsatt for skader ved siden av de skadene dere allerede har.

 

Og jeg påstår heller ikke at Arsenal er verst ei alene i sin situasjon, du må lese hva jeg faktisk skriver.

Jeg skrev:

Arsenal er kanskje veldig ekstreme,
, ikke noe sted skriver jeg at dere er mest utsatt eller de som lider mest, jeg bare nevner de fordi du jo er Arsenal fan og også mer relevant for diskusjonen og eksemplene som blir brukt. Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...