Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Glad det ikke er jeg som skal ta det valget!

 

Newcastle kunne vært bedre med tanke på lavere press fra supporterne etc, pluss at han vil bli hyllet som den nye Messias etter Pardew.

 

Men så har dere en eier med ambisjoner, så jeg tror valget blir ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Og Ledley skal trene med førstelaget :D

 

As he prepares for a return to action in his testimonial match the following week, Ledley King will be stepping up his training regime by taking part in the Open Training session at the Lane on Monday 5th May.

For the first time since announcing his retirement in the summer of 2012, the legendary former captain will be training alongside the first team again, gearing up to face them on Monday 12th May with his special guest XI.

 

http://www.tottenhamhotspur.com/news/ledley-back-in-training-300414/

 

Lenke til kommentar

Diskuterte også at Sao Paulo er interessert i å hente han, det er der sitatet "it would be difficult to leave" kommer fra, fordi han innser at skal han noe sted må det være en permanent overgang og ikke et utlån.

 

Håper han blir og gir den nye treneren en sjanse iallefall, men skjønner om det begynner å klø i føttene hans.

Lenke til kommentar

Glenn Hoddle skal lede Ledley King og hans lag i Testimonial-matchen, på mandah klokken 21:00.

 

Laget/troppen besår nå av:

  • Edgar Davids
  • Paul Robinson
  • David Ginola
  • Teddy Sheringham
  • Dimitar Berbatov
  • Scott Parker
  • Peter Crouch
  • Darren Anderton
  • Paul Robinson
  • Tom Huddlestone
  • Scott Parker
  • Stephen Carr
  • Paul Stalteri
  • Pascal Chimbonda
  • Ruel Fox
  • Stephen Clemence
  • Teemu Tainio
  • Louis Saha

Pluss opptredener fra:

  • Chris Perry
  • Neil Sullivan
  • Luke Young
  • Mauricio Taricco

http://www.tottenhamhotspur.com/team-line-ups/

 

Men jeg klarer ikke å finne noe om visning av kampen på TV eller nett. Noen som har peiling?

 

(BTW. Litt morsomt at det er Hoddle som har vært i ordkrig med TIMMAYH flere ganger i år, som skal lede laget mot han i kanskje hans siste kamp som Tottenham.manager.)

Endret av el mindo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glenn Hoddle skal lede Ledley King og hans lag i Testimonial-matchen, på mandah klokken 21:00.

 

Laget/troppen besår nå av:

  • Edgar Davids
  • Paul .........
  • ..........

http://www.tottenhamhotspur.com/team-line-ups/

 

Men jeg klarer ikke å finne noe om visning av kampen på TV eller nett. Noen som har peiling?

 

(BTW. Litt morsomt at det er Hoddle som har vært i ordkrig med TIMMAYH flere ganger i år, som skal lede laget mot han i kanskje hans siste kamp som Tottenham.manager.)

 

Etter noen undersøkelser har jeg funnet ut at klubben (dessverre) har uttalt:

  • Kampen blir ikke filmet og sendt noen steder.
  • Kampen vil heller ikke bli utgitt i ettertid.
  • Men, høydepunkter vil bli å få tak i på en DVD i fremtiden.

Jeg har selv jobbet en del år i mediebransjen, og har enda ikke funnet en kameramann som klarer å skru på og fange høydepunkter på tape. Kampen, blir med andre ord filmet i sin helhet og redigert i ettertid.

Håper bare noen får kloa i råmaterialet så man får hele kampen, og ikke bare klipp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...