Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabouls røde kort trukket tilbake av FA. Mao innrømmer de nærmest at kampen ble avgjort på dommerfeil.

 

Uansett, godt å ha ham tilgjengelig for Arsenalkampen, ikke at jeg tror det betyr så innmari mye, men allikevel. Kan vel unngå stortap forhåpentligvis. Orker ikke nok en 5-0 kamp.

Lenke til kommentar

Vi har ikke slått Tottenham på WHL på 7 år, så det er svært lite sannsynlig at det vil skje. Ozil ville uansett ikke gjort noen forskjell da han blir usynlig mot litt motstand.

 

Søtt at PrettyBoy fortsatt frykter oss i kampen om ligagullet. Det er kjørt for vår del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det var et billig rødt kort, men det er ingen tvil om at det var kontakt der, forstår ikke hva du mener med at Eto'o er en grisespiller.

Uansett, bra at Kaboul er tilbake i troppen mot Arseanal.

Lenke til kommentar

Uansett hvor man står i om det var riktig å gi AVB fyken eller ei (alle vet vel hvor jeg står), må man ihvertfall kunne enes om at tidspunktet var idiotisk.

 

Hvor er den blendende flotte 4-4-2 fotballen Sherwood skulle stå for?

Alt jeg hører minner meg om en viss gubbe som engelskmenn har en forkjærlighet for..

 

Vil jo egentlig gi Sherwood tid også, men om Louis står på døra og spør om å få slippe inn er det for dumt å takke nei, fyren har vunnet så og si alt som kan vinnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...