Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tottenham boss Tim Sherwood is keen on Nottingham Forest's promising keeper Karl Darlow.

 

Spurs may even be willing to sign 23-year-old Darlow, then loan him back to

Championship promotion hopefuls Forest.

 

Sherwood is planning a shake-up of his keepers behind established first-choice Hugo Lloris after replacing Andre Villas-Boas - Brad Friedel will be 43 in May and is winding down his career, while little-used Heurelho Gomes is set to return to his native Brazil.

 

Lenke til kommentar

Jeg er forunderlig apatisk til Tottenham om dagen... Føler vi er tilbake til 2007.

 

 

 

 

Nå var han jo leeenge ute sist, så kjapt tilbake før han har vært ute en god stund igjen. Begynner å bli litt redd for at det neste vi hører om kaboom er at han legger opp grunnet skadeproblemer :nei:

 

(Bank i bordet at det ikke skjer)

 

Ifg flere kilder går kontrakten hans ut til sommeren, så han kan nå snakke med andre klubber. Tviler på han får tilbud om ny kontrakt i Spurs om han ikke blir kvitt skaden relativt kjapt.

Lenke til kommentar

Jeg er forunderlig apatisk til Tottenham om dagen... Føler vi er tilbake til 2007.

 

 

 

Ifg flere kilder går kontrakten hans ut til sommeren, så han kan nå snakke med andre klubber. Tviler på han får tilbud om ny kontrakt i Spurs om han ikke blir kvitt skaden relativt kjapt.

 

Jepp:

 

Contract until: 30.06.2014

 

fra: http://www.transfermarkt.co.uk/en/youns-kaboul/profil/spieler_27114.html

 

Eller kan man også lese bl.a. her:

Younes Kaboul must prove fitness to earn new Tottenham contract

 

Og: Fiorentina target Tottenham defender

 

Men når det er sagt, så er han ute med en hofteskade nå og det er en kneskade som har plaget han tidligere i karrièren.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Men når det er sagt, så er han ute med en hofteskade nå og det er en kneskade som har plaget han tidligere i karrièren.

 

Ok, husket ikke at det var forskjellige skader.

 

 

 

 

Sky Italia sier at Spurs har godtatt ett bud på Capoue. Jeg har ikke mer kilder enn en fjasbok fanpage(som pleier å være ok) å gå etter, så vet ikke til evt hvilken klubb.

Lenke til kommentar

Ikke spesielt langsiktig i såfall, men Holtby passer ikke inn i Sherwoods 4-4-2 tydeligvis (og Sherwood har vel hatt mye med Holtby å gjøre da han spilte for U-21 laget), og sies at Capoue og Sherwood ikke kommer overens.

 

Det, samtidig som det virker at Bentaleb får mye tillit, gjør at i de to sentrale midtbane-posisjonene vil vi ha:

Paulinho, Sandro, Dembele, Eriksen, Capoue, Holtby, og Bentaleb, hvilket tilsier trippel-dekning.

Trenger vi virkelig det?

 

HVIS Holtby og Capoue selges, vil jeg at vi bruker pengene på en erstatter for Defoe, hvis ikke er det enda mer poengløst.

 

Jeg kan skjønne behovet om vi er bastante på å kjøre 4-4-2, men HVIS Van Gaal kommer til sommeren, så er jo han igjen en tilhenger av 4-5-1, og da hadde det vært plass til alle disse midtbane-spillerne..

 

Langsiktighet ut vinduet, igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...