oOF Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skulle ikke forundre meg. Jeg syns ikke han har slått til slik jeg forventet at han skulle gjøre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Likefullt synd å se han dra om det er snakk om en permanent overgang, blør for drakta og jeg synes han har bidratt til mer enn han får æren for. Gode gjennomspill, mål etc, men florerer jo av midtbanespillere i klubben om dagen, ihvertfall nå som Bentaleb virker å ha tatt steget opp. Er jo rykter om at Capoue allerede er på vei ut også etter å ha havnet på kant med Sherwood, ikke ulikt AVB + Adebayor situasjonen, men tar de med en klype salt. Tror Sigurdsson blir nestemann til å forlate klubben av midtbane-spillerne. Sherwood virker å ville prøve Lamela som hengende spiss, og der har vi jo allerede Eriksen og til en viss grad Chadli. Spent på om Kaboul får ny kontrakt også, skade-marerittet hans vil jo ingen ende ta, synd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Spørs nok om ikke Kaboom har hatt sin tid på topp nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Det samme jeg frykter. Han, i samme form som under Harry, og Vertonghen ville vært en fantastisk duo, med Chiriches som backup. Kommer nok ikke til å skje dog, desverre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Bassong takker AVB for flasken med vin han fikk, som han ga til sin mor http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/norwich-skipper-sebastien-bassong-heaps-3019060#ixzz2qK5Z8S8h Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 "we all know getting out of Spurs is not easy!" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Robbie Keane prøvde jo i årevis. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ser din Keane og høyner med Gomes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Går all in med Adebayor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Should have folded. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spurs = Hotel California 2 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Av og til kan vel kanskje å være Tottenham-supporter sammenlignes med å være på en syre-tripp ja. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tenkte mer på strofen om at du kan sjekke inn når du vil men aldri forlate oss, men point taken 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) At det florerer syre innad i klubben hadde dog forklart mye Og forklarer jo meningen til flere av supporterne! It's a conspiracy! Endret 14. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Tenkte mer på strofen om at du kan sjekke inn når du vil men aldri forlate oss, men point taken OT, men strofen og sangen handler jo om å ta LSD edit. eller før noen arresterer meg. Som bandet selv sier: "Sangen handler om grådigheten og hedonismen i musikkindustrien, med utgangspunkt i dopet, pengene og damene de selv følte at de druknet i. " Så blir det vel litt opp til hver enkelt om hva man leser i det. Endret 14. januar 2014 av el mindo 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ah, det visste jeg ikke. Da er det ennå mer beskrivende 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Hva tenker folk om Holtby og Capoue ryktene? Liker siste post fra Dear Mr.Levy: http://www.dearmrlevy.com/dml/2014/1/13/tottenham-disassembled? Endret 14. januar 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er ganske mye rundt Holtby nå så tro faktisk han er på vei ut, usikker på om jeg liker det, men av de midtbanespillerne vi har som ikke ble kjøpt i sommer og/eller er faste i kamptroppen, så er vel han og Sigurdsson de eneste alternativene. At Capoue skal dra allerede nå stiller jeg spørsmålstegn til, da han har et toppnivå i nærheten av Sandro sitt, dog vært uheldig mtp. skaden han pådro seg. Sies jo dog at Sherwood ikke liker oppførselen hans, og at det er hovedgrunnen til at han skal bort. Bentaleb har jo som sagt tidligere tatt steget opp, så spørs om Capoue tar konsekvensen av det. Er ihvertfall for mange sentrale midtbanespillere etter min mening om vi skal spille 4-4-2/4-4-1, særlig hvis Carroll er tenkt å få sjansen neste år. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Kompisen min som holder med Arsenal håpet Holtby til Schalke kom til å bety at Draxler skal til Arsenal. Andre gang denne sesongen i så fall. Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå