Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likefullt synd å se han dra om det er snakk om en permanent overgang, blør for drakta og jeg synes han har bidratt til mer enn han får æren for.

Gode gjennomspill, mål etc, men florerer jo av midtbanespillere i klubben om dagen, ihvertfall nå som Bentaleb virker å ha tatt steget opp.

 

Er jo rykter om at Capoue allerede er på vei ut også etter å ha havnet på kant med Sherwood, ikke ulikt AVB + Adebayor situasjonen, men tar de med en klype salt.

 

Tror Sigurdsson blir nestemann til å forlate klubben av midtbane-spillerne.

Sherwood virker å ville prøve Lamela som hengende spiss, og der har vi jo allerede Eriksen og til en viss grad Chadli.

 

Spent på om Kaboul får ny kontrakt også, skade-marerittet hans vil jo ingen ende ta, synd.

Lenke til kommentar

Tenkte mer på strofen om at du kan sjekke inn når du vil men aldri forlate oss, men point taken ;)

 

OT, men strofen og sangen handler jo om å ta LSD

 

edit. eller før noen arresterer meg. Som bandet selv sier: "Sangen handler om grådigheten og hedonismen i musikkindustrien, med utgangspunkt i dopet, pengene og damene de selv følte at de druknet i. " Så blir det vel litt opp til hver enkelt om hva man leser i det. ;)

Endret av el mindo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ganske mye rundt Holtby nå så tro faktisk han er på vei ut, usikker på om jeg liker det, men av de midtbanespillerne vi har som ikke ble kjøpt i sommer og/eller er faste i kamptroppen, så er vel han og Sigurdsson de eneste alternativene.

 

At Capoue skal dra allerede nå stiller jeg spørsmålstegn til, da han har et toppnivå i nærheten av Sandro sitt, dog vært uheldig mtp. skaden han pådro seg.

Sies jo dog at Sherwood ikke liker oppførselen hans, og at det er hovedgrunnen til at han skal bort.

 

Bentaleb har jo som sagt tidligere tatt steget opp, så spørs om Capoue tar konsekvensen av det.

 

Er ihvertfall for mange sentrale midtbanespillere etter min mening om vi skal spille 4-4-2/4-4-1, særlig hvis Carroll er tenkt å få sjansen neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...