Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Louise Taylor kan ikke ha sett mange Tottenhamkamper opp gjennom tidene. Greit nok at Huddlestone har noen fine kvaliteter, men mye av det som det argumenteres for i denne artikkelen henger jo ikke på greip.

 

 

Hull City's Tom Huddlestone out to prove André Villas-Boas wrong
Midfielder's admirers claim former Tottenham manager could have turned a 'terrific talent' into the new Glenn Hoddle

(les mer: http://www.theguardian.com/football/2014/jan/10/hull-city-tom-huddlestone-andre-villas-boas-tottenham-england-world-cup )

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte det samme da jeg leste artikklen i går.

English bias sier jeg bare.

 

Skuffenede fra The Guardian. Liker egentlig den avisen. Men man kan vel ikke at alt som kommer der ifra skal være kvalitet heller. Og at Engelskmenn hauser opp Engelskmenn, er vel heller ikke noe nytt. Er jo en grunn til at disse spillerne som regel er overpriset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nabil Bentaleb mom. Slik ser et ekte talent ut! (ja jeg snakker til dere Arsenalfans)

 

Traff han med stemplingen denne gangen?

 

Bentaleb ser veldig god ut han, men hvis dere snakker om et ekte talent og prøver å påpeke at Gnabry ikke er det så er det ganske ufattelig da han dominerte betydelig mer mot dere enn hva Benteleb gjorde mot oss. Gnabry er også året yngre. :closedeyes:

 

PS: Forøvrig artig å se hvordan Tottenham supportere konstant må nevne ting i forhold til Arsenal, men dere må vel ha noe å se opp til. :xmas:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Indeed, moro å se at Bentaleb tar steget og viser seg tilliten verdig.

Har jo vært nevnt blant våre fremste talenter lenge.

 

Får håpe vi klarer å beholde han en god stund!

 

Forøvrig Bentaleb som slår den lange pasningen mot Adebayor?

På skåringen til Eriksen mener jeg.

 

Edit: Naughton var det faktisk, moro!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

 

 

Sherwood on Chadli, Lamela, transfers, formations and tactics:

Sherwood said: “We’ve got Nacer Chadli - for me his best position is going to be off the front - and Erik Lamela. I think he will play in the hole behind the main striker.

“They haven’t played really so it’s hard to judge them. I don’t see it as a risk. I won’t be banging on the door saying ‘I need this player or that one’. Whoever you bring in would be a risk anyway because he has got to settle.

“These boys are halfway through the settling-in period so I don’t want to bring somebody else in and knock them back.

“We will crack on with what we have got – and I believe in them. I believe they can do a job and we will change the way we play, maybe.

“I’m looking for a change of style, possibly, to freshen it up - and we have the options within the squad already.”

“A lot is made of formations. I see it quoted in papers and the pundits making a lot of it - either 4-4-2 or 4-3-3. It’s all a load of rubbish.

“It’s all about principles of how you play - shuffling across, being responsible in defensive areas, filling up in the middle of the park and having attacking options when you go forward.

“It doesn’t matter about formations. Football formations don’t win games, football players win games. I keep saying it so it’s boring, but it really is as simple as that.

“What did Manchester United play under Fergie [sir Alex Ferguson]? 4-4-2? I think so. That’s what everybody said and they won everything.

“Arsenal, who are probably one of the best football teams at the moment, what do they play? 4-3-3? Who knows?

“When you’re out of possession, you’re always out of balance. It’s about how you shuffle back in and defend it.”

Sherwood made similar points after last Saturday’s 2-0 derby defeat at Arsenal in the FA Cup, and he went on: “I’ve seen a lot of games at the Emirates. I’ve seen teams go there with five across midfield and still get murdered. It means nothing.

“I’ve seen Dortmund go there with 4-4-2 and that was a very tough time for Arsenal. I keep mentioning these numbers but they’re just numbers and it’s about principles of how you play within those numbers.”

Lenke til kommentar

 

“A lot is made of formations. I see it quoted in papers and the pundits making a lot of it - either 4-4-2 or 4-3-3. It’s all a load of rubbish.

 

“It’s all about principles of how you play - shuffling across, being responsible in defensive areas, filling up in the middle of the park and having attacking options when you go forward.

 

“It doesn’t matter about formations. Football formations don’t win games, football players win games. I keep saying it so it’s boring, but it really is as simple as that.

 

 

Denne delen var jo oppløftende.

Lenke til kommentar

Høres veldig kjent ut spør du meg.

 

Forøvrig litt snasen statistikk om Bentalebs innsats mot Crystal Palace:

 

Nabil Bentaleb completed an impressive 97 passes (93% accuracy) for Spurs today. He bossed the middle of midfield.


-Squawka


 


Tottenham's Nabil Bentaleb (119) touched the ball more than any player in the Premier League today


-Hitch Sport.
Lenke til kommentar

Det er jeg ganske sikker på at de ikke blir, Holtby er en potet og Capoue er for god. I tillegg virker ikke Sherwood være typen som sliter med man-management, tvert imot ser det ut til basert på der han har uttalt til nå.

 

Mitt førstevalg er alltid Sandro + Paulinho uansett i en sentral toer, så kan de andre bekle forskjellige roller avhengig av motstand og formasjon, da har vi god backup også slik det ser ut nå.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hmm, ja det virker jo til å tro på. Følger ikke så mye med på rykter, mistet litt interessen for det for noen år siden, forholder meg til de vi har nå. Men når du sier det kan det hende at Holtby blir til overs under Sherwood, litt avhengig av spillestilen han legger opp til. Vi får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...