Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På samme måte som våre supportere må tåle at Walcott gjør "2-0"-tegnet på vei ut, så må det gå an å slenge en liten "frekkis" tilbake uten at man mener det er fantastisk at han er ute.

 

Er ikke 2-0-tegnet han gjør, men et 20-tall. Han spår hvor mange uker han er blitt skadet. :D Men la det være sagt fra en Spurs-fan: veldig synd for Walcott & Arsenal at han er ute så lenge. Jeg driter i rivaliseringen, og ser heller at Arsenal tar ligaen fremfor lag som City og Chelsea.

Lenke til kommentar

Er ikke 2-0-tegnet han gjør, men et 20-tall. Han spår hvor mange uker han er blitt skadet. :D Men la det være sagt fra en Spurs-fan: veldig synd for Walcott & Arsenal at han er ute så lenge. Jeg driter i rivaliseringen, og ser heller at Arsenal tar ligaen fremfor lag som City og Chelsea.

 

Vi er to om det.

 

Blant topp 7 fortrekker jeg sånt Everton, Tottenham, Liverpool, ManUtd i den rekkefølgen om hvem skal vinne PL, alle dem foran ManCity og Chelsea hvis Arsenal ikke skal finne PL. ManCity og Chelsea orker jeg ikke med deres høy forbruk og lønn.

Lenke til kommentar

Indeed Snurre.

 

Fox: Dere misforstår, Chelsea og City telles ikke, historie er viktig for hvordan man ser på sin klubb og dens rivaler. Arsenal er sånn sett helt på grensa i forhold til om de skal telles de også for de er jo egentlig hakket verre mtp hvor de egentlig kommer fra.

 

Det er også en fordel å ha vært på et London-derby eller flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tolker faktisk låneoppholdet (som er kun 3 måneder langt) som et tegn på at han er nærmere førstelaget enn noensinne, slik at han kan få kamp-erfaring på et relativt høyt nivå i stedet for (som Lubben sier) å slite benken.

Kan hende jeg er i overkant optimistisk da :p
Ihvertfall et større spiss-talent enn Kane ut i fra hva jeg har hørt og sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...