Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke så mye om å le av at Walcott mister VM eller er ute i 6 måneder.

 

Med tanke på at han er en spiller som har farten som sin største styrke er det vel heller ikke selvsagt at han vil være fit/god nok for VM i 2018. Ei heller er det selvsagt at England klarer å komme seg dit. Så med tanke på måten han uforståelig nok mistet det forrige VM-et på er dette egentlig ganske tragisk.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bra dere har noe positivt å ta av. Alltid lavmål å fryde seg over skader, men Tottenham fans er jo seg selv like.

 

Tipper forøvrig manageren deres er jævlig lei seg i kveld. Arsenal fan som han er og hele pakka.

Ro an no Francois, jeg har da vitterlig ytret meg om hva jeg synes om å "fryde seg" over at andre lags spillere blir skadet, og jeg har alltid representert et mindretall skal man dømme ut fra svarene jeg fikk til tider.

 

På samme måte som våre supportere må tåle at Walcott gjør "2-0"-tegnet på vei ut, så må det gå an å slenge en liten "frekkis" tilbake uten at man mener det er fantastisk at han er ute.

 

Jeg synes ikke om når slikt skjer da karrierer står på spill, og det har jeg gitt uttrykk for før.

 

Bildet er dog tross alt mer harmløst enn å mene at "Jødene bør gasses", så kan vi ikke heller slå oss til tro med at begge supporter-gruppene er like ille?

Arsenal har vitterlig sine svin i skogen også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med å innrømme at skadefryden er stor hos meg i kveld. Jeg kjenner ikke Walcott personlig, jeg driter langt i Englands VM-sjanser og jeg hater Arsenal. Han er en ufyselig arrogant spiller på linje med de fleste i den stallen, overbetalte unggutter som aldri har vunnet noe som helst man allikevel innbiller seg at de er guds gave til fotballen fordi «Wenger knows» ikke sant?

Fotball er min hemmelige religion der jeg ikke er redd for å la følelsene flomme og vise meg fra mitt mest nedrigste. Let him die. :D

edit: må legge til at det selvsagt går grenser. Rasisme og hets av folkgrupper eller seksuelle legninger er neanderthalsk. Jeg hater f.eks ikke Sol C**tbell fordi han er svart eller homo, jeg hater han fordi han er den største idioten av en fotballspiller og personifiseringen av alt som er galt med fotballen i dag.

Endret av Solaar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I like måte :) Er koselig med litt vennskapelig fiendskap, det gjør det jo bare morsommere å følge denne kulturen. Fascinerende er det.

PS: Hadde jøder vært like gode i fotball som de er med penger hadde vi vært verdens beste klubb så jeg tror heller du skal nyte alt fotballtalentet vi sløser bort foran pengene som forsvinner, kista har nemlig ingen bunn! ;)

Lenke til kommentar

Vanskelig å ta Solaar veldig seriøs for å si det sånn, men ironisk å se at den verste av samtlige peker på alle andre og mener de er verre.

 

Til sammenligning så ble Capoue klappet av banen når han måtte ut med båre på Emirates. Til gjengjeld ble Theo kastet mynter på og sunget til med chants som "let him die" og "the kid isn't yours theo" (eller noe i den duren) på hjemmebane og reagerte etter å ha blitt provosert med en gestur som tilsa "2-0". Noe Bale gjorde uprovosert til sammenligning på White Hart Lane mot Arsenal sin borteseksjon forrige sesong.

 

You can't buy class. Selv om dere prøvde hardt i sommer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sier det igjen, Arsenal-supportere har vitterlig ikke tedd seg bedre opp gjennom tidens løp, og det har vært mange rasistiske tilrop og anti-sionisme (?) samt angrep opp gjennom årene.

 

Fotball-supportere generelt er en gjeng med premature drittsekker når de 90 minuttene er underveis, og selv om jeg hadde likt at Spurs-supporterne ikke kastet mynter mot hjelpemannskapet og Walcott så er det vel ikke akkurat sjokkerende?

Hvor mye slik dritt tror du ikke skjer som unngår kameraer eller mikrofonene?

 

Å henge seg opp i "hvem som er verst" er en diskusjon man aldri vil kunne diskutere konstruktivt og saklig, og er om mulig enda dummere enn "laget mitt er bedre enn ditt" der man ihvertfall har en tabell å backe up fakta med.

 

Husk også hva som er årsaken til "Yid Army" f.eks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Mr Brightside tilhører den delen av naive Arsenal-supporterne jeg trodde var opptatt med å krangle med Man U supportere på ungdomsskolen".

 

Osv osv.

 

Kan man droppe den lavpannede kjedelige persondiskusjonen nå?

Man snakker om anstendige forum, men hhr problemer med å akseptere at noen har sterkt varierende meninger fra "massen".

På et "anstendig forum" er det plass til alle de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så er det litt kontroversielt å glede seg over at andre blir skadet, og da må man forvente en reaksjon. En muligens karriersvekkende langtidskade som også hindrer for spillerens VM-deltagelse (de har ikke mange muligheter til å delta i VM i løpet av en karriere, og Walcott har allerede gått glipp av 1) er ikke noe jeg engang ville øsnket på Van Persie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen, hvor var alle Arsenal-supporterne som gråter over Walcott sin skade nå da jeg uttalte meg mot folk som frydet seg over andre lags skader, eller håpet andre spillere skadet seg før de møtte deres lag?

 

Eller er det kun aktuelt å diskutere fæle Spurs-supportere når et fåtall godter seg over Walcott sin skade rett etter at han aktivt provoserte Spurs-supporterne med vitende vilje?

 

Igjen, jeg forsvarer ikk at folk godter seg over Walcott sin skade, men jeg stiller spørsmålstegn ved at noen Arsenal-supportere først nå setter seg på sin høye hest og proklamerer det moralske lavmålet til Spurs-supportere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å ta Solaar veldig seriøs for å si det sånn, men ironisk å se at den verste av samtlige peker på alle andre og mener de er verre.

 

Til sammenligning så ble Capoue klappet av banen når han måtte ut med båre på Emirates. Til gjengjeld ble Theo kastet mynter på og sunget til med chants som "let him die" og "the kid isn't yours theo" (eller noe i den duren) på hjemmebane og reagerte etter å ha blitt provosert med en gestur som tilsa "2-0". Noe Bale gjorde uprovosert til sammenligning på White Hart Lane mot Arsenal sin borteseksjon forrige sesong.

 

You can't buy class. Selv om dere prøvde hardt i sommer.

 

Ikke meningen å prøve å holde denne diskusjonen i live, men måtte bare slenge inn denne, når Stefan_B mener Arsenal-fansen er så prektig og moralske:

 

Endret av el mindo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg bare vært aktiv på dette forumet siden i sommer, men jeg har generelt sett aldri kjent noen form for skadefryd mot andre lag og synes det er idiotisk uansett hvilken vei det går.

 

Skjønner meg ærlig talt ikke på hvorfor noen godter seg over at motstanderne svekkes av skader. Det er da ikke like tilfredstillene å slå et lag, og vite at et stort grunnlag for seieren var at skader reduserte motstandernes sin ellers store vinnersjanse, som å vinne med stolthet mot et fullt rustet lag. Det er ingen spillere jeg liker mindre enn Van Persie, men jeg håper at han er frisk som en fisk neste gang vi skal spille mot United. Den gangen vi kommer til å slå United skal det være forran øynene hans med han på banen. Ingenting hadde vært deiligere enn det.

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg bare vært aktiv på dette forumet siden i sommer, men jeg har generelt sett aldri kjent noen form for skadefryd mot andre lag og synes det er idiotisk uansett hvilken vei det går.

 

Skjønner meg ærlig talt ikke på hvorfor noen godter seg over at motstanderne svekkes av skader. Det er da ikke like tilfredstillene å slå et lag, og vite at et stort grunnlag for seieren var at skader reduserte motstandernes sin ellers store vinnersjanse, som å vinne med stolthet mot et fullt rustet lag. Det er ingen spillere jeg liker mindre enn Van Persie, men jeg håper at han er frisk som en fisk neste gang vi skal spille mot United. Den gangen vi kommer til å slå United skal det være forran øynene hans med han på banen. Ingenting hadde vært deiligere enn det.

Tror du hadde dratt frem noe ekstra godt om sentrale spillere hos konkurrentene ble skadet du også. Selv om solaar er den eneste som innrømmer det andre tenker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...