Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 DU ALTSÅ! http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Dawkins 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hvilken lagoppstilling vil man forresten se i kveld?Selv kunne jeg tenkt meg å se en lagoppstilling hvor man hviler sentrale spillere, ihvertfall de som har spilt mye i jula.FA-Cupen er moro den, men enda viktigere er det å få en god form i ligaen og kunne kjempe om fjerde-plassen også i år.Friedel; Fredericks - Dawson - Chiriches - Fryers; Lennon - Bentaleb - Capoue - Chadli;Kane - Soldado Meget ung og relativt urutinert start-ellever, men vi har som sagt en liga å tenke på også, selv om et trofè ville smakt utrolig godt åkkesom. Endret 4. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Måtte jo si at han heter Simon Jonathan Dawkins, da hadde jeg jo selvfølgelig visst hvem denne skadeutsatte utlånsnomaden var 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jo kan være enig med den startoppstillingen. Cup er cup, viktigere å gå for liga og fjerdeplass imo. Optimistisk her ja! Dog syntes jeg at jeg så ett intervju med TS, der han sa at Adebade kom til å starte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja stemmer forsåvidt det, men det er ikke hva JEG ville gjort.Komme her og slenge bemerkninger om hva hoved-treneren har uttalt i et intervju..MAKAN! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Foreslår at du sender en skikkelig sinnamail til Levy der du er oppriktig sinna over at Timmy uttaler seg til media om lagoppstilling UTEN å ha konferert med deg Jeg ville gjerne hatt Siggy inn på den lagoppstillingen din da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Eg e dypt såra og vonbrotn! Jeg har 5 ligagull, 3 CL-gull og nesten tosifret antall Cup-gull med Tottenham, JEG KREVER Å BLI HØRT!Ja Sigurdsson er jo frisk! Tenkte ikke på at grunnen til hans fravær var prisutdelingen jeg jo selv la ut bilde av..Smelle han inn på venstrekanten i stedet for Chadli da. Endret 4. januar 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Men bikkjen maser og vil på tur, så fjelltopp next... Må gå nå så rekker jeg kampen Du sitter på diskusjon, så da er du sikkert på jobb! Enjoy work heh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Insinuerer du at jeg kun er på Diskusjon.no når jeg er på jobb?The nerve.....Men tilfeldigvis er jeg det akkurat nå ja, men blir ihvertfall direktesendt kamp på meg i kveld! Itj færra nålles oppi fjellan! 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Tilfeldigvis, ja Ble en kort tur, men "Itj færra nålles oppi fjellan!" måtte jeg pokker meg google! Edit: Tim Sherwood: "What will I do if Adebayor celebrates right in front of the Arsenal supporters? I will join him." Endret 4. januar 2014 av Posemedchips 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Tilfeldigvis, ja Ble en kort tur, men "Itj færra nålles oppi fjellan!" måtte jeg pokker meg google! Edit: Tim Sherwood: "What will I do if Adebayor celebrates right in front of the Arsenal supporters? I will join him." Tilfeldigvis ja for tenk! Haha regnet nesten med det! Til og med en del trøndere som ikke tar den der lengre, desverre! Sherwood har ihvertfall barnet i seg enda. Både han og Adebayor er vel eks-Arsenal, så da har de jo noe til felles da! Edit: Sherwood har jo selvsagt ikke spilt der, men vokst opp som Gooner-supporter Endret 4. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Soldado gikk av i kampen i går grunnet skade... Såååå da har vi hva, 10-11 spillere skadet? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva har spillerene på dette, faktisk ganske sterke laget, til felles? Nesten litt tragikomisk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Oh! oh! Dette vet jeg svaret på!Alle sammen spiller for Tottenham Spurs! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du tok`an med en gang du, Snurr! Mange av de som hadde vært deilig å se på en "ikke skadet" liste, ja! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Fy fabian vad jag är kul!Foruten Naughton, og på en middels dag Townsend, så kunne jo samtlige der spilt i første-elleveren, latterlig skade-situasjon.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Greit offensiv 3-5-2 det der. 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 mohahahaha http://www.tv2.no/2014/01/06/sport/fotball/premier-league/5203550#.Usr5AvTuJ8F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå