Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karma is a bitch! Haha. Føler ikke at United ble snytt for mer enn hva Tottenham ble snytt for. Men det er deilig å se guttene gå seirende av banen på Old Trafford og høre United-folka sutre over at "hadde vi barre hatt dommeren med oss og ikke i mot oss."

Det er kanskje tidlig å påstå, men med Ferguson borte, så er kanskje en æra med tullete mange overtidsminutter, ufortjente straffer, underkjente mål osv. over.

Så langt er det deilig å være Spurs supporter i 2014. Håper det lar seg vare!

Lenke til kommentar

Problemet til TV2 er når man selger et produkt, hvor man har annonsert hvilke kamper som skal vises når, og så endrer man disse planene etter at folk har betalt.

Joda, de har kanskje sitt på det tørre med en liten skrift en plass i abonnementsavtalen, men det er uansett dårlig gjort å gå ut i ettertid å endre en sendeplan, bare for de en halvgod PL klubb har fått Norsk manager.

I og med at Tottenham er den 4. største supporterklubben (for engelske klubber) i Norge, så vil jeg påstå at det er et større publikum som har interesse for å se Spurs, fremfor de som vil følge med Cardiff og OGS.

Jeg ser nyhetsverdien i OGS sin første kamp, men at han skal trekke så mange TV/Nett-tittere til Cardiff-kamper utover i sesongen ser jeg ikke helt.

Er så uhorvelig glad for at jeg kuttet ut Sumo-abonnementet mitt i sommer. Finnes så mange andre bedre alternativ der ute.

COYS!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...