Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Charlie Adams - THE BEAST IS WATCHING YOU!!! Gi den mannen en medalje! Darn it, Snurre...? Have you nothing else to do? 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) På jobb nei? Er de gal?! Edit: Kan gjerne slette min slik at det ser ut som om jeg har noe bedre å gjøre altså Endret 31. desember 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg kan poste den jeg og, om dere vil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Næh. Gidder ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Si det til meg neste gang vi treffes så skal jeg gi deg det samme blikket som Sandro har på det bildet! 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Edit: Kan gjerne slette min slik at det ser ut som om jeg har noe bedre å gjøre altså Haha, nei for all del, har du det behagelig på jobb, så har du det behagelig på jobb 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Si det til meg neste gang vi treffes så skal jeg gi deg det samme blikket som Sandro har på det bildet! Da blir du voldtatt (igjen) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er jeg forresten den yngste av Spurs-supporterne her inne?Trodde Posemedchips var på min alder (25) men er da jaggu passert 3 tiår du også Føler meg som en liten snørrkvalp.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ta det helt med ro, jeg er så uansvarlig at du lett kan gå for eldre enn meg Faen det høres så gale ut, når du sier jeg har passert 3 TIÅR!!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Haha, fy faen så gammelt. Enn å være over 30! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ta det helt med ro, jeg er så uansvarlig at du lett kan gå for eldre enn meg Faen det høres så gale ut, når du sier jeg har passert 3 TIÅR!!!! Jo men jeg er jo MINST like uansvarlig Haha! Jeg har jo passert et kvart århundre! Haha, fy faen så gammelt. Enn å være over 30! Hvor gammel er du igjen sa du? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jo men jeg er jo MINST like uansvarlig Haha! Jeg har jo passert et kvart århundre! Se der ja.. Du har allerede løpt gjennom ca 1/3 av livet ja! It goes fast, doesn`t it??? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Blir verre når man får unger sies det. Vurderer å bare flytte inn i et høl rett ved siden av White Hart Lane og leve på frityrstekt fisk ut livet! Men da blir jeg vel ikke stort gamlere enn 40 uansett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hvor gammel er du igjen sa du? Det er min store hemmelighet! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Blir verre når man får unger sies det. Vurderer å bare flytte inn i et høl rett ved siden av White Hart Lane og leve på frityrstekt fisk ut livet! Men da blir jeg vel ikke stort gamlere enn 40 uansett Men tenk på fordelen, da har du røflig 15år med fotball utafor døren... Dog, siden du allerede er 25, så høres 15år kanskje ikke så lenge ut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ihvertfall ikke med tanke på at de siste 10 har gått relativt fort Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Åra går bare fortere og fortere, er bare å åpne flaska og prøve å glemme tiden. SKÅL og Godt Nytt år! 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det blir, som ventet, ikke gjort noe med klagen på Adams "Senere tirsdag meldte en FA-talsmann at det ikke vil bli innledet disiplinærsak mot Adam. Dommeren så ikke hendelsen, noe som betyr at en spiller kan bli straffet på grunnlag av videobevis. - Det kan skje bare dersom de tre tidligere dommerne som har gått gjennom videobildene alle var enige om at forseelsen burde ført til rødt kort. Ettersom det ikke var tilfelle, vil vi ikke gjøre mer, sa talsmannen." Godt Nyttår til alle, flasken er åpnet, bikkja er livredd, så blir en rolig kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå