Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Hvis planen er å spille med Eriksen på venstre ser jeg ikke noe behov for en annen venstreback enn Rose/Ekotto. Eriksen liker å trekke inn i banen mye på samme måte som da vi hadde Modric i den rollen og akkurat som Ekotto/Bale på den tiden fungerte bra som venstreback på overlapp avhengig av hvor offensivt vi ønsket å stille ser jeg ikke at Ekotto/Rose vil fungere noe dårligere.

 

Skal vi derimot spille med en ren ving som Chadli f eks så vil jeg gjerne ha mer defensiv trygghet der bak slik at vi ikke blir for åpne når både back og ving er i angrep. Tviler på at en uerfaren unggutt er riktig valg da.

 

Edit: uerfaren unggutt var vel å ta i, men er bare skeptisk til spillere som ikke har lykkes i andre PL-klubber. Tiden før det er jo lovende da så for en billig penge/lån er vel dette en liten risiko å ta.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ein grunn til at United ikkje ser ut til å ville ha karen lenger.

;)

 

Han henger alltid på etterskudd (begge veier). Det siste han gjorde var å oppheve offsiden med 7-8 meter og dermed serverte Carlton Cole en gavepakke. Passer absolutt ikke i en klubb som setter en såpass høy forsvarslinje som Spurs (dersom dere fortsatt gjør det under Sherwood).

 

Hadde gått aldeles glimrendes sammen med Dawson med andre ord :ph34r:

Nei, vi kjører vel ikke en like høy forsvarsrekke nå

Lenke til kommentar

Hvis planen er å spille med Eriksen på venstre ser jeg ikke noe behov for en annen venstreback enn Rose/Ekotto. Eriksen liker å trekke inn i banen mye på samme måte som da vi hadde Modric i den rollen og akkurat som Ekotto/Bale på den tiden fungerte bra som venstreback på overlapp avhengig av hvor offensivt vi ønsket å stille ser jeg ikke at Ekotto/Rose vil fungere noe dårligere.

 

Skal vi derimot spille med en ren ving som Chadli f eks så vil jeg gjerne ha mer defensiv trygghet der bak slik at vi ikke blir for åpne når både back og ving er i angrep. Tviler på at en uerfaren unggutt er riktig valg da.

 

Edit: uerfaren unggutt var vel å ta i, men er bare skeptisk til spillere som ikke har lykkes i andre PL-klubber. Tiden før det er jo lovende da så for en billig penge/lån er vel dette en liten risiko å ta.

 

Ikke mer å tilføre der, helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...