Solaar Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hvis planen er å spille med Eriksen på venstre ser jeg ikke noe behov for en annen venstreback enn Rose/Ekotto. Eriksen liker å trekke inn i banen mye på samme måte som da vi hadde Modric i den rollen og akkurat som Ekotto/Bale på den tiden fungerte bra som venstreback på overlapp avhengig av hvor offensivt vi ønsket å stille ser jeg ikke at Ekotto/Rose vil fungere noe dårligere. Skal vi derimot spille med en ren ving som Chadli f eks så vil jeg gjerne ha mer defensiv trygghet der bak slik at vi ikke blir for åpne når både back og ving er i angrep. Tviler på at en uerfaren unggutt er riktig valg da. Edit: uerfaren unggutt var vel å ta i, men er bare skeptisk til spillere som ikke har lykkes i andre PL-klubber. Tiden før det er jo lovende da så for en billig penge/lån er vel dette en liten risiko å ta. Endret 30. desember 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Får ikke til å linke direkte her, men her er Adam`s "forsøk" på å ta ballen fra Paulinho... https://vine.co/v/hVm5zdYrZ0B Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er vel ein grunn til at United ikkje ser ut til å ville ha karen lenger. Han henger alltid på etterskudd (begge veier). Det siste han gjorde var å oppheve offsiden med 7-8 meter og dermed serverte Carlton Cole en gavepakke. Passer absolutt ikke i en klubb som setter en såpass høy forsvarslinje som Spurs (dersom dere fortsatt gjør det under Sherwood). Hadde gått aldeles glimrendes sammen med Dawson med andre ord Nei, vi kjører vel ikke en like høy forsvarsrekke nå Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Får ikke til å linke direkte her, men her er Adam`s "forsøk" på å ta ballen fra Paulinho... https://vine.co/v/hVm5zdYrZ0B Verste spilleren i PL pr dags dato. Han suger rævballe og kompenserer for det med å spille stygt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Charlie Adam var jeg glad vi ble kvitt, han er for treig til å spille i PL. Både i hodet og føttene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Forbanna synd det ikke ble skåring.. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis planen er å spille med Eriksen på venstre ser jeg ikke noe behov for en annen venstreback enn Rose/Ekotto. Eriksen liker å trekke inn i banen mye på samme måte som da vi hadde Modric i den rollen og akkurat som Ekotto/Bale på den tiden fungerte bra som venstreback på overlapp avhengig av hvor offensivt vi ønsket å stille ser jeg ikke at Ekotto/Rose vil fungere noe dårligere. Skal vi derimot spille med en ren ving som Chadli f eks så vil jeg gjerne ha mer defensiv trygghet der bak slik at vi ikke blir for åpne når både back og ving er i angrep. Tviler på at en uerfaren unggutt er riktig valg da. Edit: uerfaren unggutt var vel å ta i, men er bare skeptisk til spillere som ikke har lykkes i andre PL-klubber. Tiden før det er jo lovende da så for en billig penge/lån er vel dette en liten risiko å ta. Ikke mer å tilføre der, helt enig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Forbanna synd det ikke ble skåring.. Han burde kanskje dytta ballen inn i midten i stedet for. (Men Paulinho hadde vel ikke scora uansett da). Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Å være Tottenham-supporter er litt som å se en god film med en dårlig slutt Visste faktisk ikke at Kong Harald var Spurs-fan Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 "Tottenham-supporteren er en småfilosofisk romantiker som tåler å tape." Så sant, så sant. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Er det egentlig mange andre klubber enn oss i PL som har en bestemt spillestil de konservative supporterne mener vi SKAL spille? Altså "The Tottenham Way"? Å være Tottenham-supporter er litt som å se en god film med en dårlig slutt Visste faktisk ikke at Kong Harald var Spurs-fan Var mye i London som barn og fikk relasjonen derfra mener jeg å huske? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Er det egentlig mange andre klubber enn oss i PL som har en bestemt spillestil de konservative supporterne mener vi SKAL spille? Altså "The Tottenham Way"? Stoke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 De har jo faktisk forsøkt å spille fotball under Mark Huges Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Men er de konservative supporterne fornøyde!? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 DET, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Å være Tottenham-supporter er litt som å se en god film med en dårlig slutt Visste faktisk ikke at Kong Harald var Spurs-fan Var mye i London som barn og fikk relasjonen derfra mener jeg å huske? Stemmer det, og ekstra morsomt mtp at hans far var Arsenal-fan! Tottenhams Venner har for øvrig gitt ham ei Spurs-drakt med "King" på ryggen i bursdagsgave 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Så det var ungdoms-rebellen Harald?"Up yours pappa! Jeg heier på det ORDENTLIGE laget fra Nord-London!" Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Haha ja det var det sikkert, er vel blitt Chelsea-fan av Håkon nå da Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Haha ja det var det sikkert, er vel blitt Chelsea-fan av Håkon nå da Håkon virker da som en anstendig mann, så det kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Enda verre, West Ham.Når han tar over tronen skal du se det blir West Ham-effekter hengende fra slottsbalkongen, pluss at han bruker apasjen sin (og en del skattepenger som han har "lånt") til å finansiere Charlie Adam til West Ham.Da blir det moro skal du se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå