Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, godt kampen på OT er unnagjort. Synes vi klarte oss bra i 60 min, men når Kranjcar og Livermore hadde løpt fra seg alt de hadde gikk det rett nedenom og hjem. Å sette inn Pav og Thudd for Kranjcar og Livermore var kanskje det dårligste byttet jeg har sett i Redknapps historie for Spurs. VdV kan ikke spille CM, dermed blir Thudd alene på midten mot 3 raske, intelligente United spillere. Thudd er jo alt annet enn rask.

Når i tillegg forsvaret rygger og gir enorme rom til djevlene, er det ikke rart de klarer å senke oss lett.

Vi bør også selvsagt ha mål på minst 2 av sjansene vi jobber oss til. (Lennon roter bort ballen mens VdV er helt åpen, Defoe i stanga)

Forventet ikke poeng på OT, men de siste 30 minuttene av denne kampen var helt tragisk. Håper Sandro er frisk snart og Modric slutter å grine.

Lenke til kommentar
Vi bør også selvsagt ha mål på minst 2 av sjansene vi jobber oss til. (Lennon roter bort ballen mens VdV er helt åpen, Defoe i stanga)

Jeg er ingen Tottenham-supporter, men jeg ble faktisk provosert og sur av den hendelsen. Faen så ekstremt mongo! Latterlig RÆVA av Lennon.

Lenke til kommentar

Ramos hadde 54 kamper for Spurs før han ble sparket. Tar man de siste 54 kampene til Redknapp har han kun vunnet 1 kamp mer enn Ramos. Bruker man ligamodellen for poeng har Redknapp tatt 5 poeng mer enn Ramos på 53 kamper.

Nå skal de sies at en stor del av de siste 54 kampene er mot bedre lag enn de 54 Ramos hadde, blant annet pga Champions League, men synes uansett ikke dette er bra nok av Redknapp. Vi taper for mange kamper mot bunnlag, og nå i de siste har vi vist at topplagene i PL er milevis foran oss. Manchester vs Nord-London: 13 - 3

1-2: Manchester

3: Chelsea

4-6: Liverpool, Nord-London (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar

Mange Tottenhamsupportere jeg kjenner som har ønsket Redknapp sparket i lengre tider nå.

Selv har jeg forsvart ham og mener at vi bør gi han en sjangs.

Men om man ser på de siste 10 kampene i fjor og åpningen i år så føler jeg at Redknapp i grunn ikke kan ta Tottenham steget videre.

Tror mye av det Tottenham sliter med nå kan forklares ut i fra VdV sitt utsagn i fjor.

Vi trener ikke, vi spiller og koser oss på trening..

Enkle grep i forsvar, som feks å vise Kaboul hvordan man markerer å følger mann.. Alt for mye vas i forsvaret.

Midtbanen vår som briljerte første del av sesongen i fjor er plutselig blitt til lilleputter.

På de 3-4 siste kampene så tror jeg ikke Bale har utfordret å komt forbi mer en 3-4 ganger. Ikke engang veggspill med Eckotto.

Lennon virker tam, eksplosiviteten er helt borte. Dårlig tilbakejobbing. Eneste som får pluss i boka er Sandro som står på som en helt.

Modric har hjernen på helt feil plass for tiden. Spill til du blir solgt, og slutt å syte. Evt ikke skriv under på en uberkontrakt rett før sommeren og klag noen måneder etterpå.

Spisser er for tynt. Crouch scorer i Champions League, men det hjelper oss lite når vi ikke engang kommer oss dit.

Ståpåviljen og vinnermentaliteten virker å være helt borte.

Selg Modric og Crouch. Få inn litt rutine i forsvaret. Håper Gallas er snart tilbake.

Få inn en som kan styre midtbanen. Som ikke er redd for å kjefte på andre spillere og dra laget opp når det går dårligt.

Greit med kjøp av Adebadeball. Hater fyren, men han påstår at han har skjerpet seg siden Arsenaltiden.

Noe jeg også savner er denne fighten om plassene på laget.Mange av spillerne virker å ha fått klippekort på laget. 3-4 dårlige kamper på rad men alikevell så spiller de.

Ikke rart spillere som Kranjcar ønsker seg vekk. Feks når Bale har 3 dårlige kamper på rad så bytt han ut ffs.

Sett inn Kranjcar og la han få spille. Da får du med en gang en intern kamp om plassene. Spiller Kranjcar bra så fortsetter du med han.

Et godt eksempel på dette var 2 av kampene i slutten av forrige sesong.

Kranjcar kom inn som innbytter i 2 kamper og scora i begge.

Neste kamp igjen var han byttet ut til fordel for Bale.

Helt feil i mine øyne.

Nå ble det mye tekst og mye hat. Men når man har den stallen og kapasiteten som Tottenham sitter på så er det forferdelig å se det gå til helvette...

Lenke til kommentar

Parker og Barry fikk virkelig gjennomgå av fjørtoft på vg tv i går. Noe med spillere som bare slår på tvers eller bakover var dårlige. Synes fjørtoft var ganske fresh, men litt sterke meninger, men var sjelden enig med fyren.

Ikke at barry er så vanvittig god da og jeg ser poenget med at han ikke har hevet england. Nå det er sagt har ingen andre midtbane spillere som Gerrard eller Lampard heller gjort det så et litt svakt argument.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

24 mill pund i pluss dette vinduet, samtidig har vi hentet inn Parker og Adebayor i tillegg til en del lovende talenter. I tillegg leste jeg et sted at det er kuttet 270 000 pund bare i lønnskostnader. MEn det viktigste er at vi klarte å beholde Modric. Er faktisk rimelig fornøyd med dette vinduet jeg.

Lenke til kommentar

hohoho så morsom du er. Lykke til down under btw.

;)

Må jo være litt vennlig rivalisering. Tror uansett Parker kan være en viktig ressurs for dere. Mye av det han bidrar med, er å gå foran som et godt forbilde, og så og si alltid gi 100%. Ikke den best tekniske spilleren, men flink til å gå på dundrende løp, og committe seg 100% i taklinger og ballvinn. 360 graders spinnen hans er nyttig, og er ofte i bruk, ganske likt Xavi. Kjapp i vendingene er han.

Man vet hva han får, og når man klarer å profittere £5m på å skaffe Parker inn og Crouch ut, så har man jo klart å få til en bra deal. Lykke til videre i sesongen, men dere kan godt gjøre det litt dårlig akkurat nå, slik at dere må sparke 'Arry.

EDIT:

Det har vært et bra vindu for dere, men dere burde skaffet en bedre spiss enn Adebayor på topp. Spissene samt midtforsvaret deres, gjør at jeg ikke tror dere klarer topp 4 i år.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...