Posemedchips Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God Jul, godtfolk Må ha med litt fra Sherwood, vet fremdeles ikke om jeg liker tanken på han i sjefsstolen, men han har hjertet på riktige plassen iallefall Tim Sherwood : 'It’s an honour to be Head Coach of this top club. It’s a club that means a lot to me. I’ve known it from the grass roots right up to the first team, worked at every level of the football club and played here.'If you cut me In half, I bleed the colour of the club. It's a proud moment.' Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God Jul til alle Spurs-fana ja! Og må det bli et forrykende flott nytt år. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Og god jul fra Beast aka Sandro 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det går ikke å ikke like den mannen! God Jul yiddos! 2 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Broen til E.Lamela har sagt på twitter at Erik starter imorgen... Stemte forrige gang, så håper det nå også Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Lurer på om han får lov til å holde på med det der særlig lenge. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tja, egentlig ikke imponert over kampen idag.. Rotete forsvar på 1-1, fint mål av Eriksen. Men det er egentlig det eneste jeg kommer til å huske fra denne kampen. Dawson ødela offside fellen en gang eller to i første omgang, heldigvis har vi en sweeperkeeper. Det mangler noe.. Jeg sitter ikke lenger å venter på en fantastisk kontring, eller den magiske pasningen som løser opp en halv midtbane og ett forsvar. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Dette er worst case scenarioet jeg frykter: http://thepremierleagueowl.com/daniel-levy-creating-the-threat-of-talent-drain-at-tottenham/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Men det kunne jo skjedd selv om AVB fortsatt var manager. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 AVB har et større navn enn Sherwood (som jo er nevnt i teksten), sant at ringvirkningene kan komme etter å ha sparket en trener midt i sesongen. Det blir å starte fra scratch igjen.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Med andre ord så er alt som normalt i Tottenham-leiren Merkelig hvordan alt kan endres i løpet av bare noen få måneder. Endret 27. desember 2013 av oOF Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ja jeg er en smule oppgitt.. Men man kan ikke annet enn å stille seg bak den nye treneren og støtte laget, håpe de største profilene ikke stikker i løpet av de to nestr overgangsvinduene. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Alt som står der stemmer, jeg har alltid støttet Levy men denne gangen gjorde han en stor feil. Så er det bare å håpe på litt flaks og at Sherwood lykkes, men hvem er det jeg lurer? Det er jo tross alt Spurs vi snakker om her. Join the merry-go-round! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Gylfi Sigurdsson ble årets idrettsutøver i Island! Endret 28. desember 2013 av Snurreleif 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Lloris, Naughton, Dawson, Chiriches, Fryers, Lennon, Paulinho, Dembele, Eriksen, Adebayor, Soldado Ihvertfall litt muskler på midtbanen i dag, men sjekk backene våre.. Subs: Friedel, Fredericks, Vejkovic, Capoue, Bentaleb, Chadli, Lamela. Med den benken der skal man ihvertfall ikke se bort i fra at Lamela muligens får noen minutter. Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1559325 Endret 29. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Si hva man vil om Soldado, men gutten kan sparke en ball knallbra når den ligger død. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Får vi 19 straffer til nå som han setter, så har vi ihvertfall ikke brukt mer enn £1m for hver straffe Endret 29. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Får vi 19 straffer til nå som han setter, så har vi ihvertfall ikke brukt mer enn £1m for hver straffe Kanskje litt tidlig å komme med en uttalelse som det her.. men snakker vi om årets røverkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå