Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Van Gaal jungel trommen går for fullt ikveld! Van Gaal : I have said I would like to work in the Premier League. So its a realistic possibility. Theres a time where it will be made public, and theres a time which is needed to prepare things, sort things out. Theres no place to talk to the media at that point Van Gaal :"Everyone who knows me knows I won't do 2 jobs at the same time."I've always said that I want to work in the Premier League, so there's a chance." Leste det samme akkurat nå.Lenge siden sist jeg så et klubblag han styrte, hva slags fotball står han for egentlig? Edit: blander trener-navn her jeg nå.. Gaal vet jeg da jaggu hvem er! Endret 22. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Er det ikke Ajax-skolen da? As a coach he is known as a slow starter who frequently finds his players needing ample time to grasp his tactics and intent of play. Generally his teams gather results in the second or third season under his coaching, an exception being the 2009–10 season when he grasped the German Bundesliga title and lost the UEFA Champions League final with FC Bayern Munich. During several periods in his career, Van Gaal has had his troubles with the media. He is known to be very blunt with media representatives he perceives to be asking him 'stupid' questions. More of the same, med det media-greiene i alle fall. Endret 22. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jo innså det omsider Trente jo Barca også vel? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det ikke Ajax-skolen da? More of the same, med det media-greiene i alle fall. Ja det der høres jo ut som en eldre AVB. Ikke pokker om han får 3 år om resultatene uteblir. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Mer rykter... Om noe av dette har rot i virkeligheten må gudane vite, men jeg kjeder meg, så Ruud Guilt : "AVB didn't spend it good but I think van Gaal can do something with the team." "It would be really interested if Van Gaal came to spurs. I would definitely follow it. Spurs plays interesting football, always." 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja det der høres jo ut som en eldre AVB. Ikke pokker om han får 3 år om resultatene uteblir. De forventer vel resultater fra høsten igjen av da, om de ansetter han, går jeg ut i fra. Jo innså det omsider Trente jo Barca også vel? Ajax, Nederland, Barca, the works. (Og gjorde det ok med Bayern og!) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tim Sherwood har fått jobben ut sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Til og med sommeren 2015 mener du vel? Jup; Tottenham Hotspur @SpursOfficial 1m The Club can announce that Tim Sherwood has been appointed Head Coach with a contract to the end of the 2014/15 season Endret 23. desember 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Stemmer, bare jeg som hørte kommentatorene på Sky feil. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vet egentlig ikke hva jeg syntes om den kontrakten der. Jaja, in Levy we trust? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det gikk fort. Nesten så man kan begynne å tro på spekuleringene om hva som foregår i kulissene. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Spennende er det ihvertfall. Helt umulig å spå hvordan han vil gjøre det synes jeg. Blir artig å se hvordan han gjør det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Solaar kommer til å få den beste julen på flere år Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Solaar kommer til å få den beste julen på flere år Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Om det blir som mot Southampton blir det vel i det minste underholdende å se på Spurs igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Sherwood etter første kamp så veldig svart ut for fremtiden. Sherwood etter andrekamp så meget bra ut. Var veldig skeptisk te laguttaket i cupen, men blei positivt overraska på lørdag. Vi får gå for gull i år nå Endret 23. desember 2013 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Aaaargh! Har ikke vært så skeptisk siden Boring George tok over. Er vel ikke tvil om hvem som har forgiftet bakrommet. Frem til vi vinner noe er han intet annet enn Ormtunge for meg. Å holde med Spurs er som å være Bill Murray i Groundhog day. Sirkelen er sluttet og vi begynner nå på nytt igjen... Endret 23. desember 2013 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Capuoe og Holtby har spilt for U-21 laget.. Ikke med i Timmy`s planer, kanskje? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Begge trenger kkamptrening. Begge starter sikkert på benken i neste kamp uansett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God Jul fellow yiddos! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå