Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Van Gaal jungel trommen går for fullt ikveld!

Van Gaal : I have said I would like to work in the Premier League. So its a realistic possibility. Theres a time where it will be made public, and theres a time which is needed to prepare things, sort things out. Theres no place to talk to the media at that point

Van Gaal :"Everyone who knows me knows I won't do 2 jobs at the same time."I've always said that I want to work in the Premier League, so there's a chance."

Leste det samme akkurat nå.

Lenge siden sist jeg så et klubblag han styrte, hva slags fotball står han for egentlig?

Edit: blander trener-navn her jeg nå..

Gaal vet jeg da jaggu hvem er!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke Ajax-skolen da?

As a coach he is known as a slow starter who frequently finds his players needing ample time to grasp his tactics and intent of play. Generally his teams gather results in the second or third season under his coaching, an exception being the 2009–10 season when he grasped the German Bundesliga title and lost the UEFA Champions League final with FC Bayern Munich. During several periods in his career, Van Gaal has had his troubles with the media. He is known to be very blunt with media representatives he perceives to be asking him 'stupid' questions.

More of the same, med det media-greiene i alle fall.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Aaaargh! Har ikke vært så skeptisk siden Boring George tok over. Er vel ikke tvil om hvem som har forgiftet bakrommet.

Frem til vi vinner noe er han intet annet enn Ormtunge for meg.

Å holde med Spurs er som å være Bill Murray i Groundhog day. Sirkelen er sluttet og vi begynner nå på nytt igjen...

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...