Posemedchips Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Baldini sies å ha tilbudt seg å slutte - Levy sa nei. Ang kamp imorra.. Forventer egentlig ingenting utenom innsats... Litt mer plan enn angrip angrip angrip! Tar en seier som bonus. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Har man troen på seier i morgen? Nope. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Lloris Walker - Dawson - Chiriches - RoseLamela - Dembele - Eriksen - SigurdssonSoldado - Adebayor Nok en meget offensiv oppstilling.Håper på gode opplevelser for Lamela, Eriksen, Soldado og Adebayor, men tror Southampton på St.Mary's blir for tøft.Our subs today - Friedel, Capoue, Fredericks, Bentaleb, Holtby, Chadli, Defoe. Endret 22. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Omfg. Kommer til å tape 5-0 igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Både Bentaleb og Fredericks på benken vitner vel om skade-problemene vi har i øyeblikket.Capoue er sikkert der som dekning på stopper-plass, men da synes jeg det er litt merkelig at ikke Fryers er der i stedet for f.eks Fredericks. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Startet en kamptråd kjapt og gæli.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558362 Endret 22. desember 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Omfg. Kommer til å tape 5-0 igjen. Glad for å ta feil! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Glad for at vi alle tok feil Edit:Greit nok at vi har gjort det bedre på bortebane enn hjemmebane hele sesongen, men dette hadde jeg ikke trodd forrige kamp tatt i betraktning!Vi bør være negative oftere Endret 22. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Flott med 3 poeng! Herlig at Ade endelig blir brukt og svarer med å score mål! Nå ser jeg frem til torsdag da jeg flyr over til London for å bevitne 6 nye poeng til oss i romjulen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Problemet med Ade slik jeg ser det er at du aldri vet hvor du har han.Han kan være knallgod til typ Januar, for så å gå tilbake til å være lat og uengasjert. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Indeed. Jeg stoler ikke et sekund på BadAde. Positivt overrasket av Bentaleb! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Ja han var bra etter at han kom inn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Bentaleb er vel den av ungguttene jeg stoler mest på når det kommer til å være stabil, har så og si aldri hørt noe negativt om han, og han spiller med stor ro til å ha en så viktig rolle i en så ung alder.Tror faktisk han og Carroll ville vært en spennende fremtidig midtbane-duo, om de noen gang får sjansen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis Sherwood blir kan du være sikker på det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Var det ikke du som holdt Gaal som en av favorittene dine Solaar? Kan hende jeg blander med noen fra TV. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Hva er det Foy driver med egentlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Sjekker moves vel! Can't touch that vøtt. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Van Gaal jungel trommen går for fullt ikveld! Van Gaal : “I have said I would like to work in the Premier League. So it’s a realistic possibility. “There’s a time where it will be made public, and there’s a time which is needed to prepare things, sort things out. There’s no place to talk to the media at that point” Van Gaal :"Everyone who knows me knows I won't do 2 jobs at the same time."I've always said that I want to work in the Premier League, so there's a chance." Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg har troa på Martin Jol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå