Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del og ligaens del. Har sansen for Laudrup, og tenker han står for attraktiv fotball. Spurs-stallen passer nok sikkert greit for Laudrups filosofi om spillende fotball, men jeg tror ikke han vil få tiden han trenger for å rydde på plass det defensive hos dere. Samtidig er det artig å følge med Swansea så lenge han er trener der.

Så til Capello: en av de beste i klassen. Han trenger ingen bestemt spillestil eller formasjon, han tilpasser alt til laget han har (noe AVB tydelig ikke klarte mot Liverpool, høyt press med trege forsvarsspillere mot ligaens beste spiss...).

Det som taler mot Capello er vel en "middels" innsats som England-trener. Engelskmennene har jo alltid ment de har det beste landslaget i verden, og Capello klarte ikke vinne noe med dem.

Lenke til kommentar

Tim Sherwood blir midlertidig sjefolainen hos Spurs.

Nå når nyheten har fått sunket litt inn, idiotisk avgjørelse av Levy&Co. Første sesongen gjorde AvB det mycket bra, må så selge juvelen sin, får lov å bruke 100mill£ på spillere, og blir ikke gitt en halv sesong på å kjøre inn laget? Pfft :/

Greit at tapene mot pool, city svir, men come on!!!

Mister litt gløden når det holdes på sånn..

Ang trener: De Boer, kanskje? Han gjør det jo gjevnt meget bra i Ajax(iallefall i hjemmeligaen)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser fra Lars Tjærnås`s artikkel i aftenposten.

"Guus Hiddink er tilgjengelig, og et godt navn. Michael Laudrup og Manuel Pocchetino må kjøpes fri fra konkurrenter i samme liga, Jurgen Klopp og Diego Simeone fra andre klubber. Jürgen Klinsmann har et stort navn i klubben, og er ledig til sommeren."

Klinsmann hadde gjort meg litt vårkåt tbh! Klopp lige så.

"Ole Gunnar Solskjær har et stort navn i England, og kan sikkert overtales til å bli ledig nå." sier han også.

NEI NEI NEI NEI, liker Solkskjær, men vil for all del ikke ha han inn i Spurs nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...