Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Soldado mistet sitt ufødte barn for to uker siden http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10518366/Tottenham-Hotspur-v-Liverpool-Spain-striker-Roberto-Soldado-vows-to-repay-fans-faith.html Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, så det.. Trist! Håpe han får massiv støtte på kampen imorra.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Litt for drøyt for min del! Men hvis vi skaffer "ok teip" eller vokse-utstyr er jeg ladd. Ihvertfall om logoen til motstander-laget blir synlig! Typ THFC med den få hårene du har igjen på leggen, moahahaha! Vokse NUFC på leggen din hadde vært ålreit. Jævla trist med Soldado Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Next game. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Man blir jo trist av å se på AVB i intervjuet. Han virker som en fryktelig slagen mann. Han bør få laget til å reise kjerringa i neste kamp. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Blir nok en del mer press på AvB fremover, ja. Men Spurs er bare 6 poeng bak `pool og chelsea på 2/3 plass. Tap mot liverpool og City er ikke krise i seg selv.. 0-11 i bagasjen mot de to lagene... DET er ikke bra. Tror han sitter trygt enn så lenge. En forsvarsrekke bestående av Walker/Vert/Chiriches/Rose hadde vært så uendelig mye bedre. Men da må jo midtbanen hjelpe til også.. Makan til likegyldighet i forsvarsarbeid på f.eks 2-0 målet(tror jeg det var)! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Blir jo ikke bedre når bilder av Capello på WHL i dag florerer på sosiale medier. Å sparke AVB vil kun gjøre ting vondt verre tror jeg, det siste klubben trenger nå er enda mer usikkerhet. Vil helst se han få sitte ut neste sesong også. Endret 15. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Ikke mye, men første avis som melder at han har blitt sparket. Endret 15. desember 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Ja snøballen begynte å rulle en halvtime siden. Noen sier sparken, andre møte. Endret 15. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 _Hvis_ han skulle gått, hvem kunne dere tenkt dere som neste mann? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ingen anelse. Før han ble ansatt ville jeg ha Martinez eller Rodgers, men de er jo uaktuelle. Har rett og slett ikke tenkt på erstattere da jeg mener tiden er inne for at Spurs gir en manager tid. Og værsåsnill ikke si Solskjær.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 `Arry blir vel lansert i avisene snart Har ikke tenkt i de baner egentlig, men som Snurre sier: IKKE Solskjær! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Redknapp tilbake hadde vært noe, haha. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ikke mye, men første avis som melder at han har blitt sparket. beIN sport er en av de aller største sportskanalalene i Frankrike som alltid viser CL og daglige fotballnyheter. Det vil være en mega flause for kanalen om dette skule vise seg å være feil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Redknapp tilbake hadde vært noe, haha. For tabloidene ja? Levy ville (heldigvis) aldri tatt tilbake Harry, såpass stoler jeg på Levy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kanskje dere kan hyre inn Steve Clarke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Steve Kean er fremdeles ledig. Kan ikke fatte at ingen storklubber har hentet han enda, siden han gjorde det utrolig bra med Blackburn. Snill, ærlig, avholdsmann, snakker aldri drit om andre, har aldri mistet lappen pga fyllekjøring, spiller fantastisk fotball og får gode resultater. Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå