Posemedchips Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Hvis de 4/5 klarer å mate Soldado med gode baller, så tror jeg mye løsner for oss. Ja, har merket det samme.. Vertonghen har virket å bli furten litt kjapt. Han og Vlad blir ett sterkt stopperpar. Ang match imorgen, håper jeg AvB sender ut folk som spiller lite.. Fryers, Lamela, Siggy, Kane kanskje? Spar flest mulig til `pool kampen på søndag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Håper så mange Tottenham-spillere som mulig har en rævva kamp mot Liverpool i helga. Jeg har lite tro på at Liverpool tar poeng i denne kampen, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Blir så lei meg når Vertonghen ikke smiler For min del kan han gjerne slenge Archer, Bentaleb, Fryers, Lamela og Kane utpå banen. La så mange unge som mulig spille, med mindre han går for 6 seire og 100% uttelling. Edit mot Anzhi altså. Endret 11. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har Suarez som kaptein på Fantasy. Håper så mange Tottenham-spillere som mulig har en rævva kamp mot Liverpool i helga. Jeg har lite tro på at Liverpool tar poeng i denne kampen, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2013 Håper så mange Tottenham-spillere som mulig har en rævva kamp mot Liverpool i helga. Jeg har lite tro på at Liverpool tar poeng i denne kampen, for å si det forsiktig. Suarez kommer til å leke seg med Dawson. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har Suarez som kaptein på Fantasy. Ditto.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/12/sport/fotball/premier_league/tottenham/maradona/30806873/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 http://youtube.com/watch?v=p-hYvqokgJg 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/12/sport/fotball/premier_league/tottenham/maradona/30806873/ *gjesp* Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Fantastiske sandro 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Om stillinga holder seg er Spurs det beste laget i EL per nå! Wooo, top of the league. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Dagens beste: 3 poeng: Soldado (vanskelig å komme utenom da han skårer hattrick og spiller så og si hele kampen). 2 poeng: Dembele, ganske nær ved å være kampens beste for min del men blir byttet ut ganske tidlig. Jobber steinbra defensivt og er nesten umulig å ta ballen fra. 1 poeng: Townsend, trekker veldig ned at når han bytter til høyrekanten så faller han tilbake til gamle synder, men spilte veldig bra på venstrekanten og han og Soldado hadde en fin link der ved perioder. Innvolvert i mye offensivt. Worthy mention (s): Capoue; Ingen store blundere i sin andre kamp som stopper, noe posisjonelt småplukk men er tross alt en bedre CDM. Relativt sett en god prestasjon. Fredericks; Meget god i starten av innhoppet, dabber litt av senere men er godt med offensivt og relativt kald i forsvar. Tabber seg ut med å sparke seg selv i foten som gir straffe. Holtby; HALLO?! Målet er rett og slett porr! Demper med insiden, skårer med utsiden av foten uten at ballen treffer bakken, pokker så lekent! Men! Ser han mister ballen for lett når han spiller holdende midtbane-spiller fortsatt, så i øyeblikket foretrekker jeg han klart som nr.10. Lamela; Før tampen av kampen hvor han dabber av viser han stort ppotensiale, herlig stikker til Soldados spillemål. Endret 13. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 http://youtube.com/watch?v=g8JmggGVav8 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Heh, fet kis. Digga slutten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Der har vi veddemål for neste gang Spurs møter Newcastle, Snurre, voksing! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Haha jau! Lokal-variant med gaffateip da eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Kjøre sånn dyr industritape da. Vet om en som gjorde det, fjerna ikke bare hår, men hud og faenskap. Blod og gråt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Litt for drøyt for min del! Men hvis vi skaffer "ok teip" eller vokse-utstyr er jeg ladd. Ihvertfall om logoen til motstander-laget blir synlig! Typ THFC med den få hårene du har igjen på leggen, moahahaha! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Sandro hadde vært favorittspilleren om han var i klubben min. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2013 Får tro polakken til Woolwich latterliggjør seg selv nå som han slapp inn 6 mål mot City også? (inb4 "vi skåret ihvertfall 3 mål, City fikk dommerhjelp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå