Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nekter å være den som roper etter ny manager men så kjedelig det er å være Spursfan som det har vært denne sesongen er det lenge siden jeg har opplevd, må vel tilbake til mørketiden på 90-tallet men selv da var det på en måte underholdende.

Jeg er veldig "meh" til alt som har med Spurs å gjøre for tiden, flere med meg?

Lenke til kommentar

Ja ser den, har vært ekstremt labert på den fronten i år også. Men så lenge vi spiller som vi gjør så forstår jeg godt misnøyen blant de som betaler tusenvis i måneden for å se på dette. Samtidig er det jo ikke først og fremst derfor man holder med laget, det er jo for å ha det gøy og pga samholdet. Kjipt da hvis ikke det heller funker. Det er generelt lite entusiasme rundt klubben for tiden. Heldigvis er vi fortsatt i en posisjon der alt plutselig kan snu til det positive så er vel bare å bite det i seg og nyte spenningen så lenge det varer...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er supporterne lojale mot klubben sin så bør de 50.000 setene bli solgt ut uansett prestasjoner. Newcastle spilte hverken god fotball eller vant mange kamper forrige sesong, men stadion som rommer 50k ble uansett fyllt opp gjennom hele sesongen.

Lenke til kommentar

Forrige sesong ja, men det er vel det beste på lenge for dere? Uansett, Spurs sine hjemmekamper er alltid utsolgt og det står over 20.000 på venteliste for sesongkort så oppmøtet er ikke et problem hos oss, ergo ingen vits å forsøke å score billige poeng på det. Spesielt ikke hvis man er Newcastlefan ;)

 

Det som uroer meg med Spursfansen nå er mangelen på entusiasme og det skyldes nok en kombinasjon av mange ting: flere år med status quo, ingen profiler som har utmerket seg i den nye troppen, kjedelig spillestil, traust manager osv. Men alt dette er slik det er nå, ting forandrer seg fort og dette er vårt bunnivå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Forrige sesong når vi havnet på 16. plass?

 

Forstår ikke helt hvorfor du tok det som en fornærmelse og svarer tilbake på den måten du gjør. Var ingenting i min post som tilsier at det var et stikk. Eneste jeg mente var at større stadion ikke bør være et tema for hverken god fotball eller det å vinne mange kamper.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...