Solaar Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 For ikke å snakke om Capoue, Soldado, Dawson og Chadli. Får håpe de byttes ut tidlig. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Første jeg ser fra kampen er Soldado som gjør en frustrasjons takling utenfor egen 16. Lover godt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Verthongen må dra til Tromsø og spille kamp fordi han var ræva på søndag eller? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hmm, nå er jeg ikke helt med her.. Ut med Zeki, som aldri spiller, og inn med Verthongen, som alltid spiller? I en strengt tatt ubetydelig match.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hmm, nå er jeg ikke helt med her.. Ut med Zeki, som aldri spiller, og inn med Verthongen, som alltid spiller? I en strengt tatt ubetydelig match.. Og attpåtil på venstre back, hvor han ikke vil spille. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg nekter å være den som roper etter ny manager men så kjedelig det er å være Spursfan som det har vært denne sesongen er det lenge siden jeg har opplevd, må vel tilbake til mørketiden på 90-tallet men selv da var det på en måte underholdende. Jeg er veldig "meh" til alt som har med Spurs å gjøre for tiden, flere med meg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg er veldig "meh" grunnet supporterne av alle ting, liten vits å prøve å føre en konstruktiv debatt på et spurs-forum om dagen. Heller ikke fått sett kamper siden før landslags-pausen, så kribler etter kamp Søndag. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja ser den, har vært ekstremt labert på den fronten i år også. Men så lenge vi spiller som vi gjør så forstår jeg godt misnøyen blant de som betaler tusenvis i måneden for å se på dette. Samtidig er det jo ikke først og fremst derfor man holder med laget, det er jo for å ha det gøy og pga samholdet. Kjipt da hvis ikke det heller funker. Det er generelt lite entusiasme rundt klubben for tiden. Heldigvis er vi fortsatt i en posisjon der alt plutselig kan snu til det positive så er vel bare å bite det i seg og nyte spenningen så lenge det varer... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Et lag som etter hvert skal selge ut 50000 seter bør jo enten vinne fotballkamper eller spille bra fotball. Aller helst en kombinasjon av de to, naturligvis. Men mange nye osv. Neste år! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er supporterne lojale mot klubben sin så bør de 50.000 setene bli solgt ut uansett prestasjoner. Newcastle spilte hverken god fotball eller vant mange kamper forrige sesong, men stadion som rommer 50k ble uansett fyllt opp gjennom hele sesongen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Forrige sesong ja, men det er vel det beste på lenge for dere? Uansett, Spurs sine hjemmekamper er alltid utsolgt og det står over 20.000 på venteliste for sesongkort så oppmøtet er ikke et problem hos oss, ergo ingen vits å forsøke å score billige poeng på det. Spesielt ikke hvis man er Newcastlefan Det som uroer meg med Spursfansen nå er mangelen på entusiasme og det skyldes nok en kombinasjon av mange ting: flere år med status quo, ingen profiler som har utmerket seg i den nye troppen, kjedelig spillestil, traust manager osv. Men alt dette er slik det er nå, ting forandrer seg fort og dette er vårt bunnivå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Forrige sesong når vi havnet på 16. plass? Forstår ikke helt hvorfor du tok det som en fornærmelse og svarer tilbake på den måten du gjør. Var ingenting i min post som tilsier at det var et stikk. Eneste jeg mente var at større stadion ikke bør være et tema for hverken god fotball eller det å vinne mange kamper. Endret 29. november 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tror du tenker på 11\12-sesongen Solar. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja det gjorde jeg sikkert, ikke så farlig, bare leker litt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tok på meg Sandro-drakta i pausen. Sandro skårer en RAKETT av et mål, kysser så klubbemblemet. Me and Sandro ass.. 2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fornøyd med kampen, synd vi ikke får 3 poeng, men viser gode takter og klar forbedring. Ser allerede fram til Fullham på onsdag! Sitat fra facebook: "Just left ground, best bit of game was not just sandros goal, it was him watching the replay on the big screen and celebrating again!! YIDO" 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Lurte egne supportere Gjett hvem? Endret 2. desember 2013 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Før jeg trykker på linken: Sandro Edit: Hah Beast! Endret 3. desember 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Why AVB was right taking off Lennon Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sandro er høyaktuell om dagen gitt!7 Reasons why you should love Tottenhams Charismatic Brazilian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå