oOF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Tvert imot, det er jo når lagene spiller på lørdag at det er stas! Endret 1. november 2013 av oOF Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tipper han var sarkastisk, det er utelukkende negativt å spille på søndager. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kampene blir sendt på norsk TV når de går på søndager da. I disse dager så kan det jo faktisk være en fordel. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ja fra oss norske supporteres synspunkt er det selvsagt bra, men jeg mente mer for laget, det er så mange bakdeler med å spille på søndager kontra lørdager. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg ville selvfølgelig tatt CL over EL any day of the week, men man må se det positive i ting også (selv om det negative overskygger det totalt ) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg kom å tenke på en ting etter dagens kamp: For første gang siden august synes jeg backene hadde en god kamp, både Verthongen og Walker bidro veldig godt med bredde og løp på sine sider. Er det tilfeldig at Townsend samtidig spiller en av sin dårligste kamp denne sesongen? Det jeg mener er at Townsend slår meg som en litt mindre begavet spiller (har nevnt det før) og en av hans største svakheter kom godt til syne idag: det å vite når han skal slippe ballen, når han skal skyte etc. Dvs det engelskmenn kaller for decision making. For at han skal skinne så trenger han rom å få bevege seg fritt, dessverre blir spillestilen da ganske ego men det kan føre til det som ser bra ut på papiret: mål og assist. Jeg har en følelse av at når vi blir bedre på det offensive arbeidet fra vingbackene så vil spillere som Eriksen, Lamela, Holtby og Sigurdsson få en god utvikling samtidig som vi blir adskillig giftigere fremover. De er bedre med ball i bena, tar bedre valg og opererer bedre på små flater. Tanker? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det kan godt være at Lennon + Sigurdsson egentlig er de beste alternativene på kant akkurat nå ja. Townsend gjør på en måte det Bale gjorde de siste par årene. Utfordrer med ball og skyter og ikke så veldig mye mer egentlig. Bale scoret oftere. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kan se ut som Lamela får prøve seg igjen ikveld 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper da det, på tide det løsner snart for ham nå, samme gjelder Eriksen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hadde vært gøy å se Bentaleb og Kane i denne. Endret 7. november 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gøy ja, men jeg vil se oss spille mer med de antatt beste offensive spillerne i lagoppstillingen. De trenger ikke bare å få spilletid for egen del men for at vi skal få fart på samspillet på siste tredjedel. Slik det er nå har vi en Soldado og en Paulinho som løpet seg i gode posisjoner hele tiden men ingen finner de, ihvertfall ikke raskt nok. Ideelt sett hadde det derfor vært bra å kunne stille med tilnærmet førsteellever men skifte ut de som ikke leverer på topp (Townsend, Holtby etc) med spillere som Eriksen, Lennon og Lamela. La Soldado starte med Eriksen og Lamela bak seg og sørg for at de finner stilen sammen. Ingen kamper er bedre til det enn dette. Unggutta kan få sjansen som plan b eller i de kommende EL-kampene som er uten betydning skulle vi vinne idag. Håper på dette laget: Friedel Walker Kaboul Dawson Naughton Capoue Paulinho Lamela/(Lennon) Eriksen Sigurdsson Soldado Hiv innpå Defoe eller Kane når Soldado har scoret hattrick. Noen som kan mekke kamptråd kanskje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Capoue er vel ikke i troppen er han? Skal ta oppvasken så kan jeg slenge opp en kamptråd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Team - Friedel; Walker, Kaboul, Vertonghen, Naughton; Capoue, Dembele; Lamela, Eriksen, Sigurdsson; Defoe. Liker ikke Naughton på venstre og er egentlig enig i at Soldado, Eriksen og Lamela kunne ha spilt sammen i alle fall en omgang her. Endret 7. november 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da stemmer ikke troppen jeg leste.. Fantastisk at Capoue er tilbake! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 For dere som bruker UnoTelly eller Overplay, så går spurs-kampen i ypperlig kvalitet på itv4 i kveld. http://www.itv.com/itv4/ Intervju med Defoe nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Tipper Hola fortsatt funker på ITV4 og? Aljazeera sender den og, med Glen Hoddle i studio, for de av dere som har det. Endret 7. november 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Siden Snurris hadde så mye oppvask å ta ( ) så er det kamptråd her Jeg ga opp det unotelly/aljazeera greien, og kjøpte meg ett ukes abb på Max for 39kr Så får jeg iallefall sett kampen i ok kvalitet Endret 7. november 2013 av Posemedchips 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Greit det! (Cheers!) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kamptråd for søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå