Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom å tenke på en ting etter dagens kamp:

 

For første gang siden august synes jeg backene hadde en god kamp, både Verthongen og Walker bidro veldig godt med bredde og løp på sine sider. Er det tilfeldig at Townsend samtidig spiller en av sin dårligste kamp denne sesongen?

 

Det jeg mener er at Townsend slår meg som en litt mindre begavet spiller (har nevnt det før) og en av hans største svakheter kom godt til syne idag: det å vite når han skal slippe ballen, når han skal skyte etc. Dvs det engelskmenn kaller for decision making. For at han skal skinne så trenger han rom å få bevege seg fritt, dessverre blir spillestilen da ganske ego men det kan føre til det som ser bra ut på papiret: mål og assist.

 

Jeg har en følelse av at når vi blir bedre på det offensive arbeidet fra vingbackene så vil spillere som Eriksen, Lamela, Holtby og Sigurdsson få en god utvikling samtidig som vi blir adskillig giftigere fremover. De er bedre med ball i bena, tar bedre valg og opererer bedre på små flater.

 

Tanker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gøy ja, men jeg vil se oss spille mer med de antatt beste offensive spillerne i lagoppstillingen. De trenger ikke bare å få spilletid for egen del men for at vi skal få fart på samspillet på siste tredjedel. Slik det er nå har vi en Soldado og en Paulinho som løpet seg i gode posisjoner hele tiden men ingen finner de, ihvertfall ikke raskt nok. Ideelt sett hadde det derfor vært bra å kunne stille med tilnærmet førsteellever men skifte ut de som ikke leverer på topp (Townsend, Holtby etc) med spillere som Eriksen, Lennon og Lamela.

 

La Soldado starte med Eriksen og Lamela bak seg og sørg for at de finner stilen sammen. Ingen kamper er bedre til det enn dette. Unggutta kan få sjansen som plan b eller i de kommende EL-kampene som er uten betydning skulle vi vinne idag. Håper på dette laget:

 

Friedel

 

Walker Kaboul Dawson Naughton

 

Capoue Paulinho

 

Lamela/(Lennon) Eriksen Sigurdsson

 

Soldado

 

Hiv innpå Defoe eller Kane når Soldado har scoret hattrick.

Noen som kan mekke kamptråd kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...