Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, det er akkurat den biten som har gjort at jeg har vært skeptisk til ham. Han tar en del dumme valg og ødelegger ofte det som kunne blitt store muligheter, at han nå er i form og sprudler av selvtillit er sikkert med på å forsterke det. Det går mest på at han må bli flinkere til å vite når det er fornuftig å utfordre mann mot mann, når han bør skyte og når han bør sentre. Skjedde flere ganger igår hvor det var tydelig at han frustrerte lagkamerater med valgene sine, spesielt Soldado hadde noen arge blikk innimellom.

 

Det positive er at han som regel holder opp hånda og viser at han i ettertid ser at han har tatt et dårlig valg, i tillegg er han veldig flink i gjenvinningsfasen (tror han var nære tosifret antall i går). Gutten lærer og det er akkurat det som har gjort meg mest tvilende til ham tidligere, at han ikke lærte men gjentok de samme feilene gang etter gang.

Lenke til kommentar

Fordelen hans er jo at han har evnen til å rykke for så å enten skape noe eller i det minste skyte selv. Bale hadde det, Lennon mangler det.

Ja, enig, bortsett fra at Lennon mangler det, han var jo ekstremt god til nettopp det før i tiden men en kombinasjon av skader og det at han ikke lengre har en "sittende/smart" back bak seg gjør nok at han ikke lengre tør å ta de sjansene han gjorde før. Ingenting hadde vært bedre om han fant den formen igjen så det øker konkurransen om ving/forward-plassene.

Lenke til kommentar

Har ett lite håp om å få se Lamela idag :) Dog tviler jeg ikke på at AVB holder han på sidenlinjen så lenge han føler det trengs.

 

Defoe fra start, så kanskje Adebademannen få seg en 15-20minutter?

 

Paulinho, Townsend og K.Walker er ikke med i troppen som har reist for å vinne mot FC Sheriff. Capue, Kaboom og Rose er alle rapportert å fremdeles slite med skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...