Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Var aldri truet. Grei 2 måls seier, men ikke godt spill og ingen underholdende kamp.

Lite skudd på mål, skaper generelt lite og mange små unødvendige feil. Lamela var kanskje dagens dårligste. Chiriches spiller veldig som BAE. Tror ikke han hadde en eneste klarering på 90 min. Får ballen i føttene, venter på angriper og drar en finte, ala BAE. Fint når det fungerer, men flaut (og mål i mot) når det ikke går. Han har helt klart teknikk, men viser tegn til å være litt treg og mangle litt luftstyrke.

Kaboom av men en skade eller føling på. Ellers lite å rapportere.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://m.tottenhamhotspur.com/news/important-message-for-all-fans-ahead-of-west-ham-041013/

Faen for en farse dette med "Y-ordet" har utviklet seg til å bli, jeg er så glad for at jeg ikke bor i England. Sjelden har uttrykket "PC gone mad" blitt illustrert så godt som nå.

Det latterligste er at man har valgt å gå hardt mot Spursfansen mens man lar de brune elementene i klubber som spesielt Chelsea og West Ham holde på som de vil.

Jeg lurer på hvem de menneskene som tar disse beslutningene er, de kan ikke være særlig godt bevart.

På Tottenham Supporters Trust sine hjemmesider har man idag forfattet et svar og kommet med rådgivning til hjemmefansen foran søndagens kamp:

http://www.thstofficial.com/thst-updates/thst-response-to-met-police-statement-on-the-word-yid-4th-october-2013.aspx#

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Triste greier..

Skjønner timingen siden vi spiller mot West Ham som jo pleier å være blant de verste "overtramperne", men at det skal ramme oss og ta fra oss noe vi har sunget i flere tiår er latterlig.

Føler jeg gjentar meg til det kjedsommelige, men yid og nigger er ord med helt forskjellig fortid, og det er flere jøder der ute som mener at "yid" er deres ord, ikke rasistenes.

Igjen, alt handler om kontekst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...