Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.itv.com/sport/football/article/2013-10-02/spurs-boss-andre-villas-boas-lays-into-fa-for-failing-to-take-action-over-fernando-torres/ AVB er lite fornøyd med FA Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Skjønner han godt jeg. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror ikke en gang FA er fornøyd med sin egen avgjørelse. AVB sier det forresten på en veldig fin og profesjonell måte. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Vertonghen og Paulinho har ikke reist til Russland med EL-troppen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Bra, da får de en pause. Chiriches og Sandro da? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Dette skal være alle som er reist til russkiland Goalkeepers: Hugo Lloris, Brad Friedel, Jordan Archer Defenders: Kyle Walker, Kyle Naughton, Zeki Fryers, Vlad Chiriches, Michael Dawson, Younes Kaboul Midfielders: Sandro, Moussa Dembele, Gylfi Sigurdsson, Lewis Holtby, Erik Lamela, Christian Eriksen, Andros Townsend, Nacer Chadli Forwards: Roberto Soldado, Harry Kane, Jermain Defoe. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Shit happens. Tottenham skulle jo ha hatt en spiller utvist når han rev av buksen på en motspiller som hadde en 100% sjanse foran mål. Skulle bare ønske det var mer jevn dømming, det svinger jo fra ene dommeren til den andre. Når det gjelder FA og dømming så er det et kapittel for seg selv, tror de lever på beroligende og amfetamin, eneste forklaringen på den rare oppførselen dies. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Shit happens. Tottenham skulle jo ha hatt en spiller utvist når han rev av buksen på en motspiller som hadde en 100% sjanse foran mål. Ja du passer på å nevne det jevnt og trutt. Vi så kampen altså. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva var poenget med å flytte innlegget mitt til en ikke-eksisterende kamptråd? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Forumet hang seg når jeg flytta. Så nå har Drift en nøtt å løse. Tror vi fortsetter diskusjonen her jeg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvor mange assists har Holtby i EL i år? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hille killed the Internet! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 4 med denne i følge Goal http://www.goal.com/en/people/germany/23383/lewis-holtby Forøvrig et skrekkelig bilde av han der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Vlad spiller en ok kamp, statisk sett. Men han spiller veldig på marginer! 4 med denne i følge Goal http://www.goal.com/en/people/germany/23383/lewis-holtby Forøvrig et skrekkelig bilde av han der Er det bare meg, eller er alle til Defoe og? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Vlad spiller en ok kamp, statisk sett. Men han spiller veldig på marginer! Er det bare meg, eller er alle til Defoe og? Har du spilt for Spurs i år? ;-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Har du spilt for Spurs i år? ;-) Hæ? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Var bare en (ekstremt) dårlig spøk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Så... Kaboom skadet igjen? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Og seff trodde jeg kampen startet i 9 tiden... (tenkte tidssoner Pose, tidssoner!!) Ok kamp so far utenom en 2-0 ledelse? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Han har blitt den nye King.. Jeg skjønte den Solaar! Good one Og seff trodde jeg kampen startet i 9 tiden... (tenkte tidssoner Pose, tidssoner!!) Ok kamp so far utenom en 2-0 ledelse? Har som tidligere kamper hatt grei kontroll, men de har til tider en del tullete feil som fort kan bli mål i mot. Endret 3. oktober 2013 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå