Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Har kun vært og sett Reading selv, helt grei kamp men stemningen var under par i og med at det var en såkalt familie-kamp.
LFC-kampen kan fort bli en av de mest underholdende denne sesongen!


Her er forøvrig hele troppen før kveldens kamp:


Provisional Squad:
Tottenham team (squad): Lloris, Friedel, Gomes, Walker, Naughton, Dawson, Kaboul, Vertonghen, Chiriches, Fryers, Sandro, Dembele, Eriksen, Paulinho, Holtby, Townsend, Chadli, Sigurdsson, Lamela, Soldado, Defoe, Kane, Coulibaly, Dawkins.

Verdt å merke seg er at både Kaboul, Chadli og Defoe er med, forhåpentligvis friske og raske.
Rose fortsatt ute.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVB om kampen i kveld:

 

Villa is a difficult game with a team on the back of the motivation of a great result against Norwich.
They have some wonderfully gifted footballers coming through, still learning and that's why I value Paul Lambert's work even more.
The amount of players he has brought through is something remarkable, with results too.
They (Villa) are a tough team to play against, but we will be strong and do our best
Lenke til kommentar

Var en god kamp sett med Tottenham-øyne ja, vi virket solide og foruten truserøsk-episoden som skulle gitt gult kort og straffe (Helenius fikk skutt så han stoppet jo ikke sjansen i så måte), så fikk jeg inntrykk av at Spurs hadde full kontroll.

AV hadde en liten periode i andre omgang hvor de presset bra, men vi holdt unna og straffet de med to nye mål.

 

Lørdag blir nervepirrende..

Lenke til kommentar

For hver runde som går syns jeg laget deres virker sterkere og mer samspilt, og med den gode innbytterbenken så er jeg redd for at dere havner over oss på tabellen for første gang på leenge =S Gode kjøp og et solid lag! Blir en veldig spennende sesong og åpent på topp 4! COYG ;)

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...