Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun et mål skiller oss og Arsenal helt på topp etter 5 kamper, hvem skulle trodd det før sesongstart?

 

Chelsea neste uke, blir en tett, gnien og nærvøs kamp.

Mourinho vs AVB, Chelsea vs Spurs, Blått mot hvitt, herrefred..

Willian vs Lamela og kanskje. Ser frem til den, håper på en spennende og fair kamp.

Lenke til kommentar

Jævlig også, er som sagt like "dyrt" og tidkrevende som en tur til WHL, men det er ikke ofte Spurs kommer til Norge for å si det sånn.
Kanskje denne kampen og etterspørselen for billetter gjør at sjansene øker for en friendly i fremtiden.


Til noe helt annerledes:

Adebayor skal ikke være i troppen til i kveld, men Coulibaly ryktes å være der.
Da er det vel mye som tyder på at Ade har spilt sin siste kamp for Spurs.


Edit: Nå sies det at også Dawkins, SIMON DAWKINS, er i troppen!
Hvis du er bak både Coulibaly og Dawkins i køen for en cup-kamp, da er det gjort..

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Par netter hvis vi først skulle dra (langweekend), madammen har ikke fått sett nordlyset enda så hadde håpet på en romlemantisk fotball-tur.

Ville selvfølgelig kun hatt for en natt hvis det ikke var rom for det økonomisk sett, men tror det bare er å glemme det nå som billettene er revet bort :hm:


Edit:
Og ikke så mye mer for min del, svigers i England er snasent!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Jeg hadde så gjerne dratt hvis det ikke hadde kræsjet med jobb. Blir sikkert veldig gøy!

 

Coulibaly i troppen? Spennende! Har hatt store forhåpninger for ham men trodde egentlig ikke det kom til å bli noe mer enn hype. Det jeg så av ham i det der ungdoms vm/em'et (?) var utrolig imponerende men siden man ikke har hørt noe om ham siden da regnet jeg i grunn med at han var nok en mislykket ungdomssignering.

Lenke til kommentar

hehe, nice. Hører jeg skal bli venn med deg.

Når blir neste tur da?

Trodde vi allerede var det jeg :(

 

Har jævlig lyst på å dra til LFC-kampen, svigers lurte på om jeg var interessert, og så lenge det ikke kræsjer med noe viktig innen studiene (noe jeg tviler sterkt på) så er det neste prioritèt for min del.

 

 

Coulibaly i troppen? Spennende! Har hatt store forhåpninger for ham men trodde egentlig ikke det kom til å bli noe mer enn hype. Det jeg så av ham i det der ungdoms vm/em'et (?) var utrolig imponerende men siden man ikke har hørt noe om ham siden da regnet jeg i grunn med at han var nok en mislykket ungdomssignering.

 

Det sies så, med forbehold om at jungeltrommene trommer riktig.

 

Voldsomt imponert av det jeg så i ungdoms-vm ja (er Ivorianer, så EM er nok utelukket), hadde et utlån til Grosseto i Italiensk Serie B, ble med et par mål, var ikke slik at han spilte hver kamp dog.

Er vel 19 nå tror jeg, men ser ikke mye til han på de alders-bestemte lagene våre, så har ikke fått sett om han kan leve opp til hypen.

Er jo en av de som ble kalt "Den nye Drogba".

 

Ser nå at han står med 12 appearences for Grosseto, tror de fleste var fra benken dog, nettet 2 ganger.

 

 

Har en artikkel skrevet av Cartilage Free Captain folket her som gir grunn til å tro at han ikke blir det helt store som vi hadde håpet:

Souleymane Coulibaly

 

 

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...