Maefteda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nok en kantspiller. Da bør vel Kranjcar være godt på vei ut av klubben. Der bør West Ham stille seg først i køen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Harry har 1 FAC tittel på 30 år og har ødelagt minst to klubber med sitt vanvittige pengeforbruk. Får håpe han ikke etterlater Spurs i en like dårlig tilstand som han gjorde med Pompey eller Sotton. Spurs er i ferd med å bli en vits. Kjøper spillere bare for å kjøpe spillere. Langt i fra en sjarmerende klubb lengre og det har ingenting med resultatene de oppnår for tiden å gjøre. Og nei, jeg anser ikke Spurs som noen trussel for United, så det kortet kan forbli i kortstokken. Kjøpekulturen kommer til å bli PL undergang. Heh, i grunn enig i litt av det du sier. At de er blitt en vits vil jeg ikke si, men at vi kjøper for å kjøpe er jeg litt enig i. Min personlige mening er at Tottenham trenger en spiss som scorer mål, ikke enda en Huddlestone og Jenas.. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Harry har 1 FAC tittel på 30 år og har ødelagt minst to klubber med sitt vanvittige pengeforbruk. Får håpe han ikke etterlater Spurs i en like dårlig tilstand som han gjorde med Pompey eller Sotton. Spurs er i ferd med å bli en vits. Kjøper spillere bare for å kjøpe spillere. Langt i fra en sjarmerende klubb lengre og det har ingenting med resultatene de oppnår for tiden å gjøre. Og nei, jeg anser ikke Spurs som noen trussel for United, så det kortet kan forbli i kortstokken. Kjøpekulturen kommer til å bli PL undergang. Når man får en spiller som Pienaar for 3 mill £ som i tillegg kan spille på et område av banen vi har veldig dårlig dekning fra før, ser jeg ikke det som å kjøpe bare for å kjøpe. Vi har kun Lennon som fungerer på høyrekanten og jeg regner med det er der Pienaar er tiltenkt sin rolle. Kranjcar har vist flere ganger at han ikke kan spille på høyre, dessuten trekker han inn mot midten mer enn han fungerer som ving uansett. Nå har vi god dekning i midtbaneleddet, ikke noe mer enn det. Kjøpekulturen i PL er en helt annendiskusjon egentlig. Heldigvis innfører FIFA nå Financial Fair Play Rules, men om dette vil ha noen innvirkning på kjøpekulturen gjenstår og se. Det blir i alle fall slutt på milliardærer som spytter penger direkte inn til spillekjøp, da klubben kun kan bruke det den tjener på sin daglige drift. Noen kommer selvsagt til å finne en vei rundt dette. For eksempel Man City ser jo ut til å kjøpe alle de beste spillerne i verden, muligens for å selge de videre om et år eller to når disse nye reglene begynner å tre i kraft. Slik vil de oppnå en mye større inntjening enn de har i dag. NB: Re Harry the Whealer Dealer; Tottenhams CEO Daniel Levy vil aldri la Redknapp legge Spurs i økonomisk ruin slik Arry har gjort tidligere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Fy faen for en møkka kamp.. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tottenham er heldig som får med seg poeng. Newcastle skulle avgjort denne kampen lenge før. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Bestilt tur i mai mot Blackpool. Så spørs det bare om det blir en kamp om champions league eller om det blir en B-preget stall fordi alt håp om top 4 er ute. Uansett, kamp blir det vertfall! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Kanon seier i går. Jeg vil tørre å påstå at det er årets prestasjon. Med VdV, Bale, Modric og Huddlestone ute på midten, og så mange nye inn som nesten aldri har spilt med hverandre så er dette kjempemessig. Fytti faen Sandro overbeviste. En fantastisk boks til boks spiller. Utrolig spillehjerne og løpskapasitet. Jeg satt å kikka veldig mye på bevegelsen hans defensivt i går. Om Dawson/Gallas gikk ut så spurta han bak å tok over plassen dems. Om Tottenham var i angrep så var han der. Mista de ball over midtstreken så spurter han tilbake for å forsvare. Føler dette er en spiller med fremtid i Tottenham, og jeg ser heller at han spiller fremfor Palacios/Jenas. Og Kranjcar stakkar som ikke har fått spille. Nå kommer han endelig i fokus igjen og får vise frem sitt sanne talent. Jeg savner virkelig rullering av spillere når alle er friske. Har sagt det før å sier det igjen. For å opprettholde en god stall så må spillerne kjempe om plassene. Nytter ikke å kjøre de så hardt på samme posisjon at de ender opp skadet slik som tilfelle er nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Takk! Sitter å dirrer i hele kroppen her. *Need to calm down my nervs* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Var det anulering da? Klar dytt, men hvor mange sånne situasjoner får gå? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 I studio påpekte de at Zlatan kom fra offside. Etter å ha sett den et par ganger i reprise så kan jeg være enig. Men jeg er i grunn bare happy for seier. Trenger litt flaks også av og til. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gud for en kamp! Skulle gjerne ha sett 2 røde kort til Milan men... Høy puls fortsatt! Deilig seier! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dear Sp*rs, we have your thunder. Love Gooners. 2 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dear Sp*rs, we have your thunder. Love Gooners. Tja, tilogmed FCK klarte uavgjort mot Barcelona i Parken. Er vel kun Panathinaikos som ikke klarte å ta poeng fra Barca i år. Ble ikke videre imponert over hverken Barca eller Gooners i den kampen egentlig. Barca trilla ball, ble litt for eplekjekke og Gooners utnytta det som de burde. (39% possession på hjemmebane for gooners!) Wilshere imponerte dog, kan blir en stjerne den pjokken der. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Oi, her var jeg i natt. Poenget står fremdeles, we have your thunder. 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nyt avisoverskriftene mens dere kan. Dere skal få velfortjent kred. fra meg om dere går videre, men dere har en fantastisk mye vanskeligere oppgave i returoppgjøret enn vi har. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Så spiller vi mot et 100 ganger bedre lag også Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dear Sp*rs, we have your thunder. Love Gooners. Tja, tilogmed FCK klarte uavgjort mot Barcelona i Parken. Er vel kun Panathinaikos som ikke klarte å ta poeng fra Barca i år. Ble ikke videre imponert over hverken Barca eller Gooners i den kampen egentlig. Barca trilla ball, ble litt for eplekjekke og Gooners utnytta det som de burde. (39% possession på hjemmebane for gooners!) Wilshere imponerte dog, kan blir en stjerne den pjokken der. Må bare rette deg i bruken av ordet "gooners". Gooners er betegenelsen på Arsenal-fans og ikke spillerene. Om du skal bruke kallenavn på Arsenalspillerene brukes "gunners". Greit å vite Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er selvfølgelig veldig klar over det. Får skylde på at jeg sliter med harde nikotinabstinenser idag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) I studio påpekte de at Zlatan kom fra offside. Etter å ha sett den et par ganger i reprise så kan jeg være enig. Men jeg er i grunn bare happy for seier. Trenger litt flaks også av og til. http://www.youtube.com/watch?v=fLq1uOs35UA (Sjå frå ca. 7min og utover) Der kan du sjå kva den avgjersla gjorde med ein stakkars, gammal mann. Endret 18. februar 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå